Echt waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Pharkus het volgende:
Je kan maar 1 keer ontmaagd worden op je 15de...
Mijn broertje is 15 en heeft er ook al zo'n 5 gehad in minder dan 6 maanden tijd, dus ja...quote:
quote:
Ja, je kan maar 1x per jaar ontmaagd wordenquote:
Naam van reportagequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens is het zo dat meisjes van 13-14-15 tegenwoordig het liefst een negerpenis in zich ontvangen.
Waarom dit is weet ik niet maar het valt me verdomd vaak op dat vele sletjes rondom deze personen hangen, en zij zijn er zeker niet vies van heur !
Deugnietjes !
Een tijdje geleden was een reportage in Den Helder waar bovenstaande maar weer eens duidelijk werd gemaakt! Ze vonden het een soort trofee achtig om met een stoere jongen door de stad te lopen, uiteraard werden ze hiernaar flink verwend door meneer die op Lil Wayne leek.
Den Helder ja dan noem je ook wel watquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens is het zo dat meisjes van 13-14-15 tegenwoordig het liefst een negerpenis in zich ontvangen.
Waarom dit is weet ik niet maar het valt me verdomd vaak op dat vele sletjes rondom deze personen hangen, en zij zijn er zeker niet vies van heur !
Deugnietjes !
Een tijdje geleden was een reportage in Den Helder waar bovenstaande maar weer eens duidelijk werd gemaakt! Ze vonden het een soort trofee achtig om met een stoere jongen door de stad te lopen, uiteraard werden ze hiernaar flink verwend door meneer die op Lil Wayne leek.
Dohquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, je kan maar 1x per jaar ontmaagd wordenalleen in een schrikkel jaar kan het 2x
![]()
kloon van niemand hoezo???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg van wie ben jij een kloon ?
anders wil ik je hyve per pm ontvangen
hoi advancedpowerquote:
ik kwam dit toevallig tegen en leek me interresant om eens te bekijken aangezie het over 15jarigen gaat en ik dat dus ook ben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat je zomaar uit het niets dit topic vind
thanks dat je voor me opkomtquote:
????????quote:
Komt door slechte ervaringen uit het verleden hier, bijna elke "vrouw" bleek een man te zijn hier.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Lady15 het volgende:
[..]
ik kwam dit toevallig tegen en leek me interresant om eens te bekijken aangezie het over 15jarigen gaat en ik dat dus ook ben.
Jij bent hier toch ook op de een of andere manier terecht gekomen.
P.S. ik snap nog steeds niet waarom ik dan een "kloon" zou zijn
Bron/bewijs?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Ik zweer die Lady15 is een kloon van RickoKun
Speciale banden met een van de forum adminsdus die had dat nagekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |