Ah, dacht afgelopen woensdag.quote:
Nou, de zondagmiddag gaan we net wel/net niet halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:37 schreef iamredleader het volgende:
Ik voorspel trouwens dat dit topic zeker de zondagmiddag haalt... tenzij de Amerika-ploeg vannacht gaat lopen spammen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is nu november en daarom
Wat kunnen we leren van deze videoclip?
Fresen en uithakken is inderdaad een mega-stoffige aangelegenheidquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de bovenverdieping geraggelt, sleuven in de muren gefreest en uitgehakt voor de electriciteit(wat een stof!)
quote:Op de weg terug kwam ik langs een auto die zich frontaal tegen een lantaarnpaal had geparkeerd. Politiebusje erbij en een berg bontkraagjes van wie de auto was
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond slechte films kijken
quote:Op zondag 2 november 2008 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you loopt naar keuken om koffie voor iedereen te zetten op zondagochtend
En vergeet het maar, geen ontbijt op bed.
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zondag 2 november 2008 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo te zien is het een goede (museum)nacht geweest
In wat voor auto heb je les PS?quote:Op zondag 2 november 2008 12:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red spamt het topic vol met monologen
Raad eens hoe vaak de motor vandaag is afgeslagen?
0x!
bedankt voor de reminder Timquote:Op zondag 2 november 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie en Mark: gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
VW Golfquote:
En wat heb je gekregenquote:
zij moeten toch trakteren, jij nietquote:Op zondag 2 november 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
2 klokkenquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En wat heb je gekregen
[..]
zij moeten toch trakteren, jij niet
op het raam staat Pieter Vreedeplein, volgens Google zit dat in Tilburg, en er schijnt een bioscoop aan te zitten. Ik zeg filmpremierequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |