Mijn pepernoten naar:quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
adressen verzamelen en opsturen
Geen dankquote:Op zondag 2 november 2008 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dus, met dank aan onze hofgastkapitein!
Geeft dat apparaat ook gewoon heet water?quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen dankOok koffie? Ben koning achter de halfautomaat hier
Honing erbij?quote:Op zondag 2 november 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geeft dat apparaat ook gewoon heet water?
Zo ja, heb je er een theezakje bij?
Zo ja: deal!
quote:
Tsk... dan haal je een stuk bij de burenquote:Op zondag 2 november 2008 18:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je ergens anders zijn, onze keuken is dicht tot 29 november
quote:
Moet ik Cali naar jouw huis sturenquote:
Omdat je als rasechte Hollander keer op keer vergeet dat je spaghetti eet met vork en lepel, i.p.v. vork en mesquote:Op zondag 2 november 2008 18:36 schreef DaMart het volgende:
Waarom is het trouwens zo moeilijk om spaghetti te eten zonder mijn lichte trui onder de saus te smeren?
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was...quote:Op zondag 2 november 2008 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Moet ik Cali naar jouw huis sturen![]()
[..]
Nee, ik at met vork en lepel...quote:Omdat je als rasechte Hollander keer op keer vergeet dat je spaghetti eet met vork en lepel, i.p.v. vork en mes
Service met een glimlach, tot aan de stoepquote:Op zondag 2 november 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk... dan haal je een stuk bij de buren.
... wat overigens niet wil zeggen dat je geen vrouwen hier mag afleveren!quote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was....
[..]
En ik maar denken dat dat een vrij prettige samenhang zou kunnen zijnquote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je leest 2 posts in samenhang, zonder dat die samenhang er daadwerkelijk was....
Hmmmz. Wellicht ligt het dan aan de fijne motoriek?quote:[..]
Nee, ik at met vork en lepel....
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inquote:Op zondag 2 november 2008 18:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Service met een glimlach, tot aan de stoep
Die mogelijkheid ontken ik ook niet...quote:Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat een vrij prettige samenhang zou kunnen zijn.
Ik ken het niet.quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inHinterthal
. Ken je dat dorp toevallig?
Whehe.quote:Op zondag 2 november 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mogelijkheid ontken ik ook niet...
Nooit geweest, maar was dat niet dat dorp op ongeveer 100 km afstand.. ?quote:Op zondag 2 november 2008 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb begin dit jaar al een flink stuk op... kreeg ik van de hotelhouder inHinterthal
. Ken je dat dorp toevallig?
quote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik mijn dochters haar ga millimeteren...
Goed ideequote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik mijn dochters haar ga millimeteren...
quote:
Ze irriteert me (maar da's niet de reden, dat doet ze namelijk wel vakerquote:
Oehquote:
Felicidingesquote:
Ze zit in de pubertijd maar kan nog niet alleen dr haar wassen?quote:Op zondag 2 november 2008 19:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze irriteert me (maar da's niet de reden, dat doet ze namelijk wel vaker)
.
Pubertijd.
Het is een kloteklus om het te wassen en ze redt het nog niet alleen omdat het zo lang is.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
Tof
Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WKGzquote:Op zondag 2 november 2008 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Foto's?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is twaalf (alles wat mama zegt is per definitie slechtquote:Op zondag 2 november 2008 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze zit in de pubertijd maar kan nog niet alleen dr haar wassen?![]()
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mijquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is twaalf (alles wat mama zegt is per definitie slecht) en haar haar is te lang (tot 'r billen), dat krijgt ze alleen niet goed gedaan.
Nee, dat was Fusch!quote:Op zondag 2 november 2008 19:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar was dat niet dat dorp op ongeveer 100 km afstand.. ?
Ben ff te lui om google maps erbij te halen
Wat moet jij met meisjes van 12quote:Op zondag 2 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ze te vervelend is stuur je dr maar een weekje naar mij
http://maps.google.com/maps?q=hintertal&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wlquote:
Nou ik heb een *kuch* kelder *kuch*quote:
Ik had het ook over Hinterthal in Oostenrijk, niet Hintertal in Duitsland!quote:Op zondag 2 november 2008 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?q=hintertal&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wl
232 km rijden.. is me iets te ver voor een dorpje
Moet nog wel naar Wenen komend jaar..
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het ook over Hinterthal in Oostenrijk, niet Hintertal in Duitsland!
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ikquote:Routebeschrijving naar Hintertal, Gosau, Oostenrijk
232 km – ca. 2 uur 38 min.
Dat is ook niet Hinterthal oostelijk van Saalfelden volgens mij.quote:Op zondag 2 november 2008 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ik
Tuurlijk snapt google dat. Vlakbij Zell am Seequote:Op zondag 2 november 2008 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar dat snapt Google niet geloof ik
Dat is volgens Google namelijk 120 km – ca. 2 uur 1 min.quote:Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook niet Hinterthal oostelijk van Saalfelden volgens mij.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens Google namelijk 120 km – ca. 2 uur 1 min.
Hinterthal bij Zell am See in de buurtquote:Op zondag 2 november 2008 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aardrijkskunde op KSC
![]()
Waar hadden we het eigenlijk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |