quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:50 schreef tisauch het volgende:
[..]
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?
Kun je ook gewoon een vork inslikkenquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
Je kan hem in je anus steken om homo's af te schrikken.
dudequote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.
Iddquote:Op zondag 2 november 2008 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een markt voor dus vlak de belangstelling niet uit
Waarvan tenminste 5 van TS en zijn klonenquote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
Dat wilde ik weten.quote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef HPoi het volgende:
Ik kijk nooit op de FP.
Dat is dus ook vooral de klacht. Dat er zoveel animo voor is hier.quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |