Daar had ik laatst een 'imitatie' vanquote:
Vetiver is best lekker hoor, maar (voor mij althans) iets te sterk. Lonestar Memories heb ik niks mee, deed me in eerste instantie denken aan tabak, misschien ook door het kaartje wat erbij zat met een cowboy erop, meer complex wordt de geur niet. Beef jerky zou kunnen, als ik zou weten hoe dat rook...quote:Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ruilen tegen iets anders? Wil je mijn Prada Infusion d'Homme en een vial van Creed Silver Mountain Water tegen Lonestar Memories en Vetiver Dance ruilen?Heb eventueel ook nog een originele grote vial van Creed Royal Delight te ruil.
Het Marokkaanse Toetjeheb ik al, en die gaat en gaat en gaat idd maar door. Droge wierrook/amber geur.
Op Basenotes lees ik dat Vetiver Dance een saaie zeep-vetiver is, en dat Lonestar Memories is alsof je een gerookte beef jerky over je lichaam gewreven hebt. Hm. Jij vond de geurtjes dus niets?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef W1ZZ het volgende:
Waarschijnlijk Roberto Cavalli for Guerlain ofzo
Heb 'm vandaag op en ik moet zeggen dat ie voor een single note fragrance vrij afwisselend is, hoe vreemd dat ook klinkt. Dat komt doordat de noot Wenge is, wat van zichzelf kennelijk een vol karakter heeft. Het doet een beetje aan als een warme gember/hout combinatie. De geur deed me dan ook direct denken aan Serge Lutens Five o Clock Au Gingembre en Black Cashmere van Donna Karen. Die SL geur deed me weinig maar Black Cashmere is wel een favoriet.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik was vanmiddag in de Douglas in Zwolle en zag daar dat ze de Donna Karen Essence lijn hebben. Volgens de verkoopster was Zwolle maar één van de drie Douglas vestigingen waar ze te koop zijn?
Anyway, ze vielen me best mee. Ik had ze gezien het concept erg simpel en lineair verwacht, maar van wat ik ervan probeerde waren het best volle geuren. Heb nog een sampletje mee van Wenge, zal deze week daar nog wel uitgebreider op in gaan.
Haha, ik hoop dat Black beter is, maar ik had van pour homme zeker meer verwachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tsssk.
Wil je daarmee zeggen dat ik nu naar je tante ruik. Nou? He?![]()
Vandaag uit nieuwsgierigheid toch maar gaan ruiken en het is echtquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:29 schreef Marurk het volgende:
Iemand ervaringen met de 1 Million geur van Paco Rabanne?
Mooie foto's!quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Czech & Speake winkel
[ afbeelding ]
Floris @ Jeremyn Street 89. Klassieke muziek op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Floris en mooie Française
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Occitane - BRILJANTE groene thee geuren. Wil op eBay de Eau de Bienvenue aanschaffen. Dan hoef ik mijn Bulgari the Vert niet meer op mijn swiffer te spuiten.
[ afbeelding ]
Penhaligon's @ Regent Street. Soft Jazz op de achtergrond en alle Penhaligon-geuren! De homo-SA was erg aardig, probeerde Blenheim Bouquet naar me te pushen, maara zijn persoonlijke favoriet is Opus 1860. Ik vond Endymion Cologne erg lekker.
[ afbeelding ]
Regent Street.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |