Oeps, weer een defensie geheim openbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelen
quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.
De tip van de week: houden zo!!quote:
Nee, het is gewoon een uitgebreide (en niet helemaal kloppende) manier om te zeggen: nu breekt mijn klompquote:Op maandag 3 november 2008 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb jij houten schoenen?Klompen?
Nee, er tegen aan schoppen heeft blijkbaar geholpen. Of de spanning is nu van het onderdeel af, waardoor mijn wiel weer recht staatquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Je fiets is gestolen?
Eeerrrrrquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
dat doe je toch ook bij collegesquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
Dank jequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu breekt míjn klompJe bent raar
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat echt Nem?
Dan vind ik het niet leuk dat je dat gepost hebt zonder waarschuwing....
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eigenlijk wil ik hier heen, maar dat is erg duur. Dan moet ik vechten voor een scolarship enzo. marr ik geloof dat ik dat toch maar echt wil.
En zeg niet dat ik vorge week nog echt naar Londen wilde. Dat weet ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |