quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb er al één gekocht, 2e hands op Marktplaats heb je ze voor een habbekrats.
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:50 schreef tisauch het volgende:
[..]
Was ie nog lekker smeuïg van de vorige eigenaar?
Kun je ook gewoon een vork inslikkenquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
Je kan hem in je anus steken om homo's af te schrikken.
dudequote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens de man waarvan ik hem kocht heeft hij altijd binnen gelegen en is het van een oud mannetje geweest. Niks aan het handje hoor.
Iddquote:Op zondag 2 november 2008 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een markt voor dus vlak de belangstelling niet uit
Waarvan tenminste 5 van TS en zijn klonenquote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
Dat wilde ik weten.quote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef HPoi het volgende:
Ik kijk nooit op de FP.
Dat is dus ook vooral de klacht. Dat er zoveel animo voor is hier.quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
Enig idee hoeveel mailtjes er al binnen zijn gekomen?
Het gaat in dit geval om een forum-actie, dus de winnaars komen niet op de FPquote:Op zondag 2 november 2008 16:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
De winnaars worden toch altijd bekend gemaakt op de FP? Ben benieuwd wie er voor lul gezet gaat worden
Ik had niet de moeite genomen om alles te lezenquote:Op zondag 2 november 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om een forum-actie, dus de winnaars komen niet op de FP
quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik win, mag ik dan een groene?
[ afbeelding ]
Yoda-Fleshlight fetish.quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik win, mag ik dan een groene?
[ afbeelding ]
Een foto van je leuter posten of naar de admins PM'en of mailenquote:
Winacties op FOK!quote:Op zondag 2 november 2008 17:19 schreef DroogDok het volgende:
Linkje naar de prijsvraag aub?
Durf niet te zoeken op de FP, dat is eng.
Waar dan? Ik kan er geen één vinden.quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Volgekwakt en al!quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
gast wanneer krijg ik dat geld nu van je!?!?!?!??!quote:Op zondag 2 november 2008 15:47 schreef Afwazig het volgende:
misschien verkoopt freddy zwinkels ze welquote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan er geen één vinden.
Is daar onderhand al een fantopique van?quote:Op zondag 2 november 2008 18:17 schreef Herbstmeister het volgende:
[..]
misschien verkoopt freddy zwinkels ze wel![]()
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuitenquote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef ehqo het volgende:
Je kan hem in je anus steken om homo's af te schrikken.
Gastquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuiten
Nou op het moment zit ik even krap, laatste centen uitgegeven aan de fleshlight... primaire levensbehoefte hehquote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast wanneer krijg ik dat geld nu van je!?!?!?!??!
quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een gouden idee! een dildofleshlight zodat je eerst je kwakkie kan lozen middels je snikkel in de fleshlight klaarmaken, waarna je 'm daarna in je anus kan duwen en dankzij het squirtknopje je eigen ejaculaat in je darm kan spuiten
Gast....quote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Het Beste Idee van Nederlandquote:Op zondag 2 november 2008 19:11 schreef Herald het volgende:
[..]
ja hallo, ik organiseer deze wedstrijdquote:Op zondag 2 november 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Een foto van je leuter posten of naar de admins PM'en of mailen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |