Ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef helldeskr het volgende:
Pfft ..
Toen ik 15 was, was ik ALLEEN maar bezig met seks... als jongen denk je aan niks anders...![]()
Waarom zou dat bij meisjes anders zijn ?
Ben op me 14e ontmaagd door een " vrouw" van 18...
Wist totaal niet hoe of wat..maar hier moest ik meer van hebben
Totally correct.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
Ik denk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd er in tabel ongeveer zo uitziet:
1960 +: 17
1970 +: 17
1980 +: 17
1990 +: 17
2000+: 13
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
(De meeste) meisjes die op hun 15e ontmaagd zijn hebben geen zelfrespect.
Ik ben al op mijn 5de ontmaagd door papa en heb nu een lul van 25 cm. Ik heb nog dagelijks sex met hem!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb een lul van 20 cm én ik heb vwo gedaan.
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Moet wel toegeven dat ik me soms wel betrap op geilerij richting TE jonge meisjes![]()
![]()
Dan voel ik me altijd schuldig nadat ik ben klaargekomen.
Zo ff wat aangepastquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend gelul dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Borstenloos op de 15de?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
Als de push-up BHtjes uitgaan blijft er weinig van over in de meeste gevallen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Borstenloos op de 15de?Jij hebt geen kennis van zaken jongeman.
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Daar heb je uiteraard gelijk in natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
Nou daar ben ik heel blij om, blijf lekker dromenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |