Ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef helldeskr het volgende:
Pfft ..
Toen ik 15 was, was ik ALLEEN maar bezig met seks... als jongen denk je aan niks anders...![]()
Waarom zou dat bij meisjes anders zijn ?
Ben op me 14e ontmaagd door een " vrouw" van 18...
Wist totaal niet hoe of wat..maar hier moest ik meer van hebben
Totally correct.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Als ik de klassenfoto's van mijn kleine neefje nu bekijk dan lijken ze er 20 i.p.v. 15 met hun uitgesneden truitjes en lipleesbroeken.
Ik denk dat de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd er in tabel ongeveer zo uitziet:
1960 +: 17
1970 +: 17
1980 +: 17
1990 +: 17
2000+: 13
En weten jullie waar het aan ligt: Aan dat vieze vuige smerige TMF met hun dwingende boodschap om zich zo hoerig mogelijk te kleden. Check die VJ's. Die hebben toch niks meer aan bijna![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
(De meeste) meisjes die op hun 15e ontmaagd zijn hebben geen zelfrespect.
Ik ben al op mijn 5de ontmaagd door papa en heb nu een lul van 25 cm. Ik heb nog dagelijks sex met hem!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook
En ik heb een lul van 20 cm én ik heb vwo gedaan.
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Moet wel toegeven dat ik me soms wel betrap op geilerij richting TE jonge meisjes![]()
![]()
Dan voel ik me altijd schuldig nadat ik ben klaargekomen.
Zo ff wat aangepastquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend gelul dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nu een meisje, zij is 15. Ik ben bijna 18. Dat vind je dus ziek?![]()
Onzeker ben ik niet, en ik geil inderdaad op haarHet borstenloze gedeelte van jouw post klopt trouwens ook niet
![]()
Ik vind et ook niet zo raar hoor, het is algemeen bekend dat meisjes volwassener zijn dan jongens in de puberteit.. En zolang wij ons er goed bij voelen, waarom niet?
Borstenloos op de 15de?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Inverted_World het volgende:
Haha, weer een lekker topic dit, ik persoonlijk vind 15 wat een de vroege kant, maar ach, ik dacht er op die leeftijd wel hetzelfde over.
T boeit mij niet echt of al die breezers op hun 15e ontmaagd worden, zolang het niet door een gast van 18 of ouder is, want dat vind ik dan weer ziek worden. Maargoed zo'n gast is natuurlijk heel onzeker en geilt daarom op de 15 jarige (vaak) borstenloze meisjes.![]()
Ik zelf zoek het liever bij meisjes van mijn eigen leeftijd ipv 2 jaar jonger of meer.
Als de push-up BHtjes uitgaan blijft er weinig van over in de meeste gevallen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Borstenloos op de 15de?Jij hebt geen kennis van zaken jongeman.
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat je altijd in de club wordt afgewezen door de geile chickas en ze liever met een echte baas gaan clitschuren is één ding. Maar tfoe, ga je leven niet projecteren op die van andere mensen. Naar mijn weten hebben minstens 50% van die dames op die leeftijd al een ferme borstomvang, lang leve hormonen.
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gezien je reactie denk ik inderdaad dat je 15 jarige cupje-A vriendin misschien in verhouding toch wat intelligenter is dan jij. Maar toch vind ik het er vaak ziek uit zien, en ik moest om mijn 18e niet aan 15-jarige meisjes denken, te onvolwassen teveel bezig met hun beugels en te onzeker. Ik vind het persoonlijk altijd wel handig als mijn vriendin ook nog wat zinnigs kan zeggen af en toe.
Daar heb je uiteraard gelijk in natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
Nou daar ben ik heel blij om, blijf lekker dromenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik bij de top 10 van de fokkers behoord met het beste seksleven dus dat geheel terzijde. Daarbij ga ik helaas nooit naar club's eerder naar concerten en poppodia.
Daarbij: mijn bovenste post.
![]()
Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niksquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.quote:
Ja mangz, ik heb alleen een internet imagoquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jazeker, jij hebt enkel een internet-imago.Of als je dat een imago kunt noemen, plaatjes posten van 15 jarige sletten en bullshit verhalen verkondigen.
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan, zij doet nu Havo
Ten tweede schatte al mijn vrienden haar op een jaar of 17.
En dat jij op je 18e niet aan een 15jarig meisje moest denken is jouw probleem![]()
Ze heeft trouwens ook geen beugel![]()
Oftewel het slaat helemaal nergens op wat je allemaal blaat
daar lijkt het wel op hehquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mangz, ik heb alleen een internet imago![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op heh![]()
Aantal forumposts 11.357
HAHAquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat je vrienden zeggen dat ze op iemand van 17 lijkt is waarschijnlijk uit medelijden omdat je ze zich probably realiseren dat je niets beters kunt krijgen he.
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tegenwoordig zien 13 jarigen er zelfs uit als 18 met een lading plamuur op hun kop dus dit is weer een argument van niks
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Die PI doet je hele discussiepunt teniet.
Maar ja, daar leven we nu niet meer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef LSS het volgende:
Ach, toen wel nog in grotten woonden en in berenvellen rondliepen was het heel normaal dat meisjes al op hun 12de ofzo ontmaagd werden. Dat is de natuur.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, daar leven we nu niet meer.
Tegenwoordig is er leerplicht tot je 18e en is sex strafbaar met meisjes onder de 15 of zo.
Dus daar ga je met de natuur...
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet danquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als ze een lading plamuur op dr kop had hoefde ik haar niet
Ach, elk meisje heeft wel mascara of van die dingenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Knap dat je er een hebt gevonden die dat niet doet dan
Helemaal juist en verder wat Yi-Long zegtquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:33 schreef Wrinex het volgende:
De huilies in deze topic hebben er gewoon moeite mee dat ze zelf pas op hun 24ste ontmaagd zijn (if at all) Anders kan ik de morele verontwaardiging niet verklaren. Selectief geheugenverlies over hoe het was toen zij 13-18 waren kan natuurlijk ook een en ander verklaren.
Ik denk eignelijk niet dat het grotendeels door je ouders komt, ik denk eerder de mensen rondom je heen, zoals vrienden en klasgenoten. Als je op je 12e al een vriend(in) hebt tot je 15e, dan is 15 gewoon niet vroeg. Maar idd. Op die leeftijd was ik zelf niet met zon dingen bezig. Dus dan klinkt 15 ook hartstikke vroeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Toen jij 15 was, was je al 5x blijven zitten en zat je nog in groep 7, dus zo gek is dat niet dat je klasgenoten toen nog mickey mouse truien droegen.
Het ligt niet aan TMF of MTV. WIJ groeiden ook op met Sabrina () en allemaal dat soort geil spul. Het ligt aan de opvoeding en voorlichting en de waarden en normen die je als ouder je kind meegeeft. Teveel ouders willen zich niet als OUDER gedragen, maar als 'vriendin'.
anders ik welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:32 schreef RacerDKB het volgende:
TS wilt 15-jarige meisjes ontmaagden?
True. En dan zijn er nog mensen die daarover vaak onderscheid maken tussen vmbo'ers en vwo'ers. Ik zat op het gymnasium toen ik ontmaagd werd op mijn 14e en daar had ik ook goed over nagedacht. Evenals d 5 jongens, de ironie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Vind ik nog vrij weinig.quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% isquote:
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% is
quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.
ruitenwissers?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
moeder ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijk
En wat betreft die VJ's: Altijd een blote tiet of een strakke bil in beeld. Ik vind het niet normaal meerMaar zoals je zegt: het is normaal. Zoals het anno 2008 schijnbaar hoort. Zo bloot en zo sexy mogelijk. Ik zag afgelopen week in Centerparcs een meisje van 7 met een bikini
Waar gaat dit heen.
Saaaaaaarquote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Ruitenwissende moeders?quote:
Of een mickey mouse string die diep in der vette reet verborgen zat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Jij bent echt grappig..quote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Dubbel D's? Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
De meiden mogen zelf kiezen. Alleen ze worden idd wel aangemoedigd door met name TMF, en BNN.
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem en haar dubbel D's recht in beeld. Ook die site van hoehetmoet.nl daagt de kindertjes uit om te gaan palen en zo voort.
Er wordt een sfeer gecreerd waarin sex de hoofdrol lijkt te spelen en waarbij gevoelens de dans ontspringen.
Dan is de vraag wie reageert op wie TMF <> Jeugd Jeugd <>TMF
Hahahaha is dat de sneuemensenverzameling van Nederland oid?quote:
Ehm, dat heb ik al duidelijk gemaaktquote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
quote:
Okee, ik heb het even aangepastquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef agter het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig..![]()
VJ's nu, zie je een plaatje van Ad Visser.
V'J's 30 jaar terug, zie je die dame.
Het klinkt meer alsof ze al 10 jaar als een ketter rookt, dan dat ik het zwoel wil noemen.. Als zij een jaar of 50 is, krijgt ze volgens mij echt zo'n shag-stem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem
Sorry maar nee, dat klopt. niet, ik ben 15 en nog maagd, maar heb ook zin om verder te gaan, hoewel ik nog nooit heb gezoend laat staan een vriend te hebben gehad. Toch weet ik heel goed van mezelf wat ik wel en niet wil en met wie wel en nietquote:
ik ben nu vijftien en maagd, weliswaar een meisje maar het sex gedeelte van het leven houd mij ook veel bezigquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef helldeskr het volgende:
Pfft ..
Toen ik 15 was, was ik ALLEEN maar bezig met seks... als jongen denk je aan niks anders...![]()
Waarom zou dat bij meisjes anders zijn ?
Ben op me 14e ontmaagd door een " vrouw" van 18...
Wist totaal niet hoe of wat..maar hier moest ik meer van hebben
Picher van jezelf?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Sorry maar nee, dat klopt. niet, ik ben 15 en nog maagd, maar heb ook zin om verder te gaan, hoewel ik nog nooit heb gezoend laat staan een vriend te hebben gehad. Toch weet ik heel goed van mezelf wat ik wel en niet wil en met wie wel en niet
Neuken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik ben nu vijftien en maagd, weliswaar een meisje maar het sex gedeelte van het leven houd mij ook veel bezig
goed gesprokenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
quote:
enne hoe oud ben jij dan als ik vragen mag??quote:
Dat zweepje maakt mij bang, ben je gothic toevallig?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
enne hoe oud ben jij dan als ik vragen mag??
Zo te begrijpen ben jij wel een stoute jongen aangezien je er niet voor terugdeinst om dingen te doen die tegen de wet zijn,
zoals neuken met iemand van onder de 16 ookal wil zij het ook.
Dat maakt het allen maar spannenderquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Zo te begrijpen ben jij wel een stoute jongen aangezien je er niet voor terugdeinst om dingen te doen die tegen de wet zijn,
maar het antwoord is nee, ik wacht wel tot ik legaal 16 ben, lijkt me ook niet dat een meisje er een prettig gevoel bij heeft als ze weet dat dat wat ze doet tegen de wet isquote:
als je dat aan mij vraagt Jaquote:
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zweepje maakt mij bang, ben je gothic toevallig?
Dit snap ik dus niet...Maagd en dan zo'n ondertitelquote:Friendship Love Trust& Sex
PIcs zodat wij kunnen oordelen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)
verder weet ik niks van gothics dus kan ik je ook niet zeggen of ik verder verschillen vertoon met hen die het wel zijn, maar ik ben dus absoluut geen gothic
P.S. hopelijk gaat nu niet iemand denken dat ik iets tegen gothics heb want dat is weer het andere uiterste.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
WIJ vinden dat NU belachelijk omdat we NU veel ouder zijn, en neerkijken op die jonge ukkies.
Destijds zaten we zelf in de klas met 13, 14 jarigen die gewoon allang met sex bezig waren, net als wij zelf, en sommigen deden toen ook al gewoon aan sex.
15 jaar is niet te vroeg. Het hangt gewoon van de persoon in kwestie af, en met wie en hoe je het doet. Met welke motieven, etc.
Wij zijn nu gewoon oude hypocriete lullen die denken dat we alles beter weten dan de pubers. In veel gevallen is dat zo, maar dat neemt niet weg dat er genoeg 15 jarigen allang klaar voor zijn op die leeftijd. Is ook niets mis mee, zolang het uit vrije wil en niet uit dwang gebeurt.
Niets zieks aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Lightning87 het volgende:
Ik was ontmaagd op mijn 14e, met een chick van 12...
Ik weet dat het ziek is ja
Ik had ook geen idee wat ik deed en was er ook niet aan toe moet ik zeggen
Beetje mascara kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks tot nooit make-up, draag echt nooit zwarte kleren (behalve naar mijn werk)
verder weet ik niks van gothics dus kan ik je ook niet zeggen of ik verder verschillen vertoon met hen die het wel zijn, maar ik ben dus absoluut geen gothic
P.S. hopelijk gaat nu niet iemand denken dat ik iets tegen gothics heb want dat is weer het andere uiterste.
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Lady15 het volgende:
[..]
MIJN lady15 wat doe jequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |