Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS, wellicht toch maar eens een sabbatical nemen?
AKQ SC#493 A new topic, a new hope
quote:Op zondag 2 november 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik zo op audiëntie bij mijn parentes. Daarna weet ik hopelijk meer
quote:Op zondag 2 november 2008 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
.
Ik hoef ff geen bier meerquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feestje
doe maar iets non-alcoholisch, water of zoquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Etcetera het volgende:
je mag ook wat andersmoet je maar zien wat er is
Wat een servicequote:Op zondag 2 november 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
pak zelfik ben gesloopt en (zoals elk jaar) denk ik dat MM het best goed heeft bekeken door gewoon geen verjaardag te vieren
Succesquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
zelfbediening FTW
ik moet nog huiswerk makenheb het uitgesteld, maar heb nog minder zin dan zaterdag
Omdat de annorexia-look -ondanks dat de modewereld anders beweert- nog steeds dé look is om te hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
quote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)Model_Look_2008.html
What - the - fuck.
Waarom wint dat
Ik weet het, ik weet het. Ontkalking van de botten, dat werk.... Gruwelquote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja erg toch? Ondervoeding is echt zo verschrikkelijk slecht voor je lichaam.
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, goed hoofd. Vreselijk lijf. Geen tieten, alleen maar bottenAlsof god de botjes bij elkaar heeft laten houden met huishoudplastic
Best wel enorm eensquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat dat bejaardenfitness programma van de tv gehaald moet worden.
En vervangen moet worden voor de Belgische variant, bij voorkeur met Linda Mertens:
Mènquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Mooie collectie sleutelbeenderen.![]()
[ afbeelding ]
Was van plan te gaan pitten.. en in de tussentijd zit je dan de hele milk inc / linda mertens clip collectie af te youtubenquote:
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nogquote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
Frikandellenquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Paar frikandellen werken denk ik wel beter als bindmiddel in dit geval.
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.quote:Op zondag 2 november 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe oud is #1 eigenlijk?
#2 is 15. Echt kinderen nog. En dan al zo'n vertekend wereldje in stappen
18 en ouder.quote:Op zondag 2 november 2008 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gepushed door de ouders ook nog
Hoe oud is het werk waar jij foto's van schiet meestal ?
Zo foutquote:Op zondag 2 november 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het Belgische meisje dat heeft gewonnen? Zij is 15.
Ohjee...dan gaat ze op je hyves al je vrienden opzoeken en bij hun krabbels achterlaterquote:
Mja.. kan vast wel weggegooid wordenquote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
18 en ouder.
Behalve wettelijke eisen is het ook zo dat 18-jarigen vaak nét iets meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben dan een onzeker 16-jarig bakvisje dat graag geaccepteerd wil worden.
Maar vergis je niet: 18 is maar een getal en geen garantie dat ze weten wat ze écht willen.
Zie het als het nemen van een tattoo.
Het is verschrikkelijk irritant 2 jaar na een shoot een telefoontje te krijgen of de fotos niet weggegooid kunnen worden. Nu is mij dat slechts 1 keer overkomen(een meisje uit Engeland) op de 80-90 modellen maar ik ken voorbeelden waarbij het vaker voorkomt.
Het zijn vaak studentes die op dat moment geld nodig hebben(jeweets, kleren, telefoon, stappen, make-up). Dan zijn ze een paar jaar later opeens "wijs"
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. kan vast wel weggegooid worden
Maar op mijn harddisk blijven ze mooi wel staan !![]()
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.quote:Op zondag 2 november 2008 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Hoe oud is dit filmpjeze hebben het in NCIS gebruikt
verrek dohquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Inderdaad, heel erg oudquote:Op maandag 3 november 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel zeker twee jaar oud. In de tijd dat Dragostea din tei uitkwam...ouder dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |