We verwachten straks een uitgebreide recensie, natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, het nieuwe album van Snow Patrol staat aan, dus tijd om even een stofdoek te zoeken en dat huishouden aan te pakken!
take back this cityquote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, het nieuwe album van Snow Patrol staat aan, dus tijd om even een stofdoek te zoeken en dat huishouden aan te pakken!
Ghehe. Het is vast allemaal de schuld van de Hertogquote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik weet van niets, ik ben immer onschuldig
Hoe uitgebreid kan ik zijn? Het stoffen ging vrij snel, geen zin om alles van zijn plaats te halen, dus gewoon eromheen. De planten waren vrij gulzig toen ik er water bij goot. En de tafel ruikt nu naar bloemetjes, nu ik er een natte doek met schoonmaakmiddel overheen heb gehaald.quote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We verwachten straks een uitgebreide recensie, natuurlijk
The Lightning Strike is ook goed, vooral deel 1 en 3! Dat geldt ook voor The Planets Bend Between Us en eigenlijk gewoon de rest van het album!quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPGoedemorgen.
Er viel me net iets op over eensgezindheid tussen Muck en jou.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik er een TR van makenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was me nog niet eens opgevallen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mij wel...quote:Op zondag 2 november 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..].
Dat was me nog niet eens opgevallen.
Zit jij zoveel te hyven dan?quote:
Ik keek daarstraks toevallig eventjes en het viel me op toen ik iemand zocht in mijn eigen vriendenlijst...quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit jij zoveel te hyven dan?
Op zoek naar chicks![]()
?
Ik dacht dat jij aan teruglezen deed? Zie mijn eerste post in vorige KSC!quote:Trouwens, hoe kan het dat we NU al de nieuwe header hebben?
Welke held is daar zo snel mee geweest?
Ik kon het niet vinden tussen de, erg vermakelijke, blauwe baggerquote:Op zondag 2 november 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik keek daarstraks toevallig eventjes en het viel me op toen ik iemand zocht in mijn eigen vriendenlijst...![]()
[..]
Ik dacht dat jij aan teruglezen deed? Zie mijn eerste post in vorige KSC!
KGquote:
Longfuntie, that's itquote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef BrandX het volgende:
hier iemand die de afgelopen... nou zeg 5 jaar, longonderzoeken heeft gehad?
nee, ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef BrandX het volgende:
Ik niet iig. Hoezo? Moet jij e.e.a. aan onderzoeken ondergaan?quote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef BrandX het volgende:
Ja, velequote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef BrandX het volgende:
*draait zich discreet eventjes met de rug naar KG toe*quote:Op zondag 2 november 2008 12:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoii Es, Brand en Dromer
* KapiteinGasthof bed uitgaat
ik schaam me nergens voor hoorquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*draait zich discreet eventjes met de rug naar KG toe*
whehehe... het was ook meer omdat je me ineens verraste. Ik wilde gewoon het schaamrood op mijn kaken verbergenquote:Op zondag 2 november 2008 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik schaam me nergens voor hoor
Ja. Ik ga de molen weer in.quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet iig. Hoezo? Moet jij e.e.a. aan onderzoeken ondergaan?
en dat was dan dus mijn eigenlijke vraag: doen ze nog steeds die test in een glazen buis staan en zooi inademen en de test met buisjes (1 t/m 10) waarbij een gezond persoon makkelijk tot 8 komt (en ik dus bij 3 al letterlijk knock out ga)? Weet jij dat? Of wat voor onderzoeken heb jij gehad? Als je er wat over wil zeggen natuurljik, mag uiteraard ook via PMquote:
Ghehequote:
Da's een histamineprovocatie, die krijg je niet bij de huisarts, daar moet je gewoon blazenquote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat was dan dus mijn eigenlijke vraag: doen ze nog steeds die test in een glazen buis staan en zooi inademen en de test met buisjes (1 t/m 10) waarbij een gezond persoon makkelijk tot 8 komt (en ik dus bij 3 al letterlijk knock out ga)? Weet jij dat? Of wat voor onderzoeken heb jij gehad? Als je er wat over wil zeggen natuurljik, mag uiteraard ook via PM
Ik heb hem gelezen. Klinkt niet plezierig, maar misschien valt het tegenwoordig mee?quote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef BrandX het volgende:
lange kutpost met weinig chronologische logischheidzie maar of je het leest
ja bij de huisarts weet ik, die gaat alleen maar je longinhoud meten en responstijd icm hartslag en bloeddruk.quote:Op zondag 2 november 2008 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een histamineprovocatie, die krijg je niet bij de huisarts, daar moet je gewoon blazen.
Ik heb vanwege mijn astma ook jarenlang bijna jaarlijks een onderzoek gehad. Dat was gewoon op een stoel zitten, knijper op de neus en blaaspijp in de mond. Vervolgens moest ik dan diep inademen en vervolgens zo hard mogelijk uitblazen. Aan de hand daarvan meten ze dan ook longinhoud, de samenstelling van de stoffen die je uitademt, etc.quote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef BrandX het volgende:
en dat was dan dus mijn eigenlijke vraag: doen ze nog steeds die test in een glazen buis staan en zooi inademen en de test met buisjes (1 t/m 10) waarbij een gezond persoon makkelijk tot 8 komt (en ik dus bij 3 al letterlijk knock out ga)? Weet jij dat? Of wat voor onderzoeken heb jij gehad? Als je er wat over wil zeggen natuurljik, mag uiteraard ook via PM
Histamineprovocatie is altijd naar, daar wekken ze met stoffen waar je allergisch voor kunt zijn benauwdheid opquote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen. Klinkt niet plezierig, maar misschien valt het tegenwoordig mee?
Respect!quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen. Klinkt niet plezierig, maar misschien valt het tegenwoordig mee?
Je kunt even op het astmaforum kijken, daar is heel veel informatie over alle onderzoeken te vinden en over hoe mensen ze ervarenquote:Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja bij de huisarts weet ik, die gaat alleen maar je longinhoud meten en responstijd icm hartslag en bloeddruk.
Die onderzoeken kreeg ik idd in het ziekenhuis, en ik begrijp dat die nog actueel is
Dacht je dat ze die link nog niet had danquote:Op zondag 2 november 2008 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kunt even op het astmaforum kijken, daar is heel veel informatie over alle onderzoeken te vinden en over hoe mensen ze ervaren.
Ik blijf vergeten dat ik er geen reet meer mee te maken heb, zal me er niet meer mee bemoeien hoor...quote:Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht je dat ze die link nog niet had dan
Jij mag je overal mee bemoeienquote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik blijf vergeten dat ik er geen reet meer mee te maken heb, zal me er niet meer mee bemoeien hoor...
Zelfs als de onderzoeken gelijk gebleven zijn: het kan natuurlijk ook zijn dat je het zelf als minder dramatisch zult ervaren, omdat je eigen referentiekaders anders geworden zijn in de loop der tijd.quote:Op zondag 2 november 2008 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Respect!
Naja, dat probeer ik dus nu te weten te komen of het minder dramatisch is geworden
Doe dan niet zo lelijk tegen mequote:
Ik heb 'the power' niet meerquote:En je hebt er altijd nog mee te maken, of je wil of niet
Nou ja, bijna dan
quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo lelijk tegen me.
[..]
Ik heb 'the power' niet meer. Raak eigenlijk alleen maar geirriteerd
.
Leef je uit, het gaat over dezelfde onderzoekenquote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef BrandX het volgende:
Thanks, es en Marc
Ik heb dan wel geen astma, en hoe mijn longen zich gedragen en reageren op weertypes bijvoorbeeld is helaas in veel gevallen niet direct te vergelijken met astma.Vriend van mij heeft astma, maar we hebben het maar zelden tegelijkertijd benauwd bijvoorbeeld. Maar een hoop onderzoeken zullen zeker ook voor mij gelden. Voor de rest moet ik dan maar afwachten *ril*.
Marc, het is dus geen probs dat ik eventueel post daar, ondanks dat ik dus geen astma heb maar hele andere toestanden en zo?
heb me al geregistreerd![]()
Toch maar eens stoppen met roken danquote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pff wat een verhalen zegIk rook nu sinds mn 12e al 2 tot 3 pakjes per dag, met een kleine pauze toen mn opa doodging aan longkanker
![]()
Heb er alleen nooit last van gehad, altijd fanatiek aan het sporten geweest (10x pw zwemmen) en behoorlijk grote longinhoud gehad..
Nu al een aantal jaar niet meer aan het sporten, maar merk wel met dansen e.d. dat het me nog steeds vrij goed gaat.. deze week stop ik met roken, en dan hopen dat het goed blijft. Tis toch een beetje de goden verzoeken, 2 pakjes per dag met chronische bronchitisEn ik kan me best voorstellen dat juist doordat mijn longen zo "groot" waren ik er later juist last van ga krijgen.. maar dat zie ik dan wel
Succes met je onderzoeken in ieder geval BX, hoop dat ze iets vinden..
quote:Op zondag 2 november 2008 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar eens stoppen met roken dan
Nu doen, en volhouden dusquote:
Ik kom straks op de koffie als een niet-rokerquote:
Dat ik niks kanquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ik niks kan. Hou wel veel meer tijd over nu ik niet meer alles (bijna niks
) meer lees
.
Soms wel, maar je moet je kindjes loslaten wordt gezegdquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kom straks op de koffie als een niet-roker
Je kindje doet het goedquote:Op zondag 2 november 2008 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms wel, maar je moet je kindjes loslaten wordt gezegd.
I knowquote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kindje doet het goed
Heb je het record van afgelopen maand gezien?
Fritschquote:
Agossie...quote:Op zondag 2 november 2008 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn dating topic is vet geflopt..![]()
Muck die me als toevoeging aan dr harem wilt hebben, of BrandX die me alleen wil voor de vakantie
Ik blijf wel gewoon alleenquote:
Ongezellig hoorquote:
quote:
Helemaal alleen lijkt mij ongezelligquote:
Iemand.. of ietsquote:Op zondag 2 november 2008 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal alleen lijkt mij ongezellig.
En voor sex (wat toch bijzonder aangenaam is) heb je ook iemand 'nodig'. Solosex
.
Een stuk kunstmatig 'onderdeel' gebruiken valt voor mij nog altijd onder de solosex...quote:Op zondag 2 november 2008 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iemand.. of iets
[PRIJSVRAAG] Win een Fleshlight
quote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Een stuk kunstmatig 'onderdeel' gebruiken valt voor mij nog altijd onder de solosex...
Ik word liever 'bediend' dan dat ik zelf met een dienblaadje moet rondsjouwen om aan mijn trekken te komen.
Tsk... Dat is saai, alleen maar op je rug liggenquote:Op zondag 2 november 2008 15:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Vrouwen die denken op hun rug te mogen blijven liggen..
quote:Op zondag 2 november 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Tsk... Dat is saai, alleen maar op je rug liggen.
It takes two to tangoquote:Op zondag 2 november 2008 15:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is bedienen en bediend worden
ahahahhahaquote:Op zondag 2 november 2008 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iemand.. of iets
[PRIJSVRAAG] Win een Fleshlight
En iedereen die op FOK! reageert is helemaal helder natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo belachelijk, want na dat topic en de FP-vermelding zijn er nog eens 23 mailtjes binnen gekomen
Nieuwsgierigheidquote:Op zondag 2 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo belachelijk, want na dat topic en de FP-vermelding zijn er nog eens 23 mailtjes binnen gekomen
quote:
maar natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En iedereen die op FOK! reageert is helemaal helder natuurlijk
ja, dat issiequote:Op zondag 2 november 2008 16:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. En als de vraag net zo makkelijk is als die voor de dames...
Google is my friendquote:
de antwoorden staan op de site van de sponsor hequote:
Google is makkelijker dan een site afstruinenquote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
de antwoorden staan op de site van de sponsor he
ik het geval van de fleshlights en de komende actie niet.quote:Op zondag 2 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Google is makkelijker dan een site afstruinen.
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernotenquote:
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?quote:Op zondag 2 november 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernoten
zelfgemaakte peppernuts?quote:Op zondag 2 november 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernoten
ah, Entrepreneurship aan het leren zekerquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?
ik heb katja's blote billen weleens gezienquote:
Nah.... zijn er niet zoveel dus kleine kans dat er nog wat over blijft nadat wij ze hebben geprobeerdquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?
Hoewel typisch Dunglish, klikt hetquote:
Jaquote:[..]
ah, Entrepreneurship aan het leren zeker
Oho!quote:Op zondag 2 november 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb katja's blote billen weleens gezien
zelfgemaakte jahquote:Op zondag 2 november 2008 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfgemaakte peppernuts?
[..]
ah, Entrepreneurship aan het leren zeker
We always get our sinquote:
Ik zie het al helemaal voor me: Cali in de supermarkt in Edinburgh: "Good morning, I would like to buy some peppernuts, please." Shopkeeper: "Peppernutsquote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfgemaakte jahtis namelijk best lastig ze in de winkel te vinden hiero
quote:
jahquote:Op zondag 2 november 2008 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: Cali in de supermarkt in Edinburgh: "Good morning, I would like to buy some peppernuts, please." Shopkeeper: "Peppernuts"
En nog wel meer ook!quote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel typisch Dunglish, klikt het...
[..]
Ja.
[..]
Oho!
moet ik ze opsturen?quote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfgemaakte jahtis namelijk best lastig ze in de winkel te vinden hiero
I would like to give my complements to the cock, for the lovely dinnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nee hoor.... mams gaat ze binnenkort opsturenquote:Op zondag 2 november 2008 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
En nog wel meer ook!
[..]
moet ik ze opsturen?
quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
I would like to give my complements to the cock, for the lovely dinner
GheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
en die heb ik thuis staanquote:Op zondag 2 november 2008 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat daar een vervolg op is verschenen?
Ik vond hem weer erg vermakelijk!quote:
quote:Geeight sir/mefemale,
Recently have I besearched your website. Per accidant I clicked on a link and you asked me for the number of my mobieltje. Confused, I infilled this and clicked on send. Sincethen I receive morethere beltones per week, but I want not have them.
I have mailed you hereover, and you said I have a yearcontract. I nadrukkelijkly didn’t close any contract, so if you mean that I have a overonecome, I would like to see a contract with my handdrawing on it. You also gave me this address, to which I am now sending this ondrawn letter.
For as far there would be speech of a abonnement, I hereby say this up per direct. I want to receive a confirmation of this upsaying. And can you also tell me how I can send the unwanted beltones back? I will also not pay no cent for your services, and want you to pay back what this has gekost me so far.
I trust on it that I have informed you enough by this and thank you by forbate to do my letter.
Friendly greetings,
Bernadette Lont.
quote:Op zondag 2 november 2008 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond hem weer erg vermakelijk!.
Heb zelf ook wel eens een Dunglishachtige tekst geschreven toen ik me even verveelde op werk.
Fictieve brief van iemand die zich per ongeluk bij buitenlandse beltoonontvangstservice had aangemeld:
[..]
Leker tot rust gekomen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:51 schreef OA het volgende:
Zo, lekker 2,5 uur gewandeld in de Hoekse Waard
Zeker, maar zo zag het er niet uit...quote:Op zondag 2 november 2008 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leker tot rust gekomen?
[ afbeelding ]
Daar hadden ze toch gif gedumpt?quote:Op zondag 2 november 2008 17:51 schreef OA het volgende:
Zo, lekker 2,5 uur gewandeld in de Hoekse Waard
Hollandse koeien Koeien die in Nederland grazenquote:Op zondag 2 november 2008 18:02 schreef OA het volgende:
Wij liepen langs een watertje met een grote rietkraag aan de kant....
Geritsel...
Wat schuift daar door het riet?
[ link | afbeelding ]
2 koeien.....
Krijg je gekke dingen van...quote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch gif gedumpt?
Ongetwijfeld. Waar niet?quote:Op zondag 2 november 2008 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch gif gedumpt?
* schuift een zakje ambachtelijke kruidnoten naar Cali toequote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Californium het volgende:
pepernotenwaarom kunnen dingen op gaan...
ze waren wel heeeeeeel erg
Kijken wie er over 8 jaar nog op de KSC zittenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 18:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* schuift een zakje ambachtelijke kruidnoten naar Cali toe
[ afbeelding ]
zit er al bij sinds 28quote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijken wie er over 8 jaar nog op de KSC zitten
Je hebt er zelfs je ondertitel van gemaakt.quote:Op zondag 2 november 2008 18:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit er al bij sinds 28of 23? iets in die richting
Tegen die tijd bestaat fok vast niet meerquote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijken wie er over 8 jaar nog op de KSC zitten
die snap ik nietquote:Op zondag 2 november 2008 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs je ondertitel van gemaakt.
Ja dat hebben wij dus niet kunnen beoordelen hè. Wanneer ga je voor KSC'ers pepernoten bakken?quote:Op zondag 2 november 2008 18:06 schreef Californium het volgende:
pepernotenwaarom kunnen dingen op gaan...
ze waren wel heeeeeeel erg
quote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij dus niet kunnen beoordelen hè. Wanneer ga je voor KSC'ers pepernoten bakken?
Ik heb hier nog wel een hele zak liggen trouwens.
Kijk eens onder je usernaamquote:
Delen!quote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij dus niet kunnen beoordelen hè. Wanneer ga je voor KSC'ers pepernoten bakken?
Ik heb hier nog wel een hele zak liggen trouwens.
Wie, Cali?quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
adressen verzamelen en opsturen
Mijn pepernoten naar:quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
adressen verzamelen en opsturen
Geen dankquote:Op zondag 2 november 2008 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dus, met dank aan onze hofgastkapitein!
Geeft dat apparaat ook gewoon heet water?quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen dankOok koffie? Ben koning achter de halfautomaat hier
Honing erbij?quote:Op zondag 2 november 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft dat apparaat ook gewoon heet water?
Zo ja, heb je er een theezakje bij?
Zo ja: deal!
quote:
Tsk... dan haal je een stuk bij de burenquote:Op zondag 2 november 2008 18:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je ergens anders zijn, onze keuken is dicht tot 29 november
quote:
Moet ik Cali naar jouw huis sturenquote:
Omdat je als rasechte Hollander keer op keer vergeet dat je spaghetti eet met vork en lepel, i.p.v. vork en mesquote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef DaMart het volgende:
Waarom is het trouwens zo moeilijk om spaghetti te eten zonder mijn lichte trui onder de saus te smeren?
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was...quote:Op zondag 2 november 2008 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Moet ik Cali naar jouw huis sturen![]()
[..]
Nee, ik at met vork en lepel...quote:Omdat je als rasechte Hollander keer op keer vergeet dat je spaghetti eet met vork en lepel, i.p.v. vork en mes
Service met een glimlach, tot aan de stoepquote:Op zondag 2 november 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk... dan haal je een stuk bij de buren.
... wat overigens niet wil zeggen dat je geen vrouwen hier mag afleveren!quote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was....
[..]
En ik maar denken dat dat een vrij prettige samenhang zou kunnen zijnquote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was....
Hmmmz. Wellicht ligt het dan aan de fijne motoriek?quote:[..]
Nee, ik at met vork en lepel....
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inquote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Service met een glimlach, tot aan de stoep
Die mogelijkheid ontken ik ook niet...quote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat een vrij prettige samenhang zou kunnen zijn.
Ik ken het niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inHinterthal
. Ken je dat dorp toevallig?
Whehe.quote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mogelijkheid ontken ik ook niet...
Nooit geweest, maar was dat niet dat dorp op ongeveer 100 km afstand.. ?quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inHinterthal
. Ken je dat dorp toevallig?
quote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik mijn dochters haar ga millimeteren...
Goed ideequote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik mijn dochters haar ga millimeteren...
quote:
Ze irriteert me (maar da's niet de reden, dat doet ze namelijk wel vakerquote:
Oehquote:
Felicidingesquote:
Ze zit in de pubertijd maar kan nog niet alleen dr haar wassen?quote:Op zondag 2 november 2008 19:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze irriteert me (maar da's niet de reden, dat doet ze namelijk wel vaker)
.
Pubertijd.
Het is een kloteklus om het te wassen en ze redt het nog niet alleen omdat het zo lang is.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
Tof
Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WKGzquote:Op zondag 2 november 2008 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Foto's?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is twaalf (alles wat mama zegt is per definitie slechtquote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze zit in de pubertijd maar kan nog niet alleen dr haar wassen?![]()
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mijquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is twaalf (alles wat mama zegt is per definitie slecht) en haar haar is te lang (tot 'r billen), dat krijgt ze alleen niet goed gedaan.
Nee, dat was Fusch!quote:Op zondag 2 november 2008 19:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar was dat niet dat dorp op ongeveer 100 km afstand.. ?
Ben ff te lui om google maps erbij te halen
Wat moet jij met meisjes van 12quote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mij
http://maps.google.com/maps?q=hintertal&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wlquote:
Nou ik heb een *kuch* kelder *kuch*quote:
Ik had het ook over Hinterthal in Oostenrijk, niet Hintertal in Duitsland!quote:Op zondag 2 november 2008 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?q=hintertal&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wl
232 km rijden.. is me iets te ver voor een dorpje
Moet nog wel naar Wenen komend jaar..
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het ook over Hinterthal in Oostenrijk, niet Hintertal in Duitsland!
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ikquote:Routebeschrijving naar Hintertal, Gosau, Oostenrijk
232 km – ca. 2 uur 38 min.
Dat is ook niet Hinterthal oostelijk van Saalfelden volgens mij.quote:Op zondag 2 november 2008 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ik
Tuurlijk snapt google dat. Vlakbij Zell am Seequote:Op zondag 2 november 2008 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ik
Dat is volgens Google namelijk 120 km – ca. 2 uur 1 min.quote:Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook niet Hinterthal oostelijk van Saalfelden volgens mij.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens Google namelijk 120 km – ca. 2 uur 1 min.
Hinterthal bij Zell am See in de buurtquote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aardrijkskunde op KSC
![]()
Waar hadden we het eigenlijk over
Zover was ikquote:
Ow ja appelstroedelquote:Op zondag 2 november 2008 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zover was ikMaar Waarom Hinterthal??
Leerplichtquote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mij
Nogal ja. Mams heeft gestofzuigd, paps heeft meegeholpen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef BrandX het volgende:
Thanks allen!
@ KG ff kijken strakkies of ik het kabeltje heb meegenomen, dan kan ik het uploaden vanaf mijn telefoon
@Sjow: netjes! kloteklusje is dat
@ eM: lekker whiskey wel
Dat dus!quote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
Omdat Mart het daar heel tof vindt, en Apfelstrudel krijgt van de hotelmeneer.
Whiskeyquote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aardrijkskunde op KSC
![]()
Waar hadden we het eigenlijk over
Met kerst en oud&nieuw dan maarquote:Op zondag 2 november 2008 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Leerplicht. En haar vader zal het daar vast ook niet mee eens zijn
.
quote:
kom maar wanneer je tijd en zin hebt hoor, de boksschool zit letterlijk om de hoek, dus kan ik je gelijk ringles gevenquote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow ja housewarming.. wanneer?
quote:
Ook salsa in de buurt? Kunnen we dat mooi combinerenquote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
kom maar wanneer je tijd en zin hebt hoor, de boksschool zit letterlijk om de hoek, dus kan ik je gelijk ringles geven
* KapiteinGasthof opeens dorst heeftquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook salsa in de buurt? Kunnen we dat mooi combineren
Als je nou op een goede datum een KSC housewarming/meet geeft kunnen we allebei workshops geven
En als we ver in tevoren plannen? Voor mei 2009 zeg maarquote:Op zondag 2 november 2008 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al zo vaak een datum voorgesteld, elke keer was het drama. Sindsdien heb ik alleen nog maar miniKSCmeets. Reeds 2 keer gelukt, keertje met buzzer, MPG en Muck, keertje met DaMart. Binnenkort zal papier daar aan toegevoegd worden, want dan neem ik een pc van hem over
Kloptquote:Op zondag 2 november 2008 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb al zo vaak een datum voorgesteld, elke keer was het drama. Sindsdien heb ik alleen nog maar miniKSCmeets. Reeds 2 keer gelukt, keertje met buzzer, MPG en Muck, keertje met DaMart. Binnenkort zal papier daar aan toegevoegd worden, want dan neem ik een pc van hem over
Ook dat hebben we al eens geprobeerdquote:Op zondag 2 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als we ver in tevoren plannen? Voor mei 2009 zeg maar![]()
Duurt even voor ze weer zo lang heeft dan hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]Toch maar niet millimeteren
.
Daar weet ik alles vanquote:Op zondag 2 november 2008 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurt even voor ze weer zo lang heeft dan hoor
quote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
ik wil ook meeten...
quote:
Ik ben bijna elke zaterdag in belfeldquote:
doe maar niet nee!quote:Op zondag 2 november 2008 19:50 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]Toch maar niet millimeteren
.
alleen als je Muck meeneemt want volgens mij ken ik muck al langer dan jijquote:Op zondag 2 november 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke zaterdag in belfeld.
En ook aanstaande donderdag.
Ze is er aankomend weekend, alleen dan hebben we weer net geen tijd om in Belfeldte zijnquote:Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen als je Muck meeneemt want volgens mij ken ik muck al langer dan jij
* KapiteinGasthof meeblaast met Caliquote:
Ik ben niet bepaald aan het winnen met pokerenquote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof meeblaast met Cali
![]()
Heb jij nog wat leuks te vertellen dan?
Je vergeet nog een Mar3-meet!quote:Op zondag 2 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Minimeets werken wel.
Buzzer en BrandX, met Muck.
Damart en Memento-Mori, met Muck.
Nogmaals DaMart, met Muck.
Pheno.
Gaan we kaartje blazen?quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
ga je meeblazen ?
quote:
das ook leukquote:
Dan heb ik al een crematiequote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zondag 17 mei in de Havana in Utrecht
jahquote:
Owja, die kwam na Pheño.quote:
Betaal jij?quote:
quote:
En jij geen cola geserveerd kreegquote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, toen we een halve kroeg nodig hadden voor jullie tassen.
Ja, goed hequote:
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoorquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed he.
Alleen Mart kan niet, want die heeft in mei een crematie.
Dan zou ik een leukere plek uitzoekenquote:
Maar goed, dat is pas in mei. Jij hebt dus een moord gepland in die maand?quote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoor.
Ssssst!quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, dat is pas in mei. Jij hebt dus een moord gepland in die maand?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zondag zelfs. Maar dat komt omdat de persoon in kwestie katholiek is en na de crematie vanuit de urn nog even de mis wil bijwonen en gezegend wil worden door mijnheer pastoor.
kwartetquote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenmeet organiseren? Neem ik het kwartetspel mee!
PWN. Had je ook koffie moeten bestellenquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik Pepsi toen ik om cola vroeg.
En zo is het!quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN. Had je ook koffie moeten bestellen.
Monopolyquote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
kwartet
Monopoly? dat heb ik wel
Dan was jouw dorst gelest, niet die van mijquote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN. Had je ook koffie moeten bestellen.
maakt niet uit.... en zodra ik in NL ben ?quote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Monopoly![]()
.
Waar en wanneer wilde je meeten?
Je moet ook niet met Ijslands geld spelenquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
Monopoly is leuk, totdat de bank failliet blijkt te zijn
quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet met Ijslands geld spelen.
Dealquote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit.... en zodra ik in NL ben ?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Vanavond bij m'n schoonouders gegeten. M'n meisje zit bij haar oma te studeren: twee tentamens morgen, waarvan een om 08.30 uur![]()
Nu lekker met een biertje op de bank
He bah. Wens dr maar succesquote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Vanavond bij m'n schoonouders gegeten. M'n meisje zit bij haar oma te studeren: twee tentamens morgen, waarvan een om 08.30 uur![]()
quote:Nu lekker met een biertje op de bank
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
Monopoly is leuk, totdat de bank failliet blijkt te zijn
De betreffende bankier heeft sindsdien ook nooit meer de bank mogen beherenquote:
Goed plan! Wanneer ben je weer in Nederland? Maak ik ook een aantekening in mijn agenda!quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...
- een date met Nicoquote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Schrijf je het in je agenda Cali... Jij hebt aardig wat meets en afspraken af te lopen zodra je in Nederland bent, geloof ik...
24 dec tot 4 jan en daarna de 1 volgende keer ergens in feb? en daarna in juniquote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer ben je weer in Nederland? Maak ik ook een aantekening in mijn agenda!![]()
Tussen 24 december en 4 januari ben ik ook wat dagen vrij... komt goed uit dus!quote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
24 dec tot 4 jan en daarna de 1 volgende keer ergens in feb? en daarna in juni![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef OA het volgende:
De prachtige industrie van Moerdijk...![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 24 december en 4 januari ben ik ook wat dagen vrij... komt goed uit dus!
Whehe. Maar Mart is tof. Dus daar "moet" je toch een plekje voor in je agenda inruimen hoorquote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wordt alleen even passen met mijn vrije dagenveeeeeel vrienden die aan me trekken
![]()
Ik ben nog alle dagen beschikbaar, al houd ik voor 24-29 even een slag om de arm... de 29e kom ik mogelijk wel in het oosten dan trouwens!quote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wordt alleen even passen met mijn vrije dagenveeeeeel vrienden die aan me trekken
![]()
quote:
Oke dat kan dan wel danquote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Maar Mart is tof. Dus daar "moet" je toch een plekje voor in je agenda inruimen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |