quote:Op maandag 3 november 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.
De tip van de week: houden zo!!quote:
Nee, het is gewoon een uitgebreide (en niet helemaal kloppende) manier om te zeggen: nu breekt mijn klompquote:Op maandag 3 november 2008 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb jij houten schoenen?Klompen?
Nee, er tegen aan schoppen heeft blijkbaar geholpen. Of de spanning is nu van het onderdeel af, waardoor mijn wiel weer recht staatquote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Je fiets is gestolen?
Eeerrrrrquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
dat doe je toch ook bij collegesquote:Op maandag 3 november 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een beetje een sneue studiedag. Ik studeer tussen mijn pauzes door.
Dank jequote:Op maandag 3 november 2008 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu breekt míjn klompJe bent raar
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat echt Nem?
Dan vind ik het niet leuk dat je dat gepost hebt zonder waarschuwing....
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?quote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eigenlijk wil ik hier heen, maar dat is erg duur. Dan moet ik vechten voor een scolarship enzo. marr ik geloof dat ik dat toch maar echt wil.
En zeg niet dat ik vorge week nog echt naar Londen wilde. Dat weet ik...
Alternativesquote:Op maandag 3 november 2008 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even op-en-neer?
For all programs except Writing and Women's History, an interview is an important part of the application process and will be arranged by invitation after all materials have been reviewed. If travel to Sarah Lawrence would be a burden, alternatives may be arranged. However, all applicants are encouraged to visit the campus and learn about the Sarah Lawrence program.
Een soort university college concept, waarin je een paar dingen combineertquote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor studie hebben ze op de SLC dan die je zou willen doen?
En een sabbatical? Daar al over nagedacht?
Ze willen wel betalen, maar kunnen niet het hele schoolgeld dekken. Laat staan 4 jaar lang. Mijn ouders zijn zeker niet onvermogend, maar dit kan nietquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze het voor je willen betalen (en je weet het zeker), waarom niet
Er zijn beroerdere steden om te wonen.
Dat kunnen we dan wel weer betalenquote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alternatives
Vaak is de filosofie ook: als je niet een tripje naar de school waar je een paar jaar gaat zitten kunt betalen dan kun je de school ook niet betalen/ben je niet geschikt voor die school. Je weet hoe er gedacht wordt.
ik heb het al een tijdje, maar sinds kort ben ik er iets actiever mee bezigquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooooit een keer een hyves aangemaakt maar ik gebruik het echt nooit
Mocht je het nodig hebben, ik kan je wel instructie geven in het gebruik van het sabel.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil er wel voor vechten hoorIk sta klaar met mijn sabeltje
![]()
valt me tegen, ik dacht dat je zou aanbieden om voor haar te gaan vechtenquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het nodig hebben, ik kan je wel instructie geven in het gebruik van het sabel.
Tja, dan heb ik ook geen pareltjes meerquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar er is dus een kans te verlliezen en dan heb ik niets.
Sabbatical, ik ben bang het daarna net zo min te kunnen en dan op te geven, omdat ik te veel geniet van een schoolloos bestaan
Ik heb nog geen verzoek in mijn PM gezien daar voor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt me tegen, ik dacht dat je zou aanbieden om voor haar te gaan vechtenvoor volk en vaderland enzo
Het is nooit te laat voor iets wat je wilt doen!quote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, nog even een laatste check-up met de parentes, maar dan ga ik denk ik hiervoor...
Maar het lullige is, dat als ik geen scholarship krijg, ik voor veel te laat ben
Als de deadlines van dit seizoen in de weg liggen; neem het idee van Nem, mijn sabel lessen en je bent zo weer aan de beurt!quote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar denken de deadlines anders over
Dat dus. Je bent 18. Als je geen scholarship krijgt dan kun je binnen een jaar aan iets nieuws beginnen en heb je in de tussentijd tijd om leuke dingen te doen en nog een keer goed na te denken wat je wil.quote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de deadlines van dit seizoen in de weg liggen; neem het idee van Nem, mijn sabel lessen en je bent zo weer aan de beurt!
Nee, een non-resident alien, oftewel, een buitenlander zonders verblijfsadres in de VS.quote:Op maandag 3 november 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze hebben wel humor
[ afbeelding ]
Ik ben white non-hispanic neem ik aan?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op maandag 3 november 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik dacht dat ze een grapje maakten
Misschien ben ik toch niet slim genoeg
quote:
Oh, misschien moet ik me dan maar eens gaan aanmeldenquote:
Collegequote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een collega?
Voor míj is het iig slecht
Ja, ja, een type fout, ik weet het.quote:
Ruilen?quote:Voor míj is het iig slecht![]()
Ok, bij deze, PS: Rapport PC!! Onmiddelijk melden bij de OPC!quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja, PS is dom bezig...
Oh en ze willen rapporten, dat is wat minder
Oh, euhm...... sabeltechnisch slecht Uitermate slim. white non-hispanic Alien.quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, overmatige slimheid en een overschrijding van de maximum score?
Ach, meer dan 5 uur slaap is een luxe.quote:Op maandag 3 november 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wow, slaap lekker cobravoor zo kort als het duurt
Gaat helemaal lukken!quote:
hyves, zo eens per 2 a 3 weken een keer kijken.quote:Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het al een tijdje, maar sinds kort ben ik er iets actiever mee bezig
Dan moet je een baantje zoeken wat wel te doen is, maar wat je ook weer niet zo leuk vindt dat je het de rest van je leven wil blijven doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sabbatical, ik ben bang het daarna net zo min te kunnen en dan op te geven, omdat ik te veel geniet van een schoolloos bestaan
wat is dat toch met 'typen'?quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ja, een type fout, ik weet het.![]()
[..]
Ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
* Waarschuwing de volgende post bevat grof taalgebruik en is niet geschikt voor tere zieltjesWat is er gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Uit Groningen komen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben verdomme meer dan 2 uur bezig geweest om uit Groningen te komen![]()
wel met treinen die maar 1 keer in het uur rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit Groningen komen is niet zo moeilijk. Ook echt op de plaats komen waar je wil zijn, dat is de valstrik
Ja de verbinding met Drenthe schijnt nogal hard te zuigen, dus ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel met treinen die maar 1 keer in het uur rijden
op station groningen noord komen ook per uur twee stoptreinen langs en die komen 5 minuten na elkaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja de verbinding met Drenthe schijnt nogal hard te zuigen, dus ik geloof je meteen
ik heb het gedaan en zou het iederen aanraden. Lekker een jaartje iets leuks gaan doen, voor mijn part vrijwillgerswerk in een vakantieland. Nu heb je de kans, na je studie heb je geen tijd meer voor.quote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanaf busstation Leeuwarden zijn er een paar bussen die me redelijk dicht bij huis brengen. Die vertrekken allemaal op precies hetzelfde momentquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op station groningen noord komen ook per uur twee stoptreinen langs en die komen 5 minuten na elkaar![]()
Mee eens!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat de bliep is er gebeurd met hotmail?![]()
wat lelijk en onhandig
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor idioterie is dat met uitzendbureaus? Ik mag langskomen op gesprek, maar moet een paspoort of ID-kaart bij me hebben. Rijbewijs is niet goed genoeg! Paspoort per post laten versturen lijkt me een slecht plan, kopietje is ook niet toegestaan, dus ik zou op en neer naar Zeist moeten om dat ding op te halen
ik heb trouwens vanaf januari geen paspoort meer, dus ik zou geen werk kunnen krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor idioterie is dat met uitzendbureaus? Ik mag langskomen op gesprek, maar moet een paspoort of ID-kaart bij me hebben. Rijbewijs is niet goed genoeg! Paspoort per post laten versturen lijkt me een slecht plan, kopietje is ook niet toegestaan, dus ik zou op en neer naar Zeist moeten om dat ding op te halen
Even gegoogled en daar komt het inderdaad op neer. Nu heb ik toch een vrij Nederlandse achternaam (er zijn weinig landen waar ze Nieuw- uit kunnen sprekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
rijbewijs staat geen nationaliteit op. Ik zag dat ze bij ons in de buurt ook zo verschrikkelijk moeilijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: voortaan eerst F5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |