Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS, wellicht toch maar eens een sabbatical nemen?
AKQ SC#493 A new topic, a new hope
quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meer
quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
.
Ik hoef ff geen bier meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feestje
doe maar iets non-alcoholisch, water of zoquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Etcetera het volgende:
je mag ook wat andersmoet je maar zien wat er is
Wat een servicequote:Op zondag 2 november 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
pak zelfik ben gesloopt en (zoals elk jaar) denk ik dat MM het best goed heeft bekeken door gewoon geen verjaardag te vieren
Succesquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
zelfbediening FTW
ik moet nog huiswerk makenheb het uitgesteld, maar heb nog minder zin dan zaterdag
Omdat de annorexia-look -ondanks dat de modewereld anders beweert- nog steeds dé look is om te hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
quote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ik weet het, ik weet het. Ontkalking van de botten, dat werk.... Gruwelquote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
Best wel enorm eensquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat dat bejaardenfitness programma van de tv gehaald moet worden.
En vervangen moet worden voor de Belgische variant, bij voorkeur met Linda Mertens:
Mènquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Mooie collectie sleutelbeenderen.![]()
[ afbeelding ]
Was van plan te gaan pitten.. en in de tussentijd zit je dan de hele milk inc / linda mertens clip collectie af te youtubenquote:
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nogquote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
Frikandellenquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.quote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
18 en ouder.quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nog
Hoe oud is het werk waar jij foto's van schiet meestal ?
Zo foutquote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.
Ohjee...dan gaat ze op je hyves al je vrienden opzoeken en bij hun krabbels achterlaterquote:
Mja.. kan vast wel weggegooid wordenquote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
18 en ouder.
Behalve wettelijke eisen is het ook zo dat 18-jarigen vaak nét iets meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben dan een onzeker 16-jarig bakvisje dat graag geaccepteerd wil worden.
Maar vergis je niet: 18 is maar een getal en geen garantie dat ze weten wat ze écht willen.
Zie het als het nemen van een tattoo.
Het is verschrikkelijk irritant 2 jaar na een shoot een telefoontje te krijgen of de fotos niet weggegooid kunnen worden. Nu is mij dat slechts 1 keer overkomen(een meisje uit Engeland) op de 80-90 modellen maar ik ken voorbeelden waarbij het vaker voorkomt.
Het zijn vaak studentes die op dat moment geld nodig hebben(jeweets, kleren, telefoon, stappen, make-up). Dan zijn ze een paar jaar later opeens "wijs"
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. kan vast wel weggegooid worden
Maar op mijn harddisk blijven ze mooi wel staan !![]()
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.quote:Op zondag 2 november 2008 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Hoe oud is dit filmpjeze hebben het in NCIS gebruikt
verrek dohquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Inderdaad, heel erg oudquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Klinkt leuk daar Majo, je hebt zo te zien toch nog flink wat tijd om verhaaltjes te schrijven. Best boeiend allemaal!quote:Op maandag 3 november 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Hey guysGegroet uit Cincinnati
Vandaag Obama gezien
Eergisteren McCain
De dag ervoor Palin
Het gaat hier goed dus!
Halloween was vet, ik was bunny nemZie ook foto's op mijn site.
Hoe is het hier? Roddels?
Ik had het gezien ja. (ik heb braaf gereaguurdquote:Op maandag 3 november 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Hey guysGegroet uit Cincinnati
Vandaag Obama gezien
Eergisteren McCain
De dag ervoor Palin
Het gaat hier goed dus!
Halloween was vet, ik was bunny nemZie ook foto's op mijn site.
Hoe is het hier? Roddels?
dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef wyccie het volgende:
Welke site?
dank, moest even klikken, maar heb het gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 11:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de site gevonden, via hyves. Hint
Ik ga hem hier maar niet neerzetten, lijkt me
Tja, je hebt geen PM's aan staan.quote:Op maandag 3 november 2008 12:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar Hyves wel gevonden (en die van Soemp, B. en IARL), maar ja, ik kan weinig aanklikken.
quote:Three Irishmen, Paddy, Sean and Seamus, were stumbling home from the pub late one night and found themselves on the road which led past the old graveyard. "Come have a look over here," says Paddy, "It's Michael O'Grady's grave, God bless his soul. He lived to the ripe old age of 87." "That's nothing," says Sean. "Here's one named Patrick O'Toole, it says here that he was 95 when he died." Then Seamus yells out, "Good God, here's a fella that got to be 145!" "What was his name?" asks Paddy. Seamus stumbles around a bit, awkwardly lights a match to see what else is written on the stone marker, and exclaims, "Miles, from Dublin."
heb je mijne dan niet gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 12:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar Hyves wel gevonden (en die van Soemp, B. en IARL), maar ja, ik kan weinig aanklikken.
Ik wacht wel gewoon tot MaJo dit leest en besluit om haar website hier neer te zitten of juist niet. Ben wel benieuwd, vooral morgennacht. En anders heb ik gewoon pech gehad.quote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, je hebt geen PM's aan staan.
Ik weet ook niet of het de bedoeling is dat het hier neergezet wordt.
yep volgende keer beterquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ik denk toch echt dat ze dezelfde temperatuur hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.quote:
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komenquote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef B.ertha het volgende:
ik had 89% overeenkomst met Obama.
Ik ga nu nog even mijn samenvatting lezen, dan eten en tentamen maken
* B.ertha kijkt er als een berg tegenop
dankjewelquote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komen
2004 sowieso...quote:Op maandag 3 november 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragostea_din_tei
Spring 2004 staat hier.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelenquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
Zo direct!? Ik bedoel 4 minuten geleden! Doei, ik ben naar de borrel....
Trotse papaquote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je trouwens een mooie baby PR
Ik nog minder, dacht 73% of zoietsquote:Op maandag 3 november 2008 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
82% Obama...
Ik zat op 56% oh bama volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog minder, dacht 73% of zoiets
alleen de allerlaatste. ben tegen landbouwsubsidies.quote:Op maandag 3 november 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woeps, kijk, daar hebben we een echte rechste bal![]()
Ik vraag me dan toch af op welke punten jullie anders dachten
Zoals bij elke stemwijzer denk ik waarschijnlijk te veel door vanwege de bedroevend slechte vraagstellingen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, ik was tegen benzineprijsverlaging in de zomer, tegen landbouwsubsidies ook, voor homhuwelijk en abortus, voor strengere controles bij de grenze (omdat het andere antwoord helemaal quatsch was)... verder weet ik het niet meer precies
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.quote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, weer een defensie geheim openbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelen
quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.
De tip van de week: houden zo!!quote:
Nee, het is gewoon een uitgebreide (en niet helemaal kloppende) manier om te zeggen: nu breekt mijn klompquote:Op maandag 3 november 2008 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb jij houten schoenen?Klompen?
Nee, er tegen aan schoppen heeft blijkbaar geholpen. Of de spanning is nu van het onderdeel af, waardoor mijn wiel weer recht staatquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Je fiets is gestolen?
Eeerrrrrquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
dat doe je toch ook bij collegesquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
Dank jequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu breekt míjn klompJe bent raar
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat echt Nem?
Dan vind ik het niet leuk dat je dat gepost hebt zonder waarschuwing....
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eigenlijk wil ik hier heen, maar dat is erg duur. Dan moet ik vechten voor een scolarship enzo. marr ik geloof dat ik dat toch maar echt wil.
En zeg niet dat ik vorge week nog echt naar Londen wilde. Dat weet ik...
Alternativesquote:Op maandag 3 november 2008 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even op-en-neer?
For all programs except Writing and Women's History, an interview is an important part of the application process and will be arranged by invitation after all materials have been reviewed. If travel to Sarah Lawrence would be a burden, alternatives may be arranged. However, all applicants are encouraged to visit the campus and learn about the Sarah Lawrence program.
Een soort university college concept, waarin je een paar dingen combineertquote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?
En een sabbatical? Daar al over nagedacht?
Ze willen wel betalen, maar kunnen niet het hele schoolgeld dekken. Laat staan 4 jaar lang. Mijn ouders zijn zeker niet onvermogend, maar dit kan nietquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze het voor je willen betalen (en je weet het zeker), waarom niet
Er zijn beroerdere steden om te wonen.
Dat kunnen we dan wel weer betalenquote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alternatives
Vaak is de filosofie ook: als je niet een tripje naar de school waar je een paar jaar gaat zitten kunt betalen dan kun je de school ook niet betalen/ben je niet geschikt voor die school. Je weet hoe er gedacht wordt.
ik heb het al een tijdje, maar sinds kort ben ik er iets actiever mee bezigquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooooit een keer een hyves aangemaakt maar ik gebruik het echt nooit
Mocht je het nodig hebben, ik kan je wel instructie geven in het gebruik van het sabel.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil er wel voor vechten hoorIk sta klaar met mijn sabeltje
![]()
valt me tegen, ik dacht dat je zou aanbieden om voor haar te gaan vechtenquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het nodig hebben, ik kan je wel instructie geven in het gebruik van het sabel.
Tja, dan heb ik ook geen pareltjes meerquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar er is dus een kans te verlliezen en dan heb ik niets.
Sabbatical, ik ben bang het daarna net zo min te kunnen en dan op te geven, omdat ik te veel geniet van een schoolloos bestaan
Ik heb nog geen verzoek in mijn PM gezien daar voor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt me tegen, ik dacht dat je zou aanbieden om voor haar te gaan vechtenvoor volk en vaderland enzo
Het is nooit te laat voor iets wat je wilt doen!quote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, nog even een laatste check-up met de parentes, maar dan ga ik denk ik hiervoor...
Maar het lullige is, dat als ik geen scholarship krijg, ik voor veel te laat ben
Als de deadlines van dit seizoen in de weg liggen; neem het idee van Nem, mijn sabel lessen en je bent zo weer aan de beurt!quote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar denken de deadlines anders over
Dat dus. Je bent 18. Als je geen scholarship krijgt dan kun je binnen een jaar aan iets nieuws beginnen en heb je in de tussentijd tijd om leuke dingen te doen en nog een keer goed na te denken wat je wil.quote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de deadlines van dit seizoen in de weg liggen; neem het idee van Nem, mijn sabel lessen en je bent zo weer aan de beurt!
Nee, een non-resident alien, oftewel, een buitenlander zonders verblijfsadres in de VS.quote:Op maandag 3 november 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben wel humor
[ afbeelding ]
Ik ben white non-hispanic neem ik aan?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik dacht dat ze een grapje maakten
Misschien ben ik toch niet slim genoeg
quote:
Oh, misschien moet ik me dan maar eens gaan aanmeldenquote:
Collegequote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een collega?
Voor míj is het iig slecht
Ja, ja, een type fout, ik weet het.quote:
Ruilen?quote:Voor míj is het iig slecht![]()
Ok, bij deze, PS: Rapport PC!! Onmiddelijk melden bij de OPC!quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja, PS is dom bezig...
Oh en ze willen rapporten, dat is wat minder
Oh, euhm...... sabeltechnisch slecht Uitermate slim. white non-hispanic Alien.quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, overmatige slimheid en een overschrijding van de maximum score?
Ach, meer dan 5 uur slaap is een luxe.quote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wow, slaap lekker cobravoor zo kort als het duurt
Gaat helemaal lukken!quote:
hyves, zo eens per 2 a 3 weken een keer kijken.quote:Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het al een tijdje, maar sinds kort ben ik er iets actiever mee bezig
Dan moet je een baantje zoeken wat wel te doen is, maar wat je ook weer niet zo leuk vindt dat je het de rest van je leven wil blijven doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sabbatical, ik ben bang het daarna net zo min te kunnen en dan op te geven, omdat ik te veel geniet van een schoolloos bestaan
wat is dat toch met 'typen'?quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja, een type fout, ik weet het.![]()
[..]
Ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
* Waarschuwing de volgende post bevat grof taalgebruik en is niet geschikt voor tere zieltjesWat is er gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Uit Groningen komen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben verdomme meer dan 2 uur bezig geweest om uit Groningen te komen![]()
wel met treinen die maar 1 keer in het uur rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit Groningen komen is niet zo moeilijk. Ook echt op de plaats komen waar je wil zijn, dat is de valstrik
Ja de verbinding met Drenthe schijnt nogal hard te zuigen, dus ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel met treinen die maar 1 keer in het uur rijden
op station groningen noord komen ook per uur twee stoptreinen langs en die komen 5 minuten na elkaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja de verbinding met Drenthe schijnt nogal hard te zuigen, dus ik geloof je meteen
ik heb het gedaan en zou het iederen aanraden. Lekker een jaartje iets leuks gaan doen, voor mijn part vrijwillgerswerk in een vakantieland. Nu heb je de kans, na je studie heb je geen tijd meer voor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanaf busstation Leeuwarden zijn er een paar bussen die me redelijk dicht bij huis brengen. Die vertrekken allemaal op precies hetzelfde momentquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op station groningen noord komen ook per uur twee stoptreinen langs en die komen 5 minuten na elkaar![]()
Mee eens!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat de bliep is er gebeurd met hotmail?![]()
wat lelijk en onhandig
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor idioterie is dat met uitzendbureaus? Ik mag langskomen op gesprek, maar moet een paspoort of ID-kaart bij me hebben. Rijbewijs is niet goed genoeg! Paspoort per post laten versturen lijkt me een slecht plan, kopietje is ook niet toegestaan, dus ik zou op en neer naar Zeist moeten om dat ding op te halen
ik heb trouwens vanaf januari geen paspoort meer, dus ik zou geen werk kunnen krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor idioterie is dat met uitzendbureaus? Ik mag langskomen op gesprek, maar moet een paspoort of ID-kaart bij me hebben. Rijbewijs is niet goed genoeg! Paspoort per post laten versturen lijkt me een slecht plan, kopietje is ook niet toegestaan, dus ik zou op en neer naar Zeist moeten om dat ding op te halen
Even gegoogled en daar komt het inderdaad op neer. Nu heb ik toch een vrij Nederlandse achternaam (er zijn weinig landen waar ze Nieuw- uit kunnen sprekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: voortaan eerst F5
Meneer heeft het wel weer moeilijk hoor, kamperen in Schotland, luchtverfrisser testen in de VS, en is ie een keer thuis is word er geborreldquote:Op maandag 3 november 2008 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, weer een defensie geheim openbaar.
Benieuwd of je er wat van leertquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben weer naar groningen hoop dat het vanavond beter gaat![]()
En vergeet het spelen in de zandbak niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Meneer heeft het wel weer moeilijk hoor, kamperen in Schotland, luchtverfrisser testen in de VS, en is ie een keer thuis is word er geborreld![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag electriciteit getrokken. 90% van de beneden verdieping is af. Straks afmaken en dan morgen de bovenverdieping.
Bier en tietenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
Hier, neem een biertje. Heb je wel verdient![]()
[ afbeelding ]
Jammer van die polderkuiten in enorm lelijke sportschoenen!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
Hier, neem een biertje. Heb je wel verdient![]()
[ afbeelding ]
Die kuiten zie ik niet op de foto en die schoenen kunnen gewoon uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jammer van die polderkuiten in enorm lelijke sportschoenen!!
Ja, je zit nu alweer op Fok!quote:hoe is het hier? Ik ben aan het proberen niet op fok te posten en netjes aan mn scriptie te werken, maar dat hou ik ook maar zo lang vol
Drink je geen biertje met ons dan?quote:
Geil !? Ik zie gewoon een vrouw die mij een fustje bier komt brengen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef wyccie het volgende:
Die foto.![]()
Ik weet niet of ik het geil vind als ik een man zou zijn. Wel een leuke meid, maar die sportschoenen en die blije kop.
Ga eens met mij het veld in, dan ben je zo van je spierpijn af!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat een rust hier vandaag.
Ik heb trouwens nog spierpijn van zondag, ik begin echt oud te worden nu
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geil !? Ik zie gewoon een vrouw die mij een fustje bier komt brengen.
Elke zondag en woensdag het veld in vind ik genoegquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens met mij het veld in, dan ben je zo van je spierpijn af!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Elke zondag en woensdag het veld in vind ik genoeg
En ik ben al afgekeurd bij de krijgsmacht, dus ze kunnen daar de bout hachellen (of hoe je dat ook schrijft)
Het lag niet aan jou, maar aan mijn falende instructeur tijdens de simulatorvluchtenquote:
Dan moet je ook niet Bier en Tieten roepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dus
Ik word hier nou niet warm van
Ah gelukkig. Welke sim moest je in?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou, maar aan mijn falende instructeur tijdens de simulatorvluchten
Uit m'n hoofd de frasca? en nog een andere, iets geavanceerdere. Allebei gemaakt om puur op instrumenten te vliegen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Welke sim moest je in?
Ik dacht altijd dat er een bepaalde termijn aan de sim keuring gekoppeld zat. Wist eigenlijk niet dat een exit permanent was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd de frasca? en nog een andere, iets geavanceerdere. Allebei gemaakt om puur op instrumenten te vliegen.
Maar op de laatste dag maakte ik een grote fout, mede doordat ik afgeleid was door het niet werken van m'n headset. Wat weer werd veroorzaakt door een instructeur die verkeerde kabels in en uitplugde, terwijl ik al aan het vliegen was.
Dat betekende voor mij exit en dan mag je het nooit meer proberen.
Hij is permanent, tenzij je net op de grens zit en 18/19 jaar bent, dan mag je 2 jaar later nog eens in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er een bepaalde termijn aan de sim keuring gekoppeld zat. Wist eigenlijk niet dat een exit permanent was.
Dan zou het best eens kunnen dat je een perfecte vlieger kunt worden. Voor zo ver ik weet staan beide capaciteiten los van elkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
Met vliegen heb je iets meer variabelen om in de gaten te houden. De eerste keer in een simulator vliegen vond ik vele malen moeilijker dan de eerste keer autorijden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Is vliegen te vergelijken met autorijden? Ik kan niet rijden, maar zou ik wel kunnen vliegen?
That sucks! En als ik de huidge keurings eisen zie, waarschijnlijk nog meer....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij is permanent, tenzij je net op de grens zit en 18/19 jaar bent, dan mag je 2 jaar later nog eens in sommige gevallen.
Ik was 20 of 21 toen en dan is het definitief![]()
Dat was toen best wel zuur, ik begon die week zonder te rekenen op meer. Je kon elke dag op basis van slechte resultaten naar huis gestuurd worden.
Ik zat er vrijdagmiddag nog, dus dan heb je inmiddels wel de hoop dat je verder bent. Als je dan te horen krijgt dat je er net niet bij zit, voel je je wel ff klote.
Ik weet niet wat ze allemaal versoepeld hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
That sucks! En als ik de huidge keurings eisen zie, waarschijnlijk nog meer....
Te veelquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze allemaal versoepeld hebben
Zodat straks kees de palletsorteerder ook door de keuring komt?quote:
Zo lang hij tussen de -3 en +3 blijft zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zodat straks kees de palletsorteerder ook door de keuring komt?
Op Eindhoven heb ik een vlieger gezien die met geen vinger een auto mocht aanraken. Vliegen kon hij perfect, maar zodra hij in een auto zat miste hij het "3d gevoel" (zo noemde hij het) en raakte zo'n beetje alles wat hij tegen kwam. Heeft ook nooit een rijbewijs gehaald, maar mag ondertussen alles vliegen wat de Luchtmacht op het dek heeft.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met vliegen heb je iets meer variabelen om in de gaten te houden. De eerste keer in een simulator vliegen vond ik vele malen moeilijker dan de eerste keer autorijden.
Daarover gesproken, wat ik ook zo bizar vond toen: Ik ben lichtelijk kleurenblind, heb dat ook aangegeven en een verzoek gedaan om me daar eerst op te laten keuren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang hij tussen de -3 en +3 blijft zeker.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op Eindhoven heb ik een vlieger gezien die met geen vinger een auto mocht aanraken. Vliegen kon hij perfect, maar zodra hij in een auto zat miste hij het "3d gevoel" (zo noemde hij het) en raakte zo'n beetje alles wat hij tegen kwam. Heeft ook nooit een rijbewijs gehaald, maar mag ondertussen alles vliegen wat de Luchtmacht op het dek heeft.
Heb je dan niet eerst de 3 daagse keuring van de KLu gehad voor dat je naar Gilze ging voor de Sims?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat ik ook zo bizar vond toen: Ik ben lichtelijk kleurenblind, heb dat ook aangegeven en een verzoek gedaan om me daar eerst op te laten keuren.
Dat was onmogelijk, de medische keuring is het allerlaatste wat ze doen. In het ergste geval betekent dat dus dat je een traject van 2 jaar vol keuringen en tests doorloopt om vervolgens afgekeurd te worden.
Nee en de sims stonden in Soesterberg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je dan niet eerst de 3 daagse keuring van de KLu gehad voor dat je naar Gilze ging voor de Sims?
Geen wonder dat ik de vlieger wereld altijd al zo apart vond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee en de sims stonden in Soesterberg.
Ik heb wel een aantal test moeten doen ivm ruimtelijk inzicht, soort iq-test en hand/voet/oog coordinatie. Daar valt al 60% af ofzo.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Hij heeft zelfs demo gevlogen voor de KLu. Werkelijk schitterend, maar zijn vrouw bracht en haalde hem altijd op de basis.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geweldig. Misschien moet ik maar eens zo'n simulatorvlucht gaan doen, zodat ik me niet zo stom voel.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik blijf me erover verbazen dat mensen zoiets niet doorhebben.
Beterschap!
ik moest de eerste zin 2x lezen voor ik door had dat je het niet tegen mij hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Je merkt toch wel dat er iets niet klopt als je loopt, je sokken aantrekt etc.?
Maar ik heb nog nooit iets gebroken, misschien zou ik het ook niet merken, ik heb ook een hoge pijngrens.
Ik had wel iet wat last van mijn tenen, maar om nou te zeggen dat het alarmerend was, nou nee....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Je merkt toch wel dat er iets niet klopt als je loopt, je sokken aantrekt etc.?
Maar ik heb nog nooit iets gebroken, misschien zou ik het ook niet merken, ik heb ook een hoge pijngrens.
quote:
Het was zo rustig dat ik quoten niet nodig vond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef Etcetera het volgende:
ik moest de eerste zin 2x lezen voor ik door had dat je het niet tegen mij had
Een echte bikkel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik een paar jaar geleden met een gebroken enkel nog zelf naar de medische dienst ben gereden voor een check-up. En volgens hen lijkbleek binnen kwam lopen......
het kwam meer door de 'etc.' die je gebruikte dan doordat het hier druk wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was zo rustig dat ik quoten niet nodig vond.
[..]
Een echte bikkel.![]()
Ah! Dan zou ik het met een hoofdletter hebben getypt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
het kwam meer door de 'etc.' die je gebruikte dan doordat het hier druk was
Sjezus wat een dichte mist net zeg. Dan rij je toch niet echt lekker op zo'n onverlichte N-wegquote:
Moet ik nu iets zeggen met geschikt/ongeschikt en zo?quote:
Hele mooie film! (en sound track) Bij het bekijken liepen zelfs ( of juist) mij de kriebels over de rug........quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:ik heb niks met oorlogsfilms, maar deze vond ik ontzettend indrukwekkend
[ ] Ongeschiktquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen met geschikt/ongeschikt en zo?
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hele mooie film! (en sound track) Bij het bekijken liepen zelfs ( of juist) mij de kriebels over de rug........
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'
Kippenvel
En ja, men merkt het al tijdens deze soundtrack, doedelzak muziek kan echt wel mooi en indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die speech voordat ze erheen gaan, 'I will be the first to set foot on the field and I will be the last to step off. And I will leave no one behind. Dead or a live. We will all come home together.'
Kippenvel
kan ik me voorstellen, in beide gevallenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt een stereotype maar dat is een type bevelvoerder waar de meesten voor door het vuur gaan.
Daar hebben we er helaas te weinig van.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, in beide gevallende beste leiders (in welke situatie dan ook) zijn diegenen die niet boven maar naast hun ondergeschikten staan.
Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...quote:
begrijpen en kunnen zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet. De beginselen begrijp je tenminste al...
Van bier word ik wel warm en van tieten toch ook wel, maar dat plaatje is niet geilquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet Bier en Tieten roepen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
En ik moet eerlijk zeggen dat de kriebels me over de rug lopen als ik nu naar dit muziekstuk luister en daardoor denk aan de maten die ik heb verloren tijdens de uitzendingen de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
Nog een mooi muziekstuk:
Hymn to the Fallen. Bekend uit "Saving private Ryan".
Heb ik ooit ingevuld (in een vraagstuk voorafgaande aan een uitzending) als muziekstuk wat gespeeld zou worden tijdens mijn uitvaart ceremonie als ik zou sneuvelen.![]()
En terugluisterend mag het nog steeds gespeeld worden...........
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nee.
Toen ik "nee" zei bedoelde ik dat het niet hetzelfde is als autorijden. Je zou best kunnen vliegenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
Mijn "paniekzak" ligt standaard klaar. Al jaren trouwens. (Gasmasker, NBC pak, Gevechts uitrusting, Noodrantsoenen etc ) Lekker makkelijk...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zag net een spotje over wat te doen bij rampen (www.heeftualeennoodpakket.nl). Jammer dat het noodpakket niet te bestellen is.
Een half jaar geleden heb ik gedroomd dat er iets was gebeurt waardoor ik moest evacueren, ik was toen ook bezig spullen in te pakken. Toen ik wakker werd nam ik me voor om een evacuatietas klaar te maken voor het geval ooit...
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ging dat over de schuilkelders?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
terwijl het toch redelijk makkelijk zelf te regelen is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Amerika wordt er trouwens goud aan verdiend. Paniek van de mensen. Ook hier was een jaar of 2 geleden een item op TV waar groothandels hier in Nederland geinterviewd werden. Die beweerd ook flink geld te verdienen aan dit soort dingen.
Zo vandaag ging beterquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Benieuwd of je er wat van leert
Zocht er een benaming voor maar kon er niet zo snel op een komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet het spelen in de zandbak niet.
He, ik dacht echt dat die 2 een stelletje warenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Net Twee voor Twaalf terug gekekenIk had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
Oeh, dat is best een fijn prijsje. Welke categorieën?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Net Twee voor Twaalf terug gekekenIk had van iemand gehoord dat mijn oude vlam erin meespeelde!
Voor wie het wel eens kijkt: degene die vorige week heeft gewonnen; 10.000 euro mee naar huis
da's naarquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Kloterige "geheugen steuntjes" door die film muziek!
Ik ben even in de Onderofficiers Mess een stevige borrel pakken.......
wat voor 1?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig heb ik vorige week weer een zaklamp gekocht.
Een simpele Hema-zaklamp. Ik zat ook aan een MagLite te denken, maar die zijn wel erg prijzig en ik moet eens minder makkelijk het geld laten rollen. (Moet nu denken aan dat topic waarin een student vraagt of hij van 1400 euro kan rondkomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
wat voor 1?
Ik heb sinds een paar jaar een MagLight, volgens mij de beste zaklamp die er ishangt naast m'n bed, heeft al een paar keer goed dienst gedaan hier in huis (stroomuitval enzo). Zelfs m'n ouders weten hem goed te vinden
en als ik dat ding bij me heb en ik beland in een knokpartij ofzo, dan weet ik er ook wel op een andere manier raad mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |