Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niksquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.quote:
Ja mangz, ik heb alleen een internet imagoquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.Of als je dat een imago kunt noemen, plaatjes posten van 15 jarige sletten en bullshit verhalen verkondigen.
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
daar lijkt het wel op hehquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mangz, ik heb alleen een internet imago![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op heh![]()
Aantal forumposts 11.357
HAHAquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niks
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.
Maar ja, daar leven we nu niet meer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef LSS het volgende:
Ach, toen wel nog in grotten woonden en in berenvellen rondliepen was het heel normaal dat meisjes al op hun 12de ofzo ontmaagd werden. Dat is de natuur.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, daar leven we nu niet meer.
Tegenwoordig is er leerplicht tot je 18e en is sex strafbaar met meisjes onder de 15 of zo.
Dus daar ga je met de natuur...
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet danquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar niet
Ach, elk meisje heeft wel mascara of van die dingenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet dan
Helemaal juist en verder wat Yi-Long zegtquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef Wrinex het volgende:
De huilies in deze topic hebben er gewoon moeite mee dat ze zelf pas op hun 24ste ontmaagd zijn (if at all) Anders kan ik de morele verontwaardiging niet verklaren. Selectief geheugenverlies over hoe het was toen zij 13-18 waren kan natuurlijk ook een en ander verklaren.
Ik denk eignelijk niet dat het grotendeels door je ouders komt, ik denk eerder de mensen rondom je heen, zoals vrienden en klasgenoten. Als je op je 12e al een vriend(in) hebt tot je 15e, dan is 15 gewoon niet vroeg. Maar idd. Op die leeftijd was ik zelf niet met zon dingen bezig. Dus dan klinkt 15 ook hartstikke vroeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.
Het ligt niet aan TMF of MTV. WIJ groeiden ook op met Sabrina () en allemaal dat soort geil spul. Het ligt aan de opvoeding en voorlichting en de waarden en normen die je als ouder je kind meegeeft. Teveel ouders willen zich niet als OUDER gedragen, maar als 'vriendin'.
anders ik welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
TS wilt 15-jarige meisjes ontmaagden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |