Google is my friendquote:
de antwoorden staan op de site van de sponsor hequote:
Google is makkelijker dan een site afstruinenquote:Op zondag 2 november 2008 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
de antwoorden staan op de site van de sponsor he
ik het geval van de fleshlights en de komende actie niet.quote:Op zondag 2 november 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Google is makkelijker dan een site afstruinen.
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernotenquote:
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?quote:Op zondag 2 november 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernoten
zelfgemaakte peppernuts?quote:Op zondag 2 november 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ze gaan dadelijk in de oven en dan hebben we over 30 min pepernoten
ah, Entrepreneurship aan het leren zekerquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?
ik heb katja's blote billen weleens gezienquote:
Nah.... zijn er niet zoveel dus kleine kans dat er nog wat over blijft nadat wij ze hebben geprobeerdquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een opportunity gevonden om een enterprise op te starten die heel Groot-Brittannië gaat veroveren?
Hoewel typisch Dunglish, klikt hetquote:
Jaquote:[..]
ah, Entrepreneurship aan het leren zeker
Oho!quote:Op zondag 2 november 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb katja's blote billen weleens gezien
zelfgemaakte jahquote:Op zondag 2 november 2008 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfgemaakte peppernuts?
[..]
ah, Entrepreneurship aan het leren zeker
We always get our sinquote:
Ik zie het al helemaal voor me: Cali in de supermarkt in Edinburgh: "Good morning, I would like to buy some peppernuts, please." Shopkeeper: "Peppernutsquote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfgemaakte jahtis namelijk best lastig ze in de winkel te vinden hiero
quote:
jahquote:Op zondag 2 november 2008 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: Cali in de supermarkt in Edinburgh: "Good morning, I would like to buy some peppernuts, please." Shopkeeper: "Peppernuts"
En nog wel meer ook!quote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel typisch Dunglish, klikt het...
[..]
Ja.
[..]
Oho!
moet ik ze opsturen?quote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfgemaakte jahtis namelijk best lastig ze in de winkel te vinden hiero
I would like to give my complements to the cock, for the lovely dinnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nee hoor.... mams gaat ze binnenkort opsturenquote:Op zondag 2 november 2008 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
En nog wel meer ook!
[..]
moet ik ze opsturen?
quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
I would like to give my complements to the cock, for the lovely dinner
GheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |