Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zie hier wel een hoop negatieve meningen, maar niemand die aangeeft WAAROM ze het zo schandalig vinden...
Dat is in meerdere opzichten niet waar. Ten eerste lag de leeftijd in 1960 waarschijnlijk hoger dan 17. Ten tweede is lagere ontmaagdingsleeftijd een geleidelijk proces, niet iets in één decennium van 17 naar 13 springt. Daarnaast hangt seksuele activiteit samen met volwassenheid, en het is een feit dat in een welvarend land de puberteit steeds vroeger komt naarmate de tijd vordert (secular trend), dus je zou kunnen zeggen dat het een natuurlijk verschijnsel is dat de ontmaagdingsleeftijd steeds lager komt te liggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd er in tabel ongeveer zo uitziet:
1960 +: 17
1970 +: 17
1980 +: 17
1990 +: 17
2000+: 13
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Het gevoel van een oude lul die is vergeten dat toen HIJ 14-15 was, hij ook al sexuele gevoelens en lusten etc had, en ook gewoon verliefd kon worden en verkering kon krijgen met een meisje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.
Als je een mening niet kunt beargumenteren, moet je eens bij jezelf ten rade gaan waarom je die mening/gevoel in eerste instantie hebt... Maar goed, beetje zelfkennis is inderdaad teveel gevraagd als het zo makkelijk is om de mening/gevoel van anderen over te nemen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te beargumenteren en soms is dat niet eens mogelijk. Dan is het een gevoel.
I like it roughquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelendaar gaat het uiteindelijk toch om?
Natuurlijk, op je 12e is ook een beetje overdreven, maar verder vind ik niet dat andere mensen het recht hebben om zich te bemoeien met jouw seksleven want wat hebben zij nou te maken met jouw persoonlijke mening en beleving van seks
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelendaar gaat het uiteindelijk toch om?
Natuurlijk, op je 12e is ook een beetje overdreven, maar verder vind ik niet dat andere mensen het recht hebben om zich te bemoeien met jouw seksleven want wat hebben zij nou te maken met jouw persoonlijke mening en beleving van seks
Dat is toch verschillend? Sommige meisjes zijn er wel aan toe op hun 15e en sommigen niet (en nee ik verdedig hier niet mezelf voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.
Ik volgde laatst zon gesprek tussen 16-jarige meisjes die allang geen maagd meer zijn. Het ging erover dat ze verbaasd waren dat ze een jongen kenden die pr0n keek.
Ontgroendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Sjibble het volgende:
3kwart is allemaal gelogen
Omdat een stoere vriend in je vriendengroep ontmaagd is op zn 16de moet elke nerd in die kring het voor zn 18de wezen.
Een-gezichttrekkende reactie gekregen toen de hele klas beweerde (3de klas) dat ze ontgroend waren.
En vertrouwd te horen krijgen via allerlei mensen uit de klas dat ze van die en die gewoon eerlijk weten dat ze dat echt niet waren. Dus bleven er 8 klasgenoten over die daadwerkelijk waren ontgroend.
Dus met ontmaagden zal dat hetzelfde verhaaltje wel zijn
Vind het ook een kutwoord.quote:
Bij mij op school was dat meer in de 1e/2e klas, alle 12jarigen die beweerden allemaal al gezoend te hebben (ik deed daar keihard aan mee hoor trouwens)..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Sjibble het volgende:
3kwart is allemaal gelogen
Omdat een stoere vriend in je vriendengroep ontmaagd is op zn 16de moet elke nerd in die kring het voor zn 18de wezen.
Een-gezichttrekkende reactie gekregen toen de hele klas beweerde (3de klas) dat ze ontgroend waren.
En vertrouwd te horen krijgen via allerlei mensen uit de klas dat ze van die en die gewoon eerlijk weten dat ze dat echt niet waren. Dus bleven er 8 klasgenoten over die daadwerkelijk waren ontgroend.
Dus met ontmaagden zal dat hetzelfde verhaaltje wel zijn
Ow ik dacht aan een kip neuken bij het lokale corps ofzo, maar dit klinkt zo logischer jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Vind het ook een kutwoord.
Eerste keer zoenen dus
Ik deed er weer niet aan mee, en hoorde bij de andere kwart (quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij op school was dat meer in de 1e/2e klas, alle 12jarigen die beweerden allemaal al gezoend te hebben (ik deed daar keihard aan mee hoor trouwens)..
Leventijd boeit ook nicks, vindt ik danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat maakt de leeftijd sowieso uit, of het nou op je 14e of op je 28e is, je moet je er prettig bij voelen daar gaat het uiteindelijk toch om?
Ja maar jij kunt niet spellen, dus jouw mening doet er ook niet toe verderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef wschravendijk het volgende:
[..]
Leventijd boeit ook nicks, vindt ik dan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt niet spellen, dus jouw mening doet er ook niet toe verder
De grap is ook dat veel mensen die daadwerkelijk datgene hebben gedaan wat veel mensen beweren er helemaal niet prat op gaan en het er nauwelijks over hebben :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:39 schreef Sjibble het volgende:
Zie dat ontgroend/ontmaagd verhaal maar net als Fok!
Namelijk dat 95% van Fok! De HBO of Uni doet of heeft afgestudeerd. En zodra je laat weten dat je MBO hebt, wordt je keihard afgezekenWat ook weer voor een groot deel niet waar hoeft te zijn, want op internet is iedereen superslim en superknap.
Jij hebt het over vmbo-sletjes. Je hebt 16-jarigen en je hebt 16-jarigen he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De meeste 15-jarige meisjes zijn hartstikke naief.
Ik volgde laatst zon gesprek tussen 16-jarige meisjes die allang geen maagd meer zijn. Het ging erover dat ze verbaasd waren dat ze een jongen kenden die pr0n keek.
ervaringquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
>"Ik wil sex"
-"Ja maar ik niet"
>""
-"Ok."
En een week later neukt die gozer een ander.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef Deliah het volgende:
Veul te vroeg, de ideale gemiddelde leeftijd op fok is 32 jaar.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aldus een user met enorm veel zelfrespect (maagd)
Waar blijft de lemmingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:17 schreef Deliah het volgende:
Veul te vroeg, de ideale leeftijd is 32 jaar.
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Er zijn dames die het voor elkaar boksen om op hun 13de al zwanger te raken, dus volgens mij is jou wereldbeeld een beetje vertekend...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef -Disturbed- het volgende:
[..]
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?Wat denk je nou zelf? Zelfs op het vmbo wordt je op die leeftijd nog niet ontmaagd.
Dat kan je wel zo mooi zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef -Disturbed- het volgende:
[..]
Weer een post waarin je laat zien hoe slim je wel niet bent boswachter. 13 jaar?Wat denk je nou zelf? Zelfs op het vmbo wordt je op die leeftijd nog niet ontmaagd.
Whehe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan je wel zo mooi zeggen.
Maar als we een paar jaar verder zijn is het een vereiste om ontmaagd te zijn wil je alleen al in aanmerking komen voor het vmbo
Nee, VWO'ers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt het over vmbo-sletjes. Je hebt 16-jarigen en je hebt 16-jarigen he.
Overigens vind ik 15 jaar ook erg jong, maargoed. Mensen maken weleens fouten enzo.
Jep en aangezien over het algemeen steeds vroeger wordt geneukt, is ook meteen de achteruitgang van het onderwijs te verklarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
Dus hoe vroeger ze neuken (en zwanger raken) staat gelijk aan de opleiding die ze hebben genoten?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jep en aangezien over het algemeen steeds vroeger wordt geneukt, is ook meteen de achteruitgang van het onderwijs te verklaren
Ach onzin.. Was 15 jaar geleden niet anders..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
15 mên, dat is echt belachelijk jong. Wat dat betreft is het de afgelopen jaren knetterhard bergafwaarts gegaan met de Hollandsche jeugd.
Niks aan toe te voegen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |