eens... gejank erover... who cares...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Bomil het volgende:
Pff wat maakt het uit wanneer iemand fucking ontmaagd word ik word ziek van zulke topics,echt waar
De 1ne op zn 20ste andere op zn 30ste en sommigen op hun 8ste...
Eens met jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
Ik denk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd er in tabel ongeveer zo uitziet:
1960 +: 17
1970 +: 17
1980 +: 17
1990 +: 17
2000+: 13
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Het ligt natuurlijk niet alleen aan TMF/MTV maar je hebt wel een punt...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ach, de meeste hoeren krijgen wat ze verdienen: na hun 35ste worden ze gedumpt en ingeruilt voor een leuker jonger model.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
hoeren zijn het, allemaal!
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
ook eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
hoeren zijn het, allemaal!
Nou, pics van je zusje dat ontmaagd is dan maar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef BigKahuna het volgende:
Eigelijk opende ik dit topic alleen voor de hatelijke en hilarische reacties die gaan komen
Dat is volgens mij zijn hele puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een oude zak die laat ontmaagd is en een sextekort heeft. Of is dit een vooroordeel?
En de VJ's zijn redelijk normaal gekleed in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |