Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS, wellicht toch maar eens een sabbatical nemen?
AKQ SC#493 A new topic, a new hope
quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meer
quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
.
Ik hoef ff geen bier meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feestje
doe maar iets non-alcoholisch, water of zoquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Etcetera het volgende:
je mag ook wat andersmoet je maar zien wat er is
Wat een servicequote:Op zondag 2 november 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
pak zelfik ben gesloopt en (zoals elk jaar) denk ik dat MM het best goed heeft bekeken door gewoon geen verjaardag te vieren
Succesquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
zelfbediening FTW
ik moet nog huiswerk makenheb het uitgesteld, maar heb nog minder zin dan zaterdag
Omdat de annorexia-look -ondanks dat de modewereld anders beweert- nog steeds dé look is om te hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
quote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ik weet het, ik weet het. Ontkalking van de botten, dat werk.... Gruwelquote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
Best wel enorm eensquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat dat bejaardenfitness programma van de tv gehaald moet worden.
En vervangen moet worden voor de Belgische variant, bij voorkeur met Linda Mertens:
Mènquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Mooie collectie sleutelbeenderen.![]()
[ afbeelding ]
Was van plan te gaan pitten.. en in de tussentijd zit je dan de hele milk inc / linda mertens clip collectie af te youtubenquote:
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nogquote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
Frikandellenquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.quote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
18 en ouder.quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nog
Hoe oud is het werk waar jij foto's van schiet meestal ?
Zo foutquote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.
Ohjee...dan gaat ze op je hyves al je vrienden opzoeken en bij hun krabbels achterlaterquote:
Mja.. kan vast wel weggegooid wordenquote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
18 en ouder.
Behalve wettelijke eisen is het ook zo dat 18-jarigen vaak nét iets meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben dan een onzeker 16-jarig bakvisje dat graag geaccepteerd wil worden.
Maar vergis je niet: 18 is maar een getal en geen garantie dat ze weten wat ze écht willen.
Zie het als het nemen van een tattoo.
Het is verschrikkelijk irritant 2 jaar na een shoot een telefoontje te krijgen of de fotos niet weggegooid kunnen worden. Nu is mij dat slechts 1 keer overkomen(een meisje uit Engeland) op de 80-90 modellen maar ik ken voorbeelden waarbij het vaker voorkomt.
Het zijn vaak studentes die op dat moment geld nodig hebben(jeweets, kleren, telefoon, stappen, make-up). Dan zijn ze een paar jaar later opeens "wijs"
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. kan vast wel weggegooid worden
Maar op mijn harddisk blijven ze mooi wel staan !![]()
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.quote:Op zondag 2 november 2008 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Hoe oud is dit filmpjeze hebben het in NCIS gebruikt
verrek dohquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Inderdaad, heel erg oudquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Klinkt leuk daar Majo, je hebt zo te zien toch nog flink wat tijd om verhaaltjes te schrijven. Best boeiend allemaal!quote:Op maandag 3 november 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Hey guysGegroet uit Cincinnati
Vandaag Obama gezien
Eergisteren McCain
De dag ervoor Palin
Het gaat hier goed dus!
Halloween was vet, ik was bunny nemZie ook foto's op mijn site.
Hoe is het hier? Roddels?
Ik had het gezien ja. (ik heb braaf gereaguurdquote:Op maandag 3 november 2008 07:57 schreef MaJo het volgende:
Hey guysGegroet uit Cincinnati
Vandaag Obama gezien
Eergisteren McCain
De dag ervoor Palin
Het gaat hier goed dus!
Halloween was vet, ik was bunny nemZie ook foto's op mijn site.
Hoe is het hier? Roddels?
dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef wyccie het volgende:
Welke site?
dank, moest even klikken, maar heb het gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 11:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de site gevonden, via hyves. Hint
Ik ga hem hier maar niet neerzetten, lijkt me
Tja, je hebt geen PM's aan staan.quote:Op maandag 3 november 2008 12:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar Hyves wel gevonden (en die van Soemp, B. en IARL), maar ja, ik kan weinig aanklikken.
quote:Three Irishmen, Paddy, Sean and Seamus, were stumbling home from the pub late one night and found themselves on the road which led past the old graveyard. "Come have a look over here," says Paddy, "It's Michael O'Grady's grave, God bless his soul. He lived to the ripe old age of 87." "That's nothing," says Sean. "Here's one named Patrick O'Toole, it says here that he was 95 when he died." Then Seamus yells out, "Good God, here's a fella that got to be 145!" "What was his name?" asks Paddy. Seamus stumbles around a bit, awkwardly lights a match to see what else is written on the stone marker, and exclaims, "Miles, from Dublin."
heb je mijne dan niet gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 12:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb haar Hyves wel gevonden (en die van Soemp, B. en IARL), maar ja, ik kan weinig aanklikken.
Ik wacht wel gewoon tot MaJo dit leest en besluit om haar website hier neer te zitten of juist niet. Ben wel benieuwd, vooral morgennacht. En anders heb ik gewoon pech gehad.quote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, je hebt geen PM's aan staan.
Ik weet ook niet of het de bedoeling is dat het hier neergezet wordt.
yep volgende keer beterquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ik denk toch echt dat ze dezelfde temperatuur hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ben ik te laat voor het feestje!? Want de bitterballen zijn koud en het bier lauw...
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.quote:
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komenquote:Op maandag 3 november 2008 16:08 schreef B.ertha het volgende:
ik had 89% overeenkomst met Obama.
Ik ga nu nog even mijn samenvatting lezen, dan eten en tentamen maken
* B.ertha kijkt er als een berg tegenop
dankjewelquote:Op maandag 3 november 2008 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes B! Je bent hardstikke slim dus het moet wel goed komen
2004 sowieso...quote:Op maandag 3 november 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dragostea_din_tei
Spring 2004 staat hier.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb zo direct een "Commanders Call", dus dat komt wel goed.
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelenquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
Zo direct!? Ik bedoel 4 minuten geleden! Doei, ik ben naar de borrel....
Trotse papaquote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je trouwens een mooie baby PR
Ik nog minder, dacht 73% of zoietsquote:Op maandag 3 november 2008 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
82% Obama...
Ik zat op 56% oh bama volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog minder, dacht 73% of zoiets
alleen de allerlaatste. ben tegen landbouwsubsidies.quote:Op maandag 3 november 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woeps, kijk, daar hebben we een echte rechste bal![]()
Ik vraag me dan toch af op welke punten jullie anders dachten
Zoals bij elke stemwijzer denk ik waarschijnlijk te veel door vanwege de bedroevend slechte vraagstellingen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm, ik was tegen benzineprijsverlaging in de zomer, tegen landbouwsubsidies ook, voor homhuwelijk en abortus, voor strengere controles bij de grenze (omdat het andere antwoord helemaal quatsch was)... verder weet ik het niet meer precies
Je boft nog...je had een asbakflesje kunnen treffen.quote:Op maandag 3 november 2008 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, weer een defensie geheim openbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Dacht een of ander belangrijk telefoontje, gaat meneer gewoon borrelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |