Sorry, ik heb geen zusjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou, pics van je zusje dat ontmaagd is dan maar?
Wat een VIVA zin zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
15 jaar is niet te vroeg. Het hangt gewoon van de persoon in kwestie af, en met wie en hoe je het doet. Met welke motieven, etc.
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?
En de VJ's zijn redelijk normaal gekleed in mijn ogen.
-2? als ze nog in de baarmoeder zitten dus? :pquote:
juist..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
-2? als ze nog in de baarmoeder zitten dus? :p
Nou de clips zelf kunnen ook niet meer zonder lekkere wijven die "uitdagend" dansen om het zo maar te noemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijk
En wat betreft die VJ's: Altijd een blote tiet of een strakke bil in beeld. Ik vind het niet normaal meerMaar zoals je zegt: het is normaal. Zoals het anno 2008 schijnbaar hoort. Zo bloot en zo sexy mogelijk. Ik zag afgelopen week in Centerparcs een meisje van 7 met een bikini
Waar gaat dit heen.
Waar is je huilie avatar naartoequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Moet wel toegeven dat ik me soms wel betrap op geilerij richting TE jonge meisjes![]()
![]()
Dan voel ik me altijd schuldig nadat ik ben klaargekomen.
Man al sinds het Don & Ad topic foetsie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar is je huilie avatar naartoe
quote:
Nee in een biebquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man al sinds het Don & Ad topic foetsie.
Leef je onder een steen of wat jonguh
De foto links onder is schattig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om die foto's in jouw FB!
Je assumptie dat ik maagd ben is onjuist. Jammer, je punt is gemist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef Crane het volgende:
Fok'ers als TheYoungOne1 en Servus/Floris zijn gewoon nog maagd en jaloers. Daarom gaan ze lopen huilen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.
Het ligt niet aan TMF of MTV. WIJ groeiden ook op met Sabrina () en allemaal dat soort geil spul. Het ligt aan de opvoeding en voorlichting en de waarden en normen die je als ouder je kind meegeeft. Teveel ouders willen zich niet als OUDER gedragen, maar als 'vriendin'.
Ja? En waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
(De meeste) meisjes die op hun 15e ontmaagd zijn hebben geen zelfrespect.
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)
Waarom nou weer die opmerking ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)
LOL!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |