Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.quote:Op maandag 1 december 2008 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben bij L'Occitane, Penhaligon, Floris en Harrods geweest, waar een SA mij aanviel met Creed Virgin Island Wateren een steenrijke Rus voor mij een paar flessen Tom Ford Extreme insloeg.
De
SA die mij hielp zei dat haar (én Tom Ford's
) favoriete geur Japon Noir was. Dus die heb ik maar even op me laten deppen.
![]()
Ik weet niet of de namen kloppen , ik heb de verpakking niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb op mijn linker hand Prada Infusion d'Iris en op mijn rechter Prada Infusion d'Homme.
Mijn favoriete overdaggeuren zijn Bulgari PH en Creed Silver Mountain Wateren mijn favoriete avondgeur Bulgari Black van Annick Menardo.
Heb hier nieuw geruild binnen Vetiver Dance en Lonestar Memories van Tauer.Momenteel ben ik op BN met een gekke Fin aan het onderhandelen om mijn Kouros Fraîcheur te ruilen voor zijn L'Instant de Guerlain Extreme EdP.
Heb jij de groene thee geuren van L'Occitane al geprobeerd? Die hebben ook een mint thee geur. Alhoewel ik de jasmijn groene thee het lekkest vond.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?
Kon hem niet vinden, en was in die Apple store alles aan het doen BEHALVE het adres van Liberty zien te vinden.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.
Liberty ben je verder niet meer geweest dus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Is die Mugler groen?
ik was het topic nog nooit eerder tegen gekomen.. anders was ik hier natuurlijk al veel eerder te vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik zou Japon Noir een keer op je huid uitproberen dan! Ik heb iets van een jaar terug een sampletje in Milaan meegekregen. Ik kende 'm voordat ik Terre d'Hermes kende en mijn eerste associatie bij TdH was Japon Noir, maar wie weet is 't bij jou weer heel anders natuurlijk.
Liiszle, mooie collectie, leuk om wat nieuwe users te zien hier!
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef liiszle het volgende:
wat is op het moment hét luchtje voor vrouwen? (dan wel mannen, gezien broertje bijna jarig..)
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nuquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
Ik heb vorige week Black Cashmere van Donna Karen opgehad, heb je die al eens geprobeerd? Ik vind het een erg lekkere damesgeur; sexy en warm, geschikt ook voor bij dit koude weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nu
Natuurlijk ga je voor het luchtje wat het lekkerst is..
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
quote:Black Cashmere Donna Karan 3 smooth clove
1 Million Paco Rabanne 2 sweet apple LTquote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |