Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.quote:Op maandag 1 december 2008 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben bij L'Occitane, Penhaligon, Floris en Harrods geweest, waar een SA mij aanviel met Creed Virgin Island Wateren een steenrijke Rus voor mij een paar flessen Tom Ford Extreme insloeg.
De
SA die mij hielp zei dat haar (én Tom Ford's
) favoriete geur Japon Noir was. Dus die heb ik maar even op me laten deppen.
![]()
Ik weet niet of de namen kloppen , ik heb de verpakking niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb op mijn linker hand Prada Infusion d'Iris en op mijn rechter Prada Infusion d'Homme.
Mijn favoriete overdaggeuren zijn Bulgari PH en Creed Silver Mountain Wateren mijn favoriete avondgeur Bulgari Black van Annick Menardo.
Heb hier nieuw geruild binnen Vetiver Dance en Lonestar Memories van Tauer.Momenteel ben ik op BN met een gekke Fin aan het onderhandelen om mijn Kouros Fraîcheur te ruilen voor zijn L'Instant de Guerlain Extreme EdP.
Heb jij de groene thee geuren van L'Occitane al geprobeerd? Die hebben ook een mint thee geur. Alhoewel ik de jasmijn groene thee het lekkest vond.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?
Kon hem niet vinden, en was in die Apple store alles aan het doen BEHALVE het adres van Liberty zien te vinden.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.
Liberty ben je verder niet meer geweest dus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Is die Mugler groen?
ik was het topic nog nooit eerder tegen gekomen.. anders was ik hier natuurlijk al veel eerder te vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik zou Japon Noir een keer op je huid uitproberen dan! Ik heb iets van een jaar terug een sampletje in Milaan meegekregen. Ik kende 'm voordat ik Terre d'Hermes kende en mijn eerste associatie bij TdH was Japon Noir, maar wie weet is 't bij jou weer heel anders natuurlijk.
Liiszle, mooie collectie, leuk om wat nieuwe users te zien hier!
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef liiszle het volgende:
wat is op het moment hét luchtje voor vrouwen? (dan wel mannen, gezien broertje bijna jarig..)
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nuquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
Ik heb vorige week Black Cashmere van Donna Karen opgehad, heb je die al eens geprobeerd? Ik vind het een erg lekkere damesgeur; sexy en warm, geschikt ook voor bij dit koude weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nu
Natuurlijk ga je voor het luchtje wat het lekkerst is..
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
quote:Black Cashmere Donna Karan 3 smooth clove
1 Million Paco Rabanne 2 sweet apple LTquote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Yum.quote:
quote:Dear Steer
I just picked you , using the randum number generator from www.random.org.
I congratulate you for your price and would be delighted if you could send
me your address where to ship the sample of "une rose chyprée",
together with the sample discovery set. I am convinced you will
enjoy them and look forward to your e-mail.
I will confirm shipment. Thus, if you do not hear from me anymore: Please
get back to me.
Thank you
With kindest regards
Andy
=================================
L'air du désert marocain
"...brings images of Morocco and the dry desert to mind..."
Discover why perfume lovers world wide fall in love with it.
Switzerland
web: www.tauerperfumes.com
blog: www.tauerperfumes.com/blog
mail: perfumer@tauerperfumes.com
Chanel no19? Een keer iets andersquote:Op maandag 8 december 2008 13:50 schreef OMG het volgende:
Hoi, even een vraagje. M'n vriendin is met Kerst in het land en nu dacht ik "laat ik eens een geurtje kopen in plaats van iets dat makkelijk op te sturen is en niet breekt."
Haar favoriete geurtje is Chanel no. 22, het probleem hiervan is alleen dat het 1) geloof ik niet meer gemaakt wordt en 2) op eBay alleen maar voor $250+ gaat. Ik wil ook nog wat andere dingetjes kopen, dus eBay gaat het niet worden.
Nu dus mijn vraag: Wat is iets dat de richting opgaat van deze geur? Zogenaamde "musks" hebben bij haar de voorkeur, dus als iemand hier iets kan noemen wat mogelijk in de smaak gaat vallen (en eventuele winkel waar ze het mogelijk zouden hebben) dan zou dat geweldig zijn. Op deze manier kan ik al iets gerichter wat winkels gaan bezoeken in plaats van een willekeurige winkel binnen te stappen en "Doe mij maar een geurtje!" te roepen.
Vandaar ook de aanrader om eens iets anders te proberen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:42 schreef W1ZZ het volgende:
@Mr.G: No. 19 is prachtig maar vind 'm nou niet bepaald musky!
@Steer: Als je die Rose Chyprée kwijt wilt houd ik me aanbevolen! Rozen en chypre, doesn't really get any better
quote:Dear Steerbeer,
I thank you for your quick answer. Next to me sits the little parcel with
the sample discovery set and I will send it off tomorrow morning, with Swiss
Priority mail. You should get it in the coming days...
Enjoy and thank you for participating at the advent calendar
with kindest regards
Andy
=================================
L'air du désert marocain
"...brings images of Morocco and the dry desert to mind..."
Discover why perfume lovers world wide fall in love with it.
Switzerland
web: www.tauerperfumes.com
blog: www.tauerperfumes.com/blog
mail: perfumer@tauerperfumes.com
No. 19 houdt ze niet zo van. Vrijdag ben ik vrij en ga ik eens in Amsterdam kijken of ik nog wat geurigs kan vinden. Ik ben er al een tijdje niet geweest en nu ik toch op zoek ben naar een cadeau lijkt me dit een mooie gelegenheid om er weer eens heen te gaan. Nog winkels die ik niet mag missen (en redelijk in het centrum liggenquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Vandaar ook de aanrader om eens iets anders te proberen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, hadden jullie die e-card van dimitri al gezien? Echt fokking hilarisch.
http://www.hallmark.com/ECardWeb/ECV.jsp?a=EG3945741005394M571873Y&product_id=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |