Balen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succes
Jammer dat het niet meer legaal kan ja. Maar wat (de moeder of vader) niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:04 schreef willemwaus het volgende:
Ik ben nu 23 en moet zeggen dat als ik tegenwoordig schoolmeisjes van een jaar of 15 zie dat ze er veel "gewaagder?" (anders klinkt 't ook weer zo karl noten achtig) bij lopen dan in de tijd dat ik 15/16 was hoor! Jeugd gaat gewoon een voorbeeld nemen aan BN-ers en celebs wat eigenlijk een beetje jammer is
Het is vroeg, maar gebeurd is gebeurd, je wordt er geen minder mens door als het allemaal vrijwillig was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
Hier had ik vandaag een discussie over, en het kwam er in feite op neer dat iedereen het belachelijk vroeg vond als je op je 15e wordt ontmaagd. Ik was het er niet mee eens, en het resultaat was dat ik bespot werd
Samenvatting: Op je 15e ontmaagd worden is niet vroeg.
Klacht: Mensen vinden op je 15e ontmaagd worden wel vroeg.
Dit dus. Al is 't kansloos als je 't 'maar doet' op vroege leeftijd om erbij te horen. Grow up kids.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Bomil het volgende:
Pff wat maakt het uit wanneer iemand fucking ontmaagd word ik word ziek van zulke topics,echt waar
De 1ne op zn 20ste andere op zn 30ste en sommigen op hun 8ste...
draagt hij wolvenshirts?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Een vriend van me (23) heeft met een meisje van 15wie heeft een model pedopasje zodat ik em dat kan overhandigen?
speelt hij world of warcraft?quote:
Nee ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
speelt hij world of warcraft?
Anders snap ik niet dat hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft
pics van het meisjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee ook nietniet dat ik weet..
Hij is een normale jongen, werkt in een magazijn van Deli XL enzo. Studeert nog, een normale gezonde knul...
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Een vriend van me (23) heeft met een meisje van 15wie heeft een model pedopasje zodat ik em dat kan overhandigen?
die ziet eruit als 11 op die fotoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is een jaar oud geloof ik...
Geloof je nou echt dat zij dat isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die ziet eruit als 11 op die foto![]()
ik dacht dat ze misschien veel ouder uit zo zien
Ik vind heus wel weer iemand hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..
Gewoon jaloers omdat jij niemand kan vinden zeker
23 en 15 is gewoon dik kansloosquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat m toch, als zij t goed met elkaar vinden is er niets mis toch..
Gewoon jaloers omdat jij niemand kan vinden zeker
Je kent de personen niet dus hoe kun je daar over oordelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
23 en 15 is gewoon dik kansloos
Pedo niet, maar wel heel kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |