ja , want ivo1986 is betrouwbaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat zij dat is
Het is geen pedo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kent de personen niet dus hoe kun je daar over oordelen?![]()
Maar als je t in eerste instantie zou horen heb je inderdaad wel zo'n idee van wtf pedomaar laat ze gewoon.. Meisjes van 15 zijn ook geen debielen meer
Tja, ik weet t ook niet.. Ik voel me meer aangetrokken tot meisjes van 17-18 jaar maar heb nu bijna met iemand van 15.. Had ook niet verwacht dat ik haar leuk zou gaan vinden maar we kunnen het prima met elkaar vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen pedo.
Het is kansloos omdat je geestelijk gezien nooit gelijkwaardig kunt zijn. En omdat het heel wanhopig is van die gast als ie met z'n 23 jaar een 15 jarig meisje gaat versieren. Dan kun je of niet beter krijgen, of je hebt een geestelijke achterstand van 10 jaar, of je bent een efebofiel.![]()
ik hoef ook niks met een 23er maar in mijn klas zitten veel meiden die vrijdag en zaterdag gaan "stappen" en hun vriendjes zijn ( misschien 1 of 2 uitzonderingen)zowieso ouder als 19,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
23 en 15 is gewoon dik kansloos
Pedo niet, maar wel heel kansloos.
En hoeveel van die relaties houden lang stand?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik hoef ook niks met een 23er maar in mijn klas zitten veel meiden die vrijdag en zaterdag gaan "stappen" en hun vriendjes zijn ( misschien 1 of 2 uitzonderingen)zowieso ouder als 19,
Ik wil dus maar zeggen dat 15 jarige meisjes met 20+ers best veel voorkomen.
Dat meisje heeft hem versierd geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen pedo.
Het is kansloos omdat je geestelijk gezien nooit gelijkwaardig kunt zijn. En omdat het heel wanhopig is van die gast als ie met z'n 23 jaar een 15 jarig meisje gaat versieren. Dan kun je of niet beter krijgen, of je hebt een geestelijke achterstand van 10 jaar, of je bent een efebofiel.![]()
Dank uquote:
En hij is al lang blij dat er een meisje is die interesse in hem toont en hapt daarom toe?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat meisje heeft hem versierd geloof ik
Zou goed kunnen, hij was al zeker 3 jaar singlequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hij is al lang blij dat er een meisje is die interesse in hem toont en hapt daarom toe?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoeveel van die relaties houden lang stand?
Ik vind het wel een uitzondering trouwens, heb het nooit gezien in mijn omgeving. Nou ja er is één meisje van 18 die een vriend van 26 had, maar zij is heel volwassen al. Van die meiden snap ik het ook wel, maar die jongens moeten toch veel meer interesse hebben in oudere meiden.14 jarigen komen nauwelijks ergens binnen, in kroegen enzo.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is een jaar oud geloof ik...
Komt omdat we zo nodig Amerika willen nadoen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
15 mên, dat is echt belachelijk jong. Wat dat betreft is het de afgelopen jaren knetterhard bergafwaarts gegaan met de Hollandsche jeugd.
ze lijkt inderdaad wel jong, maar misschien zit daar wel een heel verstandige inteligente en zelfstandige dame onder, schijn kan bedriegenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die ziet eruit als 11 op die foto![]()
ik dacht dat ze misschien veel ouder uit zo zien
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:17 schreef Kwalberto het volgende:
Ik zou het wel willen vertellen maar dan ben ik misschien strafbaar bezig gezien je leeftijd
zeg van wie ben jij een kloon ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.
Er is niks, hij zei maar wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:40 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Als door wat jij te zeggen hebt ik misschien ooit beter op mijn tellen pas vind ik niet dat je iets verkeerd doet.
3 of 4? Try 10.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
De leeftijd zegt op zich niet zoveel.
Dat sommigen op hun 20e al kunnen spreken over 3 of 4 ex-en, dat is pas zorgwekkend.
Nee, nee. Absoluut niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt er 10 gehad? Dat vind ik pas abnormaal. Toch te gek voor woorden dit.
Tragisch gewoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, nee. Absoluut niet.
Ik bedoel dat ik veel mensen ken die er al zo'n 10 hebben gehad. Tja, als je op je 13e begint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |