eens... gejank erover... who cares...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Bomil het volgende:
Pff wat maakt het uit wanneer iemand fucking ontmaagd word ik word ziek van zulke topics,echt waar
De 1ne op zn 20ste andere op zn 30ste en sommigen op hun 8ste...
Eens met jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
Ik denk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd er in tabel ongeveer zo uitziet:
1960 +: 17
1970 +: 17
1980 +: 17
1990 +: 17
2000+: 13
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Het ligt natuurlijk niet alleen aan TMF/MTV maar je hebt wel een punt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ach, de meeste hoeren krijgen wat ze verdienen: na hun 35ste worden ze gedumpt en ingeruilt voor een leuker jonger model.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
hoeren zijn het, allemaal!
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
ook eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
hoeren zijn het, allemaal!
Nou, pics van je zusje dat ontmaagd is dan maar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef BigKahuna het volgende:
Eigelijk opende ik dit topic alleen voor de hatelijke en hilarische reacties die gaan komen
Dat is volgens mij zijn hele puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?
En de VJ's zijn redelijk normaal gekleed in mijn ogen.
Sorry, ik heb geen zusjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou, pics van je zusje dat ontmaagd is dan maar?
Wat een VIVA zin zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
15 jaar is niet te vroeg. Het hangt gewoon van de persoon in kwestie af, en met wie en hoe je het doet. Met welke motieven, etc.
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?
En de VJ's zijn redelijk normaal gekleed in mijn ogen.
-2? als ze nog in de baarmoeder zitten dus? :pquote:
juist..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
-2? als ze nog in de baarmoeder zitten dus? :p
Nou de clips zelf kunnen ook niet meer zonder lekkere wijven die "uitdagend" dansen om het zo maar te noemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijk
En wat betreft die VJ's: Altijd een blote tiet of een strakke bil in beeld. Ik vind het niet normaal meerMaar zoals je zegt: het is normaal. Zoals het anno 2008 schijnbaar hoort. Zo bloot en zo sexy mogelijk. Ik zag afgelopen week in Centerparcs een meisje van 7 met een bikini
Waar gaat dit heen.
Waar is je huilie avatar naartoequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Moet wel toegeven dat ik me soms wel betrap op geilerij richting TE jonge meisjes![]()
![]()
Dan voel ik me altijd schuldig nadat ik ben klaargekomen.
Man al sinds het Don & Ad topic foetsie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is je huilie avatar naartoe
quote:
Nee in een biebquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man al sinds het Don & Ad topic foetsie.
Leef je onder een steen of wat jonguh
De foto links onder is schattig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om die foto's in jouw FB!
Je assumptie dat ik maagd ben is onjuist. Jammer, je punt is gemist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef Crane het volgende:
Fok'ers als TheYoungOne1 en Servus/Floris zijn gewoon nog maagd en jaloers. Daarom gaan ze lopen huilen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.
Het ligt niet aan TMF of MTV. WIJ groeiden ook op met Sabrina () en allemaal dat soort geil spul. Het ligt aan de opvoeding en voorlichting en de waarden en normen die je als ouder je kind meegeeft. Teveel ouders willen zich niet als OUDER gedragen, maar als 'vriendin'.
Ja? En waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
(De meeste) meisjes die op hun 15e ontmaagd zijn hebben geen zelfrespect.
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)
Waarom nou weer die opmerking ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
LOL!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zie hier wel een hoop negatieve meningen, maar niemand die aangeeft WAAROM ze het zo schandalig vinden...
Dat is in meerdere opzichten niet waar. Ten eerste lag de leeftijd in 1960 waarschijnlijk hoger dan 17. Ten tweede is lagere ontmaagdingsleeftijd een geleidelijk proces, niet iets in één decennium van 17 naar 13 springt. Daarnaast hangt seksuele activiteit samen met volwassenheid, en het is een feit dat in een welvarend land de puberteit steeds vroeger komt naarmate de tijd vordert (secular trend), dus je zou kunnen zeggen dat het een natuurlijk verschijnsel is dat de ontmaagdingsleeftijd steeds lager komt te liggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Het gevoel van een oude lul die is vergeten dat toen HIJ 14-15 was, hij ook al sexuele gevoelens en lusten etc had, en ook gewoon verliefd kon worden en verkering kon krijgen met een meisje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.
Als je een mening niet kunt beargumenteren, moet je eens bij jezelf ten rade gaan waarom je die mening/gevoel in eerste instantie hebt... Maar goed, beetje zelfkennis is inderdaad teveel gevraagd als het zo makkelijk is om de mening/gevoel van anderen over te nemen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.
I like it roughquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelendaar gaat het uiteindelijk toch om?
Natuurlijk, op je 12e is ook een beetje overdreven, maar verder vind ik niet dat andere mensen het recht hebben om zich te bemoeien met jouw seksleven want wat hebben zij nou te maken met jouw persoonlijke mening en beleving van seks
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelendaar gaat het uiteindelijk toch om?
Natuurlijk, op je 12e is ook een beetje overdreven, maar verder vind ik niet dat andere mensen het recht hebben om zich te bemoeien met jouw seksleven want wat hebben zij nou te maken met jouw persoonlijke mening en beleving van seks
Dat is toch verschillend? Sommige meisjes zijn er wel aan toe op hun 15e en sommigen niet (en nee ik verdedig hier niet mezelf voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.
Ik volgde laatst zon gesprek tussen 16-jarige meisjes die allang geen maagd meer zijn. Het ging erover dat ze verbaasd waren dat ze een jongen kenden die pr0n keek.
Ontgroendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Sjibble het volgende:
3kwart is allemaal gelogen
Omdat een stoere vriend in je vriendengroep ontmaagd is op zn 16de moet elke nerd in die kring het voor zn 18de wezen.
Een-gezichttrekkende reactie gekregen toen de hele klas beweerde (3de klas) dat ze ontgroend waren.
En vertrouwd te horen krijgen via allerlei mensen uit de klas dat ze van die en die gewoon eerlijk weten dat ze dat echt niet waren. Dus bleven er 8 klasgenoten over die daadwerkelijk waren ontgroend.
Dus met ontmaagden zal dat hetzelfde verhaaltje wel zijn
Vind het ook een kutwoord.quote:
Bij mij op school was dat meer in de 1e/2e klas, alle 12jarigen die beweerden allemaal al gezoend te hebben (ik deed daar keihard aan mee hoor trouwens)..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Sjibble het volgende:
3kwart is allemaal gelogen
Omdat een stoere vriend in je vriendengroep ontmaagd is op zn 16de moet elke nerd in die kring het voor zn 18de wezen.
Een-gezichttrekkende reactie gekregen toen de hele klas beweerde (3de klas) dat ze ontgroend waren.
En vertrouwd te horen krijgen via allerlei mensen uit de klas dat ze van die en die gewoon eerlijk weten dat ze dat echt niet waren. Dus bleven er 8 klasgenoten over die daadwerkelijk waren ontgroend.
Dus met ontmaagden zal dat hetzelfde verhaaltje wel zijn
Ow ik dacht aan een kip neuken bij het lokale corps ofzo, maar dit klinkt zo logischer jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Vind het ook een kutwoord.
Eerste keer zoenen dus
Ik deed er weer niet aan mee, en hoorde bij de andere kwart (quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij op school was dat meer in de 1e/2e klas, alle 12jarigen die beweerden allemaal al gezoend te hebben (ik deed daar keihard aan mee hoor trouwens)..
Leventijd boeit ook nicks, vindt ik danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelen daar gaat het uiteindelijk toch om?
Ja maar jij kunt niet spellen, dus jouw mening doet er ook niet toe verderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
Leventijd boeit ook nicks, vindt ik dan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt niet spellen, dus jouw mening doet er ook niet toe verder
De grap is ook dat veel mensen die daadwerkelijk datgene hebben gedaan wat veel mensen beweren er helemaal niet prat op gaan en het er nauwelijks over hebben :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:39 schreef Sjibble het volgende:
Zie dat ontgroend/ontmaagd verhaal maar net als Fok!
Namelijk dat 95% van Fok! De HBO of Uni doet of heeft afgestudeerd. En zodra je laat weten dat je MBO hebt, wordt je keihard afgezekenWat ook weer voor een groot deel niet waar hoeft te zijn, want op internet is iedereen superslim en superknap.
Jij hebt het over vmbo-sletjes. Je hebt 16-jarigen en je hebt 16-jarigen he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.
Ik volgde laatst zon gesprek tussen 16-jarige meisjes die allang geen maagd meer zijn. Het ging erover dat ze verbaasd waren dat ze een jongen kenden die pr0n keek.
ervaringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
>"Ik wil sex"
-"Ja maar ik niet"
>""
-"Ok."
En een week later neukt die gozer een ander.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef Deliah het volgende:
Veul te vroeg, de ideale gemiddelde leeftijd op fok is 32 jaar.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar blijft de lemmingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef Deliah het volgende:
Veul te vroeg, de ideale leeftijd is 32 jaar.
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Er zijn dames die het voor elkaar boksen om op hun 13de al zwanger te raken, dus volgens mij is jou wereldbeeld een beetje vertekend...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef -Disturbed- het volgende:
[..]
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?Wat denk je nou zelf? Zelfs op het vmbo wordt je op die leeftijd nog niet ontmaagd.
Dat kan je wel zo mooi zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef -Disturbed- het volgende:
[..]
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?Wat denk je nou zelf? Zelfs op het vmbo wordt je op die leeftijd nog niet ontmaagd.
Whehe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan je wel zo mooi zeggen.
Maar als we een paar jaar verder zijn is het een vereiste om ontmaagd te zijn wil je alleen al in aanmerking komen voor het vmbo
Nee, VWO'ers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt het over vmbo-sletjes. Je hebt 16-jarigen en je hebt 16-jarigen he.
Overigens vind ik 15 jaar ook erg jong, maargoed. Mensen maken weleens fouten enzo.
Jep en aangezien over het algemeen steeds vroeger wordt geneukt, is ook meteen de achteruitgang van het onderwijs te verklarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
Dus hoe vroeger ze neuken (en zwanger raken) staat gelijk aan de opleiding die ze hebben genoten?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep en aangezien over het algemeen steeds vroeger wordt geneukt, is ook meteen de achteruitgang van het onderwijs te verklaren
Ach onzin.. Was 15 jaar geleden niet anders..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
15 mên, dat is echt belachelijk jong. Wat dat betreft is het de afgelopen jaren knetterhard bergafwaarts gegaan met de Hollandsche jeugd.
Niks aan toe te voegen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef helldeskr het volgende:
Pfft ..
Toen ik 15 was, was ik ALLEEN maar bezig met seks... als jongen denk je aan niks anders...![]()
Waarom zou dat bij meisjes anders zijn ?
Ben op me 14e ontmaagd door een " vrouw" van 18...
Wist totaal niet hoe of wat..maar hier moest ik meer van hebben
Totally correct.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al op mijn 5de ontmaagd door papa en heb nu een lul van 25 cm. Ik heb nog dagelijks sex met hem!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb een lul van 20 cm én ik heb vwo gedaan.
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Moet wel toegeven dat ik me soms wel betrap op geilerij richting TE jonge meisjes![]()
![]()
Dan voel ik me altijd schuldig nadat ik ben klaargekomen.
Zo ff wat aangepastquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend gelul dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Borstenloos op de 15de?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
Als de push-up BHtjes uitgaan blijft er weinig van over in de meeste gevallen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Borstenloos op de 15de?Jij hebt geen kennis van zaken jongeman.
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Daar heb je uiteraard gelijk in natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
Nou daar ben ik heel blij om, blijf lekker dromenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niksquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.quote:
Ja mangz, ik heb alleen een internet imagoquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.Of als je dat een imago kunt noemen, plaatjes posten van 15 jarige sletten en bullshit verhalen verkondigen.
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
daar lijkt het wel op hehquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mangz, ik heb alleen een internet imago![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op heh![]()
Aantal forumposts 11.357
HAHAquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niks
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.
Maar ja, daar leven we nu niet meer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef LSS het volgende:
Ach, toen wel nog in grotten woonden en in berenvellen rondliepen was het heel normaal dat meisjes al op hun 12de ofzo ontmaagd werden. Dat is de natuur.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, daar leven we nu niet meer.
Tegenwoordig is er leerplicht tot je 18e en is sex strafbaar met meisjes onder de 15 of zo.
Dus daar ga je met de natuur...
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet danquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar niet
Ach, elk meisje heeft wel mascara of van die dingenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet dan
Helemaal juist en verder wat Yi-Long zegtquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef Wrinex het volgende:
De huilies in deze topic hebben er gewoon moeite mee dat ze zelf pas op hun 24ste ontmaagd zijn (if at all) Anders kan ik de morele verontwaardiging niet verklaren. Selectief geheugenverlies over hoe het was toen zij 13-18 waren kan natuurlijk ook een en ander verklaren.
Ik denk eignelijk niet dat het grotendeels door je ouders komt, ik denk eerder de mensen rondom je heen, zoals vrienden en klasgenoten. Als je op je 12e al een vriend(in) hebt tot je 15e, dan is 15 gewoon niet vroeg. Maar idd. Op die leeftijd was ik zelf niet met zon dingen bezig. Dus dan klinkt 15 ook hartstikke vroeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.
Het ligt niet aan TMF of MTV. WIJ groeiden ook op met Sabrina () en allemaal dat soort geil spul. Het ligt aan de opvoeding en voorlichting en de waarden en normen die je als ouder je kind meegeeft. Teveel ouders willen zich niet als OUDER gedragen, maar als 'vriendin'.
anders ik welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
TS wilt 15-jarige meisjes ontmaagden?
True. En dan zijn er nog mensen die daarover vaak onderscheid maken tussen vmbo'ers en vwo'ers. Ik zat op het gymnasium toen ik ontmaagd werd op mijn 14e en daar had ik ook goed over nagedacht. Evenals d 5 jongens, de ironie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Vind ik nog vrij weinig.quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% isquote:
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% is
quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.
ruitenwissers?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
moeder ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijk
En wat betreft die VJ's: Altijd een blote tiet of een strakke bil in beeld. Ik vind het niet normaal meerMaar zoals je zegt: het is normaal. Zoals het anno 2008 schijnbaar hoort. Zo bloot en zo sexy mogelijk. Ik zag afgelopen week in Centerparcs een meisje van 7 met een bikini
Waar gaat dit heen.
Saaaaaaarquote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Ruitenwissende moeders?quote:
Of een mickey mouse string die diep in der vette reet verborgen zat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Jij bent echt grappig..quote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Dubbel D's? Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
De meiden mogen zelf kiezen. Alleen ze worden idd wel aangemoedigd door met name TMF, en BNN.
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem en haar dubbel D's recht in beeld. Ook die site van hoehetmoet.nl daagt de kindertjes uit om te gaan palen en zo voort.
Er wordt een sfeer gecreerd waarin sex de hoofdrol lijkt te spelen en waarbij gevoelens de dans ontspringen.
Dan is de vraag wie reageert op wie TMF <> Jeugd Jeugd <>TMF
Hahahaha is dat de sneuemensenverzameling van Nederland oid?quote:
Ehm, dat heb ik al duidelijk gemaaktquote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
quote:
Okee, ik heb het even aangepastquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef agter het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig..![]()
VJ's nu, zie je een plaatje van Ad Visser.
V'J's 30 jaar terug, zie je die dame.
Het klinkt meer alsof ze al 10 jaar als een ketter rookt, dan dat ik het zwoel wil noemen.. Als zij een jaar of 50 is, krijgt ze volgens mij echt zo'n shag-stem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem
Sorry maar nee, dat klopt. niet, ik ben 15 en nog maagd, maar heb ook zin om verder te gaan, hoewel ik nog nooit heb gezoend laat staan een vriend te hebben gehad. Toch weet ik heel goed van mezelf wat ik wel en niet wil en met wie wel en nietquote:
ik ben nu vijftien en maagd, weliswaar een meisje maar het sex gedeelte van het leven houd mij ook veel bezigquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef helldeskr het volgende:
Pfft ..
Toen ik 15 was, was ik ALLEEN maar bezig met seks... als jongen denk je aan niks anders...![]()
Waarom zou dat bij meisjes anders zijn ?
Ben op me 14e ontmaagd door een " vrouw" van 18...
Wist totaal niet hoe of wat..maar hier moest ik meer van hebben
Picher van jezelf?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Sorry maar nee, dat klopt. niet, ik ben 15 en nog maagd, maar heb ook zin om verder te gaan, hoewel ik nog nooit heb gezoend laat staan een vriend te hebben gehad. Toch weet ik heel goed van mezelf wat ik wel en niet wil en met wie wel en niet
Neuken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik ben nu vijftien en maagd, weliswaar een meisje maar het sex gedeelte van het leven houd mij ook veel bezig
goed gesprokenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
quote:
enne hoe oud ben jij dan als ik vragen mag??quote:
Dat zweepje maakt mij bang, ben je gothic toevallig?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
enne hoe oud ben jij dan als ik vragen mag??
Zo te begrijpen ben jij wel een stoute jongen aangezien je er niet voor terugdeinst om dingen te doen die tegen de wet zijn,
zoals neuken met iemand van onder de 16 ookal wil zij het ook.
Dat maakt het allen maar spannenderquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Zo te begrijpen ben jij wel een stoute jongen aangezien je er niet voor terugdeinst om dingen te doen die tegen de wet zijn,
maar het antwoord is nee, ik wacht wel tot ik legaal 16 ben, lijkt me ook niet dat een meisje er een prettig gevoel bij heeft als ze weet dat dat wat ze doet tegen de wet isquote:
als je dat aan mij vraagt Jaquote:
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zweepje maakt mij bang, ben je gothic toevallig?
Dit snap ik dus niet...Maagd en dan zo'n ondertitelquote:Friendship Love Trust& Sex
PIcs zodat wij kunnen oordelen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)
verder weet ik niks van gothics dus kan ik je ook niet zeggen of ik verder verschillen vertoon met hen die het wel zijn, maar ik ben dus absoluut geen gothic
P.S. hopelijk gaat nu niet iemand denken dat ik iets tegen gothics heb want dat is weer het andere uiterste.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
WIJ vinden dat NU belachelijk omdat we NU veel ouder zijn, en neerkijken op die jonge ukkies.
Destijds zaten we zelf in de klas met 13, 14 jarigen die gewoon allang met sex bezig waren, net als wij zelf, en sommigen deden toen ook al gewoon aan sex.
15 jaar is niet te vroeg. Het hangt gewoon van de persoon in kwestie af, en met wie en hoe je het doet. Met welke motieven, etc.
Wij zijn nu gewoon oude hypocriete lullen die denken dat we alles beter weten dan de pubers. In veel gevallen is dat zo, maar dat neemt niet weg dat er genoeg 15 jarigen allang klaar voor zijn op die leeftijd. Is ook niets mis mee, zolang het uit vrije wil en niet uit dwang gebeurt.
Niets zieks aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Lightning87 het volgende:
Ik was ontmaagd op mijn 14e, met een chick van 12...
Ik weet dat het ziek is ja
Ik had ook geen idee wat ik deed en was er ook niet aan toe moet ik zeggen
Beetje mascara kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)
verder weet ik niks van gothics dus kan ik je ook niet zeggen of ik verder verschillen vertoon met hen die het wel zijn, maar ik ben dus absoluut geen gothic
P.S. hopelijk gaat nu niet iemand denken dat ik iets tegen gothics heb want dat is weer het andere uiterste.
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
MIJN lady15 wat doe jequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.
heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet...Maagd en dan zo'n ondertitel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo, ik kreeg PM dat in dit topic een geil 15-jarig smatje zit. Hier ben ik!
wtf is PM??quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.
Faithquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Lady15 het volgende:
[..]
heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.
Friendship Love Trust& Kwalbertoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Lady15 het volgende:
[..]
heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.
ik doe niksquote:
Personal message.quote:
volgens mij had ik dat ook al bedacht maar paste het niet, zal nog ns kijkenquote:
dan moet t zo maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Lady15 het volgende:
[..]
volgens mij had ik dat ook al bedacht maar paste het niet, zal nog ns kijken
http://nl.tinypic.com/r/v4xtoy/3quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje mascara kan geen kwaad![]()
Gothics zijn vaak simpele mensen die zwarte kleren dragen en samen huilie huilie gaan doen omdat alles kut is.
Ben wel benieuwd naar foto's
Mooi figuurquote:
ik loop er trouwens niet elke dag zo bij hoor, maar deze kleren waren nieuw en mijn moeder is journalist/fotograaf dus moest en zou ze me "leuk" op de foto zettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
Ik moet niet te lang blijven kijken anders word ik verliefd
tja het leven is hard,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mooi figuuralleen niet zulke goeie kwaliteit foto, beetje jammer.
okoke rustig maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef Kwalberto het volgende:
Een beetje TE? kijk een naar een gemiddelde hyves foto dan zie je dat dit niet TE is
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succesquote:
Ja dat dacht ik ook bij mij maar toch kwam hij aardig in de buurtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succes
huh vertelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook bij mij maar toch kwam hij aardig in de buurt
Balen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succes
Jammer dat het niet meer legaal kan ja. Maar wat (de moeder of vader) niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:04 schreef willemwaus het volgende:
Ik ben nu 23 en moet zeggen dat als ik tegenwoordig schoolmeisjes van een jaar of 15 zie dat ze er veel "gewaagder?" (anders klinkt 't ook weer zo karl noten achtig) bij lopen dan in de tijd dat ik 15/16 was hoor! Jeugd gaat gewoon een voorbeeld nemen aan BN-ers en celebs wat eigenlijk een beetje jammer is
Het is vroeg, maar gebeurd is gebeurd, je wordt er geen minder mens door als het allemaal vrijwillig was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
Hier had ik vandaag een discussie over, en het kwam er in feite op neer dat iedereen het belachelijk vroeg vond als je op je 15e wordt ontmaagd. Ik was het er niet mee eens, en het resultaat was dat ik bespot werd
Samenvatting: Op je 15e ontmaagd worden is niet vroeg.
Klacht: Mensen vinden op je 15e ontmaagd worden wel vroeg.
Dit dus. Al is 't kansloos als je 't 'maar doet' op vroege leeftijd om erbij te horen. Grow up kids.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Bomil het volgende:
Pff wat maakt het uit wanneer iemand fucking ontmaagd word ik word ziek van zulke topics,echt waar
De 1ne op zn 20ste andere op zn 30ste en sommigen op hun 8ste...
draagt hij wolvenshirts?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Een vriend van me (23) heeft met een meisje van 15wie heeft een model pedopasje zodat ik em dat kan overhandigen?
speelt hij world of warcraft?quote:
Nee ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
speelt hij world of warcraft?
Anders snap ik niet dat hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft
pics van het meisjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee ook nietniet dat ik weet..
Hij is een normale jongen, werkt in een magazijn van Deli XL enzo. Studeert nog, een normale gezonde knul...
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Een vriend van me (23) heeft met een meisje van 15wie heeft een model pedopasje zodat ik em dat kan overhandigen?
die ziet eruit als 11 op die fotoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is een jaar oud geloof ik...
Geloof je nou echt dat zij dat isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die ziet eruit als 11 op die foto![]()
ik dacht dat ze misschien veel ouder uit zo zien
Ik vind heus wel weer iemand hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..
Gewoon jaloers omdat jij niemand kan vinden zeker
23 en 15 is gewoon dik kansloosquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..
Gewoon jaloers omdat jij niemand kan vinden zeker
Je kent de personen niet dus hoe kun je daar over oordelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
23 en 15 is gewoon dik kansloos
Pedo niet, maar wel heel kansloos.
ja , want ivo1986 is betrouwbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat zij dat is
Het is geen pedo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kent de personen niet dus hoe kun je daar over oordelen?![]()
Maar als je t in eerste instantie zou horen heb je inderdaad wel zo'n idee van wtf pedomaar laat ze gewoon.. Meisjes van 15 zijn ook geen debielen meer
Tja, ik weet t ook niet.. Ik voel me meer aangetrokken tot meisjes van 17-18 jaar maar heb nu bijna met iemand van 15.. Had ook niet verwacht dat ik haar leuk zou gaan vinden maar we kunnen het prima met elkaar vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen pedo.
Het is kansloos omdat je geestelijk gezien nooit gelijkwaardig kunt zijn. En omdat het heel wanhopig is van die gast als ie met z'n 23 jaar een 15 jarig meisje gaat versieren. Dan kun je of niet beter krijgen, of je hebt een geestelijke achterstand van 10 jaar, of je bent een efebofiel.![]()
ik hoef ook niks met een 23er maar in mijn klas zitten veel meiden die vrijdag en zaterdag gaan "stappen" en hun vriendjes zijn ( misschien 1 of 2 uitzonderingen)zowieso ouder als 19,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
23 en 15 is gewoon dik kansloos
Pedo niet, maar wel heel kansloos.
En hoeveel van die relaties houden lang stand?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik hoef ook niks met een 23er maar in mijn klas zitten veel meiden die vrijdag en zaterdag gaan "stappen" en hun vriendjes zijn ( misschien 1 of 2 uitzonderingen)zowieso ouder als 19,
Ik wil dus maar zeggen dat 15 jarige meisjes met 20+ers best veel voorkomen.
Dat meisje heeft hem versierd geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen pedo.
Het is kansloos omdat je geestelijk gezien nooit gelijkwaardig kunt zijn. En omdat het heel wanhopig is van die gast als ie met z'n 23 jaar een 15 jarig meisje gaat versieren. Dan kun je of niet beter krijgen, of je hebt een geestelijke achterstand van 10 jaar, of je bent een efebofiel.![]()
Dank uquote:
En hij is al lang blij dat er een meisje is die interesse in hem toont en hapt daarom toe?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat meisje heeft hem versierd geloof ik
Zou goed kunnen, hij was al zeker 3 jaar singlequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hij is al lang blij dat er een meisje is die interesse in hem toont en hapt daarom toe?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoeveel van die relaties houden lang stand?
Ik vind het wel een uitzondering trouwens, heb het nooit gezien in mijn omgeving. Nou ja er is één meisje van 18 die een vriend van 26 had, maar zij is heel volwassen al. Van die meiden snap ik het ook wel, maar die jongens moeten toch veel meer interesse hebben in oudere meiden.14 jarigen komen nauwelijks ergens binnen, in kroegen enzo.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is een jaar oud geloof ik...
Komt omdat we zo nodig Amerika willen nadoen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
15 mên, dat is echt belachelijk jong. Wat dat betreft is het de afgelopen jaren knetterhard bergafwaarts gegaan met de Hollandsche jeugd.
ze lijkt inderdaad wel jong, maar misschien zit daar wel een heel verstandige inteligente en zelfstandige dame onder, schijn kan bedriegenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die ziet eruit als 11 op die foto![]()
ik dacht dat ze misschien veel ouder uit zo zien
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:17 schreef Kwalberto het volgende:
Ik zou het wel willen vertellen maar dan ben ik misschien strafbaar bezig gezien je leeftijd
zeg van wie ben jij een kloon ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.
Er is niks, hij zei maar wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.
3 of 4? Try 10.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
De leeftijd zegt op zich niet zoveel.
Dat sommigen op hun 20e al kunnen spreken over 3 of 4 ex-en, dat is pas zorgwekkend.
Nee, nee. Absoluut niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt er 10 gehad? Dat vind ik pas abnormaal. Toch te gek voor woorden dit.
Tragisch gewoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, nee. Absoluut niet.
Ik bedoel dat ik veel mensen ken die er al zo'n 10 hebben gehad. Tja, als je op je 13e begint...
Echt waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Pharkus het volgende:
Je kan maar 1 keer ontmaagd worden op je 15de...
Mijn broertje is 15 en heeft er ook al zo'n 5 gehad in minder dan 6 maanden tijd, dus ja...quote:
quote:
Ja, je kan maar 1x per jaar ontmaagd wordenquote:
Naam van reportagequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens is het zo dat meisjes van 13-14-15 tegenwoordig het liefst een negerpenis in zich ontvangen.
Waarom dit is weet ik niet maar het valt me verdomd vaak op dat vele sletjes rondom deze personen hangen, en zij zijn er zeker niet vies van heur !
Deugnietjes !
Een tijdje geleden was een reportage in Den Helder waar bovenstaande maar weer eens duidelijk werd gemaakt! Ze vonden het een soort trofee achtig om met een stoere jongen door de stad te lopen, uiteraard werden ze hiernaar flink verwend door meneer die op Lil Wayne leek.
Den Helder ja dan noem je ook wel watquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens is het zo dat meisjes van 13-14-15 tegenwoordig het liefst een negerpenis in zich ontvangen.
Waarom dit is weet ik niet maar het valt me verdomd vaak op dat vele sletjes rondom deze personen hangen, en zij zijn er zeker niet vies van heur !
Deugnietjes !
Een tijdje geleden was een reportage in Den Helder waar bovenstaande maar weer eens duidelijk werd gemaakt! Ze vonden het een soort trofee achtig om met een stoere jongen door de stad te lopen, uiteraard werden ze hiernaar flink verwend door meneer die op Lil Wayne leek.
Dohquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, je kan maar 1x per jaar ontmaagd wordenalleen in een schrikkel jaar kan het 2x
![]()
kloon van niemand hoezo???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg van wie ben jij een kloon ?
anders wil ik je hyve per pm ontvangen
hoi advancedpowerquote:
ik kwam dit toevallig tegen en leek me interresant om eens te bekijken aangezie het over 15jarigen gaat en ik dat dus ook ben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat je zomaar uit het niets dit topic vind
thanks dat je voor me opkomtquote:
????????quote:
Komt door slechte ervaringen uit het verleden hier, bijna elke "vrouw" bleek een man te zijn hier.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik kwam dit toevallig tegen en leek me interresant om eens te bekijken aangezie het over 15jarigen gaat en ik dat dus ook ben.
Jij bent hier toch ook op de een of andere manier terecht gekomen.
P.S. ik snap nog steeds niet waarom ik dan een "kloon" zou zijn
Bron/bewijs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Ik zweer die Lady15 is een kloon van RickoKun
Speciale banden met een van de forum adminsdus die had dat nagekeken
die meiden pieken te vroegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:46 schreef Futureone het volgende:
Ik ben zelf 17 en vind 15 niet perse te vroeg, maar wat ik zelf wel erg vind is dat al die meisjes van die kk sletten zijn geworden, in plaats van mooie meisjes die een echte vrouw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |