True. En dan zijn er nog mensen die daarover vaak onderscheid maken tussen vmbo'ers en vwo'ers. Ik zat op het gymnasium toen ik ontmaagd werd op mijn 14e en daar had ik ook goed over nagedacht. Evenals d 5 jongens, de ironie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Volgens mij valt het allemaal best mee. Er zijn nog genoeg meiden die nadenken bij wat ze doen en niet op hun 14e al 5 mannen hebben gehad.
Het komt erop neer dat jonge meiden zat kunnen nadenken bij wat ze doen, wél tieten kunnen hebben en dus ook kunnen beslissen of ze klaar zijn om ontmaagd te worden.
Vind ik nog vrij weinig.quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% isquote:
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat et wel minder dan 80% is
quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent er in ieder geval 1 van, te zien aan je topic.
ruitenwissers?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
moeder ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef wschravendijk het volgende:
Hoe dichter bij de 0, des te strakker om je ...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het maar op een vooroordeel houden. Ik bespreek mijn priveleven hier niet zo graag eigenlijk
En wat betreft die VJ's: Altijd een blote tiet of een strakke bil in beeld. Ik vind het niet normaal meerMaar zoals je zegt: het is normaal. Zoals het anno 2008 schijnbaar hoort. Zo bloot en zo sexy mogelijk. Ik zag afgelopen week in Centerparcs een meisje van 7 met een bikini
Waar gaat dit heen.
Saaaaaaarquote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Ruitenwissende moeders?quote:
Of een mickey mouse string die diep in der vette reet verborgen zat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind 15 ook te jong, maar dat kan aan mij liggen ben een oude zak. In mijn tijd toen ik 15 was droegen die meiden bij me in de klas truien van Mickey Mouse en Orlando Magic.
Jij bent echt grappig..quote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Om het verschil aan te geven tussen de vj's nu en 30 jaar terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja.. ok dan, ik zie dan wel liever de onderste dan de bovenste, maar toch..
Dubbel D's? Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
De meiden mogen zelf kiezen. Alleen ze worden idd wel aangemoedigd door met name TMF, en BNN.
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem en haar dubbel D's recht in beeld. Ook die site van hoehetmoet.nl daagt de kindertjes uit om te gaan palen en zo voort.
Er wordt een sfeer gecreerd waarin sex de hoofdrol lijkt te spelen en waarbij gevoelens de dans ontspringen.
Dan is de vraag wie reageert op wie TMF <> Jeugd Jeugd <>TMF
Hahahaha is dat de sneuemensenverzameling van Nederland oid?quote:
Ehm, dat heb ik al duidelijk gemaaktquote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat 80% in dit topic zelf nog maagd is.
quote:
Okee, ik heb het even aangepastquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef agter het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig..![]()
VJ's nu, zie je een plaatje van Ad Visser.
V'J's 30 jaar terug, zie je die dame.
Het klinkt meer alsof ze al 10 jaar als een ketter rookt, dan dat ik het zwoel wil noemen.. Als zij een jaar of 50 is, krijgt ze volgens mij echt zo'n shag-stem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef Zelfspotter het volgende:
Kijk die Saar prostitueert zich gewoon op de televisie met haar zwoele krakende grafstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |