onorigineelquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef W1ZZ het volgende:
Mierzoet, vies en onorigineel. Fleur du Male vind ik wel weer goed.
That reminds me!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar, hij was nog niet genoemd in dit topic
Ik betrap me er stiekum op dat ik er al de hele avond naar aan het ruiken benquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:25 schreef W1ZZ het volgende:
Ken het niet maar ik hoor altijd dat Lalique wel een goed merk is en iig niet zo doorsnee!
Dat klopt, andere mensen kunnen 'm dan nog prima ruiken. Als je je neus continu blootstelt aan dezelfde geursensatie dan raakt ie daaraan gewend. Een tip is om je geurtje op je borstkas te spuiten ipv in je nek, dan raakt je neus minder snel verzadigd. En het is dus ook verstandig om altijd zoveel geur te blijven gebruiken als dat je in 't begin deed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Marurk het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag trouwens: Als je een geurtje zelf niet meer ruikt, betekent dat dan dat anderen 'm ook niet meer ruiken? Volgens mij is dat niet zo toch? Heb wel eens wat gehoord dat als je "gewend bent geraakt" aan een geur (en 'm dus niet meer ruikt), dat je dan wel voorzichtig moet zijn dat je niet te veel opspuit, want anderen kunnen 'm wel ruiken?
Dat was het steekwoord waar ik op zat te wachten. Dan kan ik namelijk ontopic een foto posten van de parfumeur van Kenzo Tokyo, Marie Salamagne.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Horloge het volgende:
Ik vraag me af of anderen überhaupt mijn parfum (meestal Kenzo PH) ruiken... nog nooit commentaar op gehad namelijk.
Ruikt wel lekker, heb gisteren nog 2x 40ml gehaaldquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van JPG Gaultier 2?
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, vandaag voor het eerst 'Soul' van Hugo Boss op.
Zal vast wel heel erg mainstream zijn voor jullie als kenners, maar ik vind hem wel erg lekker ruiken
Had hem gisterochtend rond 05:00 opgedaan, 's avonds rond een uurtje of 8 rook ik hem nog steeds. Daarna ben ik gaan douchen... Heb dus geen idee hoelang ie blijft zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.Of ligt dat aan mij?
Ik ben geen fan van de HB geuren die ik geprobeerd heb, maar volgens mij bleven ze wel allemaal best lang hangen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.Of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |