heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet...Maagd en dan zo'n ondertitel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo, ik kreeg PM dat in dit topic een geil 15-jarig smatje zit. Hier ben ik!
wtf is PM??quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze post maakt mij bloedgeil, je hebt PM.
Faithquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Lady15 het volgende:
[..]
heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.
Friendship Love Trust& Kwalbertoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Lady15 het volgende:
[..]
heb t ff aangepast, was idd nogal idioot ja, heeft iemand een idee wat ik dan nog aan toe kan voegen, die vraagtekens staan zo vaag.
ik doe niksquote:
Personal message.quote:
volgens mij had ik dat ook al bedacht maar paste het niet, zal nog ns kijkenquote:
dan moet t zo maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Lady15 het volgende:
[..]
volgens mij had ik dat ook al bedacht maar paste het niet, zal nog ns kijken
http://nl.tinypic.com/r/v4xtoy/3quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje mascara kan geen kwaad![]()
Gothics zijn vaak simpele mensen die zwarte kleren dragen en samen huilie huilie gaan doen omdat alles kut is.
Ben wel benieuwd naar foto's
Mooi figuurquote:
ik loop er trouwens niet elke dag zo bij hoor, maar deze kleren waren nieuw en mijn moeder is journalist/fotograaf dus moest en zou ze me "leuk" op de foto zettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
Ik moet niet te lang blijven kijken anders word ik verliefd
tja het leven is hard,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mooi figuuralleen niet zulke goeie kwaliteit foto, beetje jammer.
okoke rustig maarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:55 schreef Kwalberto het volgende:
Een beetje TE? kijk een naar een gemiddelde hyves foto dan zie je dat dit niet TE is
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succesquote:
Ja dat dacht ik ook bij mij maar toch kwam hij aardig in de buurtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef Lady15 het volgende:
[..]
Hij komt niet dichter in de buurt dan via de computer praten dus als ie me zo wil ontmaagden wens ik m succes
huh vertelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook bij mij maar toch kwam hij aardig in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |