abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 22:36:58 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63492450
Ruilen tegen iets anders? Wil je mijn Prada Infusion d'Homme en een vial van Creed Silver Mountain Water tegen Lonestar Memories en Vetiver Dance ruilen? Heb eventueel ook nog een originele grote vial van Creed Royal Delight te ruil.

Het Marokkaanse Toetje heb ik al, en die gaat en gaat en gaat idd maar door. Droge wierrook/amber geur.

Op Basenotes lees ik dat Vetiver Dance een saaie zeep-vetiver is, en dat Lonestar Memories is alsof je een gerookte beef jerky over je lichaam gewreven hebt. Hm. Jij vond de geurtjes dus niets?

[ Bericht 34% gewijzigd door Stereotomy op 25-11-2008 01:22:20 ]
Confidence through competence
pi_63502695
Hmh, 'Wood Osquared2' geprobeerd, ik wist van narigheid niet hoesnel ik dat er weer af moest wassen. Gátverdamme zeg

Allure Homme was niet veel beter. Alsof er iemand geconcentreerd citroensap in een flesje heeft gestopt!

Heb ik nou gewoon geen smaak of hoe zit dat?
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:39:12 #153
55709 Stereotomy
pi_63505239
Probeer Acqua di Gio eens.
pi_63505996
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Probeer Acqua di Gio eens.
Daar had ik laatst een 'imitatie' van
Volgens anderen rook ie precies hetzelfde, maar bleef hij minder lang hangen....Omdat dat op chemische basis was ipv op bloembasis. Hij rook wel lekker iig
pi_63506291
Bijna alle geuren zijn op chemische basis (d.w.z. de ingrediënten van de meeste geuren zijn voor het grootste deel synthetisch). Ook Acqua di Giò is voor een groot deel synthetisch.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:25:54 #156
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_63519638
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ruilen tegen iets anders? Wil je mijn Prada Infusion d'Homme en een vial van Creed Silver Mountain Water tegen Lonestar Memories en Vetiver Dance ruilen? Heb eventueel ook nog een originele grote vial van Creed Royal Delight te ruil.

Het Marokkaanse Toetje heb ik al, en die gaat en gaat en gaat idd maar door. Droge wierrook/amber geur.

Op Basenotes lees ik dat Vetiver Dance een saaie zeep-vetiver is, en dat Lonestar Memories is alsof je een gerookte beef jerky over je lichaam gewreven hebt. Hm. Jij vond de geurtjes dus niets?
Vetiver is best lekker hoor, maar (voor mij althans) iets te sterk. Lonestar Memories heb ik niks mee, deed me in eerste instantie denken aan tabak, misschien ook door het kaartje wat erbij zat met een cowboy erop, meer complex wordt de geur niet. Beef jerky zou kunnen, als ik zou weten hoe dat rook...

Ik wil ze wel ruilen, maar de Vetiver Dance is nog maar 60% vol (mijn zusje heeft hem iets te enthousiast gebruikt). Die andere is nog wel helemaal vol, die heb ik alleen een keer op mijn hand geprobeerd. Stuur maar een PM!

Trouwens iemand enige ervaring met Kenzo Power en Tokyo? Wellicht vraag ik die voor mijn verjaardag / Sinterklaas / Kerst. En nu niet weer meteen plaatjes gaan posten van leuke parfumontwerpsters.

[ Bericht 4% gewijzigd door Horloge op 25-11-2008 21:36:14 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:15:24 #157
55709 Stereotomy
pi_63523621
Ik vind Kenzo Power een hele lekkere floral. Wel erg vrouwelijk, maar als jij een man-man bent, dan kan dat heel sexy ruiken. Geweldige sillage (hoe ver de geur zich van je lichaam verspreidt). Kan als overdag en als avondgeur gebruikt worden. Mooie fles ook.
pi_63523855
EDIT: en vannacht al een mailtje binnen dat het verzonden was incl tracking nr. Lekker vlot!

Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast over Tauer. Air du desert marocain vind ik wel een hele goeie geur maar ik word er na een paar uur dragen helaas misselijk van. Reverie au jardin en Le maroc pour elle vond ik allebei vreselijk, verder nog niets getest.

Heb vanavond trouwens op ebay 50ml Shalimar EDP en 75ml body lotion in een legendarisch kitschy giftbox aangeschaft:

Waarschijnlijk Roberto Cavalli for Guerlain ofzo

[ Bericht 14% gewijzigd door W1ZZ op 26-11-2008 09:43:25 ]
pi_63541949
Ik was vanmiddag in de Douglas in Zwolle en zag daar dat ze de Donna Karen Essence lijn hebben. Volgens de verkoopster was Zwolle maar één van de drie Douglas vestigingen waar ze te koop zijn?

Anyway, ze vielen me best mee. Ik had ze gezien het concept erg simpel en lineair verwacht, maar van wat ik ervan probeerde waren het best volle geuren. Heb nog een sampletje mee van Wenge, zal deze week daar nog wel uitgebreider op in gaan.
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef W1ZZ het volgende:
Waarschijnlijk Roberto Cavalli for Guerlain ofzo
pi_63564334
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik was vanmiddag in de Douglas in Zwolle en zag daar dat ze de Donna Karen Essence lijn hebben. Volgens de verkoopster was Zwolle maar één van de drie Douglas vestigingen waar ze te koop zijn?

Anyway, ze vielen me best mee. Ik had ze gezien het concept erg simpel en lineair verwacht, maar van wat ik ervan probeerde waren het best volle geuren. Heb nog een sampletje mee van Wenge, zal deze week daar nog wel uitgebreider op in gaan.
Heb 'm vandaag op en ik moet zeggen dat ie voor een single note fragrance vrij afwisselend is, hoe vreemd dat ook klinkt. Dat komt doordat de noot Wenge is, wat van zichzelf kennelijk een vol karakter heeft. Het doet een beetje aan als een warme gember/hout combinatie. De geur deed me dan ook direct denken aan Serge Lutens Five o Clock Au Gingembre en Black Cashmere van Donna Karen. Die SL geur deed me weinig maar Black Cashmere is wel een favoriet.

De bedoeling van Donna Karen is om meerdere van deze single note flesjes uit deze lijn te kopen, a 90 euro p/s en die te layeren. Voor die prijs gaat me dat toch wat te ver en zoals ik ook elders las is het idd handiger om dan gewoon Black Cashmere te halen, die is goedkoper, afwisselender en blijft ook langer hangen. Wenge is wat mij betreft wel de beste van de Essence lijn.
  donderdag 27 november 2008 @ 17:28:53 #161
55709 Stereotomy
pi_63570430
Kut.

Had een atomizer met Creed Himalaya meegewassen in mijn spijkerbroek op 40 graden.

Niets gelekt. Sally.
pi_63583761
Hmm LKS dus die gekke one-notezooi gaat door? Hoe lekker één noot ook kan zijn dat vind ik toch wel een beetje te mal, helemaal om daar nu 90 voor te gaan vragen. Net zoals die Escentric Molecule E01 met alleen maar ISO-E Super Het schijnt trouwens wel dat als je die layert met willekeurig welke andere geur dat die andere geur enorm versterkt wordt.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:51:28 #163
55709 Stereotomy
pi_63584053
Leuke thread ook daarover op BN, over ISO-E Super.

Vandaag had ik Geir van Geir Ness op. Muffe zoete troep. Creed Himalaya met sandelhout.
pi_63598207
Vandaag een keer Bulgari pour Homme geroken, maar die viel me stiekum wel heel erg tegen. Hij deed me meteen aan een geur denken die altijd van de kleren van een tante afkwam.

En dat was voor 1995 ook al
BlaBlaBla
  vrijdag 28 november 2008 @ 16:30:30 #165
55709 Stereotomy
pi_63598283
Tsssk.

Wil je daarmee zeggen dat ik nu naar je tante ruik. Nou? He?
pi_63598820
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tsssk.

Wil je daarmee zeggen dat ik nu naar je tante ruik. Nou? He?
Haha, ik hoop dat Black beter is, maar ik had van pour homme zeker meer verwacht
BlaBlaBla
pi_63618072
Iemand ervaringen met de 1 Million geur van Paco Rabanne?
pi_63622797
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:29 schreef Marurk het volgende:
Iemand ervaringen met de 1 Million geur van Paco Rabanne?
Vandaag uit nieuwsgierigheid toch maar gaan ruiken en het is echt die geur. Meteen maar gekocht. Zo bijzonder lekker die geur!
Heb nog een aantal andere geuren geroken van o.a. Boss, D&G, Gaultier, enz., maar geen enkele kon naar mijn mening aan deze geur tippen.
pi_63631169
Gisteren de hele dag nogmaals Von Sierpstorff opgehad en blijf erbij dat het een kloon is van Mona diOrio Lux. Wel een goed gelukte trouwens, als ie nou lekker goedkoop was Goede longevity trouwens, dat wel!

Vandaag Gucci PH2 getest (onder de zonnebank geweest en daar stond ie toevallig op de counter om te testen). Niets mis mee, maar ook niet echt iets heel speciaals. Begint als een zwakkere versie van PH1 (veeeeel minder cedar en de amber is ook gedempt). Naar het einde toe komt er een mooie tonkaboon doorheen maar ik blijf 'm redelijk nondescript vinden.
  zondag 30 november 2008 @ 13:57:25 #170
55709 Stereotomy
pi_63642875
Sta hier in de Apple Store in Regent Street, LKS je had wel ff het huisnummer erbij mogen vermelden van Liberty, moet het nu op Google opzoeken.

Gister bij Floris langsgeweest. Aardige mensen, sfeervol winkeltje.
pi_63652009
Penhaligon's heeft nu Extract of limes exclusief bij Harrod's, probeer je een paar samples te ritselen?
  maandag 1 december 2008 @ 02:23:42 #172
55709 Stereotomy
pi_63659058
Ben thuis

Eerst uur vertraging met vliegtuig, toen op 2 minuten na de intercity gemist, en toen 3 km lopen naar huis met koffer achter me aan gesjouwd.

Ik ben bij L'Occitane, Penhaligon, Floris en Harrods geweest, waar een SA mij aanviel met Creed Virgin Island Water en een steenrijke Rus voor mij een paar flessen Tom Ford Extreme insloeg. De SA die mij hielp zei dat haar (én Tom Ford's ) favoriete geur Japon Noir was. Dus die heb ik maar even op me laten deppen.

Bij Harrods hadden ze exclusief Bond No. 9's Andy Warhol Lexington Avenue: Hubba-bubba kauwgom.

Wel fijn om een keer SA's te spreken die iets meer snappen van geuren. Leuke vriendelijke mensen, vind ze spontaner dan bij Skins, maar dat kan ook door het Brits accent komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 01-12-2008 16:49:22 ]
  maandag 1 december 2008 @ 17:02:51 #173
55709 Stereotomy
pi_63672479

Czech & Speake winkel

Floris @ Jeremyn Street 89. Klassieke muziek op de achtergrond.

Floris en mooie Française

L'Occitane @ Regent Street - BRILJANTE groene thee geuren. Wil op eBay de Eau de Bienvenue aanschaffen. Dan hoef ik mijn Bulgari the Vert niet meer op mijn swiffer te spuiten.

Penhaligon's @ Regent Street.

Soft Jazz op de achtergrond en alle Penhaligon-geuren! De homo-SA was erg aardig, probeerde Blenheim Bouquet naar me te pushen, maara zijn persoonlijke favoriet is Opus 1860. Ik vond Endymion Cologne erg lekker.

Regent Street.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 01-12-2008 22:32:52 ]
pi_63672729
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Czech & Speake winkel

[ afbeelding ]

Floris @ Jeremyn Street 89. Klassieke muziek op de achtergrond.

[ afbeelding ]

Floris en mooie Française
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

L'Occitane - BRILJANTE groene thee geuren. Wil op eBay de Eau de Bienvenue aanschaffen. Dan hoef ik mijn Bulgari the Vert niet meer op mijn swiffer te spuiten.

[ afbeelding ]

Penhaligon's @ Regent Street. Soft Jazz op de achtergrond en alle Penhaligon-geuren! De homo-SA was erg aardig, probeerde Blenheim Bouquet naar me te pushen, maara zijn persoonlijke favoriet is Opus 1860. Ik vond Endymion Cologne erg lekker.

[ afbeelding ]

Regent Street.
Mooie foto's!

BTW: Geurverslaving?
  maandag 1 december 2008 @ 17:11:48 #175
55709 Stereotomy
pi_63672740
Mwah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties