Navvy afzeik TT was de bedoeling maar je verzoek om niet te verwijzen naar de date kon natuurlijk niet gehonoreerd wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef stbabylon het volgende:
TE flauw
En ehr, je punk band bevat volgens mij toch wel wat mensen (waaronder jij) die ergens te lang in zijn blijven hangen. Waarin weet ik niet, en het is ook niet perse negatief, maar toch
(en nou moet ik hier heel veel in posten zodat hij snel dicht is, dacht trouwens dat dit een Navy afzeik TT zou worden)
Folk metal ftwquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef Richfield het volgende:
beelz kom vrijdag kijken en oordeel dan verder, dam zul je weten dat folk niet alleen voor hippies is
Ik zal vast wel weer wat feesten moeten bezoeken, zaterdagavond is zoals altijd bedoeld voor drank en houwerij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef RandyJoshua het volgende:
Nog plannen voor het weekend hier of?
de OP is al niet grappig op een oude laptopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef Richfield het volgende:
pff dat ze eens opschieten met die hollandse brug....
die op is trouwens niet grappig op een mobiele telefoon
Ik ben de morgen goed gestart: dubbele espresso en een javaanse 3/4. Damn ik hoefde niet eens te persenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef beelz het volgende:
[..]
de OP is al niet grappig op een oude laptopIk leef met je mee.
folk punk :-) (en af en toe vermengd met een snufje ska of metal)quote:
smakelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben de morgen goed gestart: dubbele espresso en een javaanse 3/4. Damn ik hoefde niet eens te persen
één goedemorgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef kaatjejannie het volgende:
mogguh
Zo goed vind ik hem niet, tis koud, moest vroeg opstaan voor een schilder die met 10 minuten weer weg was....quote:
je moet het leven positief zien ik sta al een half uur in de file voor 3 kmquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:08 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zo goed vind ik hem niet, tis koud, moest vroeg opstaan voor een schilder die met 10 minuten weer weg was....
amsterdam is zo'n end fietsenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Positief is op de fiets met 30 km/h langs ramen krabbende mensen heen knallen.
Dat is inderdaad een prettige gewaarwording, mijn ochtend start ook altijd positief want ik mag fietsend naar mijn werk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Positief is op de fiets met 30 km/h langs ramen krabbende mensen heen knallen.
Lopend is het net zo ver.quote:
Oh bedankt... nog steeds geen naam gemaakt...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Ik moest ff teruglezen om te zien wie de users uit de TT zijn enzo.
Charita is mijn strontvervelende collega die eigenlijk een andere naam heeft maar wij hebben wat ontdekt over haar... Nou niet allemaal gaan zoeken op google naar "charita overijssel"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Wie is Charita?
Beelz, ga je nog naar Miss Montreal (of nog better, moet je nog werken)
Ik legde de link niet tussen baby en babylon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh bedankt... nog steeds geen naam gemaakt...
Lees je de topics wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik legde de link niet tussen baby en babylon..
dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatste weken druk gehad met andere dingen, dus minder gelezen idd.quote:
Het is een schande! Zo krijg je anarchie en gaan mensen heaumeaux posten en tubgirls!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatste weken druk gehad met andere dingen, dus minder gelezen idd.
Oh, dan is het wel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
WAT ZEG JE??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Whooptie-fucking-do, ze zijn hier begonnen met heien bij de Centuurbaan. Moet mijn monitor vasthouden
hmmm mag een paint van tubgirl dan wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is een schande! Zo krijg je anarchie en gaan mensen heaumeaux posten en tubgirls!
OW, DAT IS DAN LASTIG TIEPEN LIJKT MEquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef stbabylon het volgende:
WHOOPTIE-FUCKING-DO, ZE ZIJN HIER BEGONNEN MET HEIEN BIJ DE CENTUURBAAN. MOET MIJN MONITOR VASTHOUDEN
Onrechtmatig gebruik van caps is een banaanvraag:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Richfield het volgende:
[..]
OW, DAT IS DAN LASTIG TIEPEN LIJKT ME
dit is geen onrechtmatig gebruik, door die herrie versta ik em anders nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik van caps is een banaanvraag:
"Waarom noemen mensen bananen fruit? Terwijl een bananenplant een kruid is."
Die weten niet beter...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zijn fruitvliegjes dan zo aangetrokken door bananen?
Dus wat? Vertel het eensch, deel het met de groep enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef Kekaa het volgende:
Dusssssssssssssss (tevens tvp)
Ggggggg pfffffffffff nog steeds nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
* Richfield dacht we zijn al zo laag, dat laatste stukje kan er nog wel bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Nee, gewoon nee, zo laag laten we het niveau niet zakken!
Dusss, het niveau....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dus wat? Vertel het eensch, deel het met de groep enzo
Er missen nog tieten.quote:
Zwolle wordt anders ook steeds erger, vooral nu de Ceintuurbaan overhoop ligt. Hopelijk leidt dat uiteindelijk tot verbetering, maar ik betwijfel het. Slecht ingestelde stoplichten (ja, ik weet dat het verkeerslichten zijn, maar ik noem ze bewust stoplichten) veroorzaken onnodig veel oponthoud. Vooral die kruising bij de McDrive is een groot drama.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef Richfield het volgende:
zwolle is heilig qua verkeer vergeleken met amsterdam tering wat een zooitje
Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Kekaa het volgende:
En deel 1 van het managementgame is voorbij. Morgen deel 2. Nu 3 rondes gehad, ondertussen al een balans gemaakt en veeeeeeeeeeeel persberichten en marketingcampagnes. Gezakt van plaats 1 naar 2, maar grote voorsprong op plaats 3. Morgen om 10 uur weer verder..
Is het nog steeds koud buiten?
Inderdaad, ik moest een paar maand land van het station naar Berkum en terug, en daar stond je soms gewoon 5 minuten te wachten terwijl die auto's van een baan wel drie keer mochten. Echt treurig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef Kekaa het volgende:
Eens met bovenstaande.
Als je op de fiets bent moet je daar ook veeeeeeeel te lang wachten.
Kun je dan niet beter bussen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Dzy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest een paar maand land van het station naar Berkum en terug, en daar stond je soms gewoon 5 minuten te wachten terwijl die auto's van een baan wel drie keer mochten. Echt treurig.
Hehe sinds ik een auto heb raak ik die fiets niet meer aanquote:
CMV (culturele maatschappelijke vorming)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
Ik zal Navvy morgen wel even een bezoekje brengen, kijken of ie het overleefd zonder Fok
Maarrr... ze gaan een fietstunnel maken, toch? Bij de macdrive in de buurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Dzy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest een paar maand land van het station naar Berkum en terug, en daar stond je soms gewoon 5 minuten te wachten terwijl die auto's van een baan wel drie keer mochten. Echt treurig.
Och was vorig jaar dus interesseert mij nu ook niet meer. Maar zou inderdaad wel echt een uitkomst zijn, echt een ramp dat kruispunt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maarrr... ze gaan een fietstunnel maken, toch? Bij de macdrive in de buurt.
Ik hou niet van blije mensen en ik loop het hele jaar door in t-shirt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Dzy het volgende:
Bah, winter. Geef mij maar zomer, iedereen ziet er veel blijer uit, lekker in je shirt en korte broek rondhuppelen. Maar stiekem vind ik heel af en toe in de winter 's nachts wandelen ook wel fijn.
Ik vind hem baasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef beelz het volgende:
W000t! Ik kreeg net op mijn flikker omdat mijn wallpaper misselijkmakend is
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk...
Ik ben nu al vanaf 3 uur bezig een nieuwe wallpaper zoeken... uiteraard 1 die nog aanstootgevender isquote:
tubgirl of goatsequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben nu al vanaf 3 uur bezig een nieuwe wallpaper zoeken... uiteraard 1 die nog aanstootgevender is
Owjah goatse... ik heb net naar marketing mijn reclame idee voor world of warcraft gestuurd.quote:
altijd effectiefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
Vandaag voor het eerst een groot-licht-seinende bumperklevende Mercedes mijn remlichten laten zien.![]()
Ik reed zelf al 140, komt die malloot idioot hard aangescheurd, seinen, kleven.
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
Vandaag voor het eerst een groot-licht-seinende bumperklevende Mercedes mijn remlichten laten zien.![]()
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.![]()
140 waar je 50 mocht?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.
Zeven mussen maken nog geen zomer.quote:
eensch (als je standaard al foute woordelijke vertalingen doet uit het engels helpt dat wel)quote:
Nee, maar zeven jonge dames in een kort rokje welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeven mussen maken nog geen zomer.
Zomer in jouw broek jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar zeven jonge dames in een kort rokje wel
De nieuwe pastoor van de parochie was zo nerveus tijdens zijn eerste mis dat ie nauwelijks kon praten. De volgende zondag voor zijn 2e mis vraagt ie aan de bisschop wat ie kan doen om een beetje relaxter voor de dag te komen. Deze adviseert hem het volgende:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:29 schreef Richfield het volgende:
American golfer playing a round in Ireland hooked his drive into the woods.
Looking for his ball, he found a little Leprechaun flat on his back, a big bump on his head and the golfer's ball beside him.
Horrified, the golfer got his water bottle from the cart and poured it over the little guy, reviving him.
'Arrgh! What happened?' the little Leprechaun asked.
'I'm afraid I hit you with my golf ball,' the golfer says.
'Oh, I see. Well, ye got me fair and square. Ye get three wishes, so whaddya want?'
'Thank God, you're all right!' the golfer answers in relief. 'I don't want anything, I'm just glad you're OK, and I apologize.'
And the golfer walks off.
'What a nice guy,' the Leprechaun says to himself. I have to do something for him. I'll give him the three things I would want... a great golf game, all the money he ever needs, and a fantastic sex life.'
A year goes by (as it does in stories like this) and the American golfer is back.
On the same hole, he again hits a bad drive into the woods and the Leprechaun is there waiting for him.
'Twas me that made ye hit the ball here,' the little guy says. 'I just want to ask ye, how's yer golf game?'
'My game is fantastic!' the golfer answers. I'm an internationally famous golfer now.' He adds, 'By the way, it's good to see you're all right.'
'Oh, I'm fine now, thankye. I did that fer yer golf game, you know. And tell me, how's yer money situation?'
'Why, it's just wonderful!' the golfer states. 'When I need cash, I just reach in my pocket and pull out $100.00 bills I didn't even know were there!'
'I did that fer ye also.' And tell me, how's yer sex life?'
The golfer blushes, turns his head away in embarrassment, and says shyly, 'It's OK.'
'C'mon, c'mon now,' urged the Leprechaun, 'I'm wanting to know if I did a good job. How many times a week?'
Blushing even more, the golfer looks around then whispers, 'Once, sometimes twice a week.'
'What??' responds the Leprechaun in shock. 'That's all? Only once or twice a week?'
'Well,' says the golfer, 'I figure that's not bad for a Catholic priest in a small parish.'
Nee, netjes op de snelweg, alwaar het toegestaan was om maximaal 120 kilometer per uur te rijden.quote:
Jij kon tenminste nog 140 rijden, gore klote files. Echt vanaf A'dam tot aan Amersfoort is een grote file. En dan heb je nog al die traag-op-de-linker-baan-rijdende zakkenwassers op de A28.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nee, netjes op de snelweg, alwaar het toegestaan was om maximaal 120 kilometer per uur te rijden.![]()
Was op de terugweg vanuit Tilburg.
Jankbekquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:36 schreef stbabylon het volgende:
140 is 20 te hard. Asso's...
Heb je wel eens een vodkameloen gehad? Dat is nog meer awesomequote:Op zaterdag 1 november 2008 02:57 schreef Radobe het volgende:
Vodkadrilpudding is lekker.
Nee maar dat is voor een volgend feestje!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vodkameloen gehad? Dat is nog meer awesome
Ik rij a'dam zwolle altijd over lelijkdorpquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij kon tenminste nog 140 rijden, gore klote files. Echt vanaf A'dam tot aan Amersfoort is een grote file. En dan heb je nog al die traag-op-de-linker-baan-rijdende zakkenwassers op de A28.
Volgende week fijn in Madrid werken, geen files!
quote:
Vandaag ook van A'dam teruggereden naar Zwolle via A'foort. Eerst bij Muiden langzaamrijdend tot stilstaand verkeer, daarna bij BP Honswijck maar ff 2 gehaktstaven naar binnen gewerkt. Daarna bij Eemnes 2 km file omdat er een of andere kutzwaan platgereden was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij kon tenminste nog 140 rijden, gore klote files. Echt vanaf A'dam tot aan Amersfoort is een grote file. En dan heb je nog al die traag-op-de-linker-baan-rijdende zakkenwassers op de A28.
Volgende week fijn in Madrid werken, geen files!
En dan via de polder over Dronten of via Harderwijk?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:24 schreef Richfield het volgende:
[..]
Ik rij a'dam zwolle altijd over lelijkdorp
Via Swifterband, Dronten, Kampen, 's Heerenbroek (ik ga er bij lelijkdorp noord af)quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dan via de polder over Dronten of via Harderwijk?
Is it rape if the tree doesn't want to be hugged?quote:
Ik denk dat dat wel meevalt, je was niet de enigequote:Op maandag 3 november 2008 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag Herman en nog wat andere bandjes. Superoptreden, kutgeluid (beroepsdeformatie, nu al??)
Ja, wel een gezellig weekend gehad.quote:Op maandag 3 november 2008 07:46 schreef Richfield het volgende:
goedemorgen, iedereen een goed weekend gehad?
dat is al beroerd maar achter de band in een afgesloten ruimte 5 meter achter de speakersquote:Op maandag 3 november 2008 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kun je ook in hemelsnaam goed geluid hebben met het paneel ACHTER de band.
raumantiesquote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja, wel een gezellig weekend gehad.
Zaterdag training van het jongerencentrum, en gezellig met zn allen lunchen. Savonds feestje en nog even de stad in geweest.
Zondag kleine kater, maar toch even naar de koopzondag. Daarna bij vriendje thuis zitten en later thuis uitgebreid eten met broodjes en salades etc etc... kaarsjes aan, filmpje erbij.
"zet maar uit, dan horen we onszelf waarschijnlijk beter"quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
En dan nog niet eens goed geluid over de monitoren weten te krijgen.
In landen als België en Noorwegen wordt er mee gespeeld als een ietwat pijnlijkere en serieuzere vorm van paintball. Maar daar wordt dan wel bescherming bij gedragen.quote:
Oh dat is wel leuk!quote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Richfield het volgende:
[..]
Je kunt er mee dreigen
(en iemand een blauwe plek schieten)
Daar wil ik aan meedoen! Kill and attack, ik met bescherming en de rest nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In landen als België en Noorwegen wordt er mee gespeeld als een ietwat pijnlijkere en serieuzere vorm van paintball. Maar daar wordt dan wel bescherming bij gedragen.
Ist Verboten!quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Radobe het volgende:
[..]
Daar wil ik aan meedoen! Kill and attack, ik met bescherming en de rest niet
Kom maar even langs als mijn crosman gepimpt isquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef Radobe het volgende:
Ja, en? Dan ga ik wel naar België of Noorwegen. Ik lach een keer lief, laat titties zien en krijg een hoop voor elkaar. Ik wil schieten en pijn doen.
Je kan mij soms aantreffen in Weblog Zwollequote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef Richfield het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/9331/55/
bekenden van hier?
Lees de OP...quote:Op maandag 3 november 2008 16:42 schreef Svenlee het volgende:
Idee = Een link naar het "Ik ben een zwollenaar" lied plaatsen?
Dit gaat je de rest van je leven achtervolgenquote:
Dat had ik ook wel eens; dacht ik in het keldertje te posten maar zat ik in CUL.quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het kut dat Ps2K ook wow speelt. Vergeet telkens of het het wow topic of het het zwolle topic is als hij de laatste post heeft
Ik vrees uit zelfbescherming, de rukkers die daar zitten zijn kunstmatig kaal tussen de benen.......quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang tot het Keldertje. Zit al een maand of 5 te wachten
Just another tuesday!quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef stbabylon het volgende:
In Zwolle... tsja, feestjes en kut weer eigenlijk zo'n beetje.
Ik werk nu in Madrid en heb nu al een hekel aan de stadquote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef navvy het volgende:
Nu weer over Zwolle.....heb ik wat gemist hier de afgelopen dagen tijdens mijn ban en verblijf in Grunn?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik werk nu in Madrid en heb nu al een hekel aan de stad
Nou een stuk schoner dan Rome. Tip voor mensen die er nog eens heen willen: 50 euro is groot geld en de taxi chauffeurs gaan flippen als je ermee probeert te betalenquote:
Owjah, Spanje is een derdewereldlandquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou een stuk schoner dan Rome. Tip voor mensen die er nog eens heen willen: 50 euro is groot geld en de taxi chauffeurs gaan flippen als je ermee probeert te betalen
Ik ga iig ASAP regelen dat ik hier niet weer heen hoef... het werk wat ik nu doe kon ik net zo goed in NL doen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Owjah, Spanje is een derdewereldland
Bureaux schoonmaken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ga iig ASAP regelen dat ik hier niet weer heen hoef... het werk wat ik nu doe kon ik net zo goed in NL doen...
Op fok rondhangen, spoken uit mijn neus toveren en ik moet nog even achter wat licenties aan...quote:
Klinkt als mijn baanquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Op fok rondhangen, spoken uit mijn neus toveren en ik moet nog even achter wat licenties aan...
Giro 666 traumafonds, help Beelz de winter doorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef beelz het volgende:
Pfff mijn rug is weer goed aan stront....
Ik ben een beetje aan het rondshoppen voor de MTB... ik wil een nieuwe achterdemper hebben en een puik zadel. Misschien nog een nieuwe voorvork zodat ik alles van Magura heb... Dus als iemand geld over heeft dan mag dat op mijn rekening gestort worden
Ik heb al remmen van Magura en dat bevalt wel heel erg goed. Dus nu wil ik mijn Manitou voorvork vervangen door een Magura en dan mag die stock AD-5 van Cane Creek ook vervangen worden door een Magura achterdemperquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
MaguraGoed bezig Beelz!
En nee, je krijgt niks, moet zelf nog veel te veel versleutelen aan mijn fiets.
ik vroeg het eerst, kthnxbai.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:25 schreef Ps2K het volgende:
En wie betaalt dan de custom parts voor mijn co2 pistool?
- power ventiel
- brug + grendel
- rozenhouten handgrepen![]()
- adapter voor een demper
- demper
- scope
Gaaf ik zit nu bijna 2 uur op mijn werk en het enige wat ik gedaan heb ik fok! checken. Ik ga eens even roken voor de afwisseling.quote:
Hehehe ik zit hetzelfde te doen. Ow en Gears of War wordt vandaag afgeleverdquote:Op woensdag 5 november 2008 09:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gaaf ik zit nu bijna 2 uur op mijn werk en het enige wat ik gedaan heb ik fok! checken. Ik ga eens even roken voor de afwisseling.
Ik wacht nog op de WoW expansionquote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe ik zit hetzelfde te doen. Ow en Gears of War wordt vandaag afgeleverd
Als je slim bent pik je nu even je 25 quests op en werk je die af. En op de expansion lever je ze allemaal inquote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Same here.
Volgende week woensdagavond beelz lastig vallen in popfront, dan rond 23:50 richting Dynabyte wandelen, 0:10 online en proberen om op 13-11 nog level 72 te worden.
Volgende week ben ik niet achter de bar aan het staan... ik doe volgende week donderdag een keerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Same here.
Volgende week woensdagavond beelz lastig vallen in popfront, dan rond 23:50 richting Dynabyte wandelen, 0:10 online en proberen om op 13-11 nog level 72 te worden.
Kroegen sucken nu je nergens meer mag rokenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ja hallo! Offer ik mijzelf eens op om jou mij bier te laten schenken (nou ja, de dop van de HJ te trekken), ben je er niet. Tsssk.
Nou, dan ga ik wel naar de Docter.
Sally's staan gewoon de asbakken op tafel.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kroegen sucken nu je nergens meer mag roken
te ver weg en je kunt er niet fatsoenlijk je auto parkerenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sally's staan gewoon de asbakken op tafel.
Ehr.. met de auto naar de kroeg...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
te ver weg en je kunt er niet fatsoenlijk je auto parkeren
euh jaquote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. met de auto naar de kroeg...
Niks mis meequote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. met de auto naar de kroeg...
Faalspraak! Je kan je dan besthelemaal bezatten.je mag alleen niet meer terugrijdenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Behalve dan dat je dan niet kunt drinken....
fysiek zou je het nog kunnen, het is niet zo dat je opeens een stel armen verliest ofzo...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Faalspraak! Je kan je dan besthelemaal bezatten.je mag alleen niet meer terugrijden
verslaafdequote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Kekaa het volgende:
En owja... nog even een gamecard kopen voor WOW. Wel volgende week allemaal even duimen dat de uitbreiding het gewoon doet op mijn computer.
Ik zou zo bij je pa in de auto stappen. Iemand die de hele avond bier drinkt en dan als laatste een cola heeft duidelijk verantwoordelijkheidsgevoel, anders zou hij gewoon nog een biertje drinken in plaats van de colaquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
fysiek zou je het nog kunnen, het is niet zo dat je opeens een stel armen verliest ofzo...
Of wat mijn pa doet... hele avond bierdrinken en een half uur voor het weggaan een cola
Als je TBC kan draaien, kan je WotLK draaien.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Kekaa het volgende:
Jaaaaaaaa goedemorgen (middag).
Vanochtend een toets van financieel management verknald, maar wel goedkeuring gekregen voor mn POP en individuele opdracht... en morgen wordt uiteindelijk bekend gemaakt wie de projectbegeleider voor het afstuderen wordt.
Allemaal fijn nieuws.
En owja... nog even een gamecard kopen voor WOW. Wel volgende week allemaal even duimen dat de uitbreiding het gewoon doet op mijn computer.
ruim je pc eens opquote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef Kekaa het volgende:
Ja, die doet het.
Maar na die groooooooooooootttte update kan ik het nu alleen nog in windowmode spelen, want mn videokaart kan het niet aan.
ruimte hebben =/= opgeruimdquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Kekaa het volgende:
Ja nee... daar ligt het niet aan. Geloof ik (ben echt een noob). Nog genoeg ruimte over enzo.
Hmm als je systeem er zo aan toe is, dan is een her installatie niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Kekaa het volgende:
Hmm... ik zat trouwens te denken aan herinstallatie... Of iig alle games eraf gooien, defragmenteren en opnieuw erop zetten.
Het ding zegt sinds een paar dagen dat ie moet herstellen van een ernstige fout... wordt ik doorverwezen naar sites.. doe ik updates... kan ik geen games meer spelen omdat ie zegt dat er geen directx meer is... (ja, dan kan ik die wel opnieuw downloaden enzo, maar toch). En systeemherstel doet ook niet wat ik wil.
Vanavond maar eens even aan iemand vragen.
Terug naar Zwolle: Beetje koud wel.
Morgen weer quizzen in de docter.
Luxeproblemen!quote:
Nog 24 uur en ik zit in het vliegtuig terug naar NLquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Richfield het volgende:
Druk hier man
woon jij naast mij? volgens mij staat mijn wekker nl ook nog aanquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef Radobe het volgende:
Ik wil graag mijn buren bedanken. Bedankt dat jullie je wekker aan laten staan als jullie weg zijn. Om 4:30 liep dat ding te piepen en om 6:30 was ie uitgepiept.
En die van mij staat op 04:00...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef Radobe het volgende:
Dan zou ik, in Dieze, je wekker die in de Bronx staat (toch?) moeten horen.
ambtenaarquote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Richfield het volgende:
Bijna 5 uur!
iddquote:
Je kan ook bier drinken en vechten tijdens een sollicitatigesprek hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef beelz het volgende:
Godver... volgende week woensdag sollicitatiegesprek
Heb volgende week vakantie, dan wil ik bier drinken en vechten... niet sollicitatiegesprek doen
Dat is alleen aan te raden als je liever een uitkering blijft houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Je kan ook bier drinken en vechten tijdens een sollicitatigesprek hoor!
Tenzij je solliciteert bij de Bloopers voor een baan als uitsmijter.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is alleen aan te raden als je liever een uitkering blijft houden
Ik zou een goede uitsmijter zijn... Ik beuk mensen in elkaar zonder dat ik daar een reden voor nodig heb en het merk maakt me ook niets uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Tenzij je solliciteert bij de Bloopers voor een baan als uitsmijter.
Goed idee!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef navvy het volgende:
Zouden ze bij het consultatiebureau nog een uitsmijter nodig hebben? Woon je ook nog 's dicht bij je werk. Geen dank voor het meedenken.
Idd, om 5 uur kreeg ik nog telefoon of ik een probleem op kon lossen en stapte ik een kwartiertje later nog in een VW Crafter om naar Almere te rijden, daar een pallet met bruingoed te laden en die weer te lossen in Lelystad en daarna weer terug te rijden naar Zwolle.quote:
Ik was om 5 uur al ruim thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idd, om 5 uur kreeg ik nog telefoon of ik een probleem op kon lossen en stapte ik een kwartiertje later nog in een VW Crafter om naar Almere te rijden, daar een pallet met bruingoed te laden en die weer te lossen in Lelystad en daarna weer terug te rijden naar Zwolle.
Terwijl ik eigenlijk om 6 uur vrij was.
Het is altijd stervensdruk bij de intocht. Maar dan hebben wij wel de beste Sint van Negerland.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:43 schreef Richfield het volgende:
en dan nog een weekje en dan mogen er weer pepernoten gevreten worden
iemand trouwens ervaring met de sinterklaasintocht in zwolle, is dat een beetje te doen qua drukte?
(vorig jaar zijn we in Kampen geweest natuurlijk)
Vanavond bier, rum ende schlechte filmsch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef Ps2K het volgende:
zooow nog een paar uurtjes hier en dan weer terug naar NL
Daar denken wij ook aan,quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:05 schreef Kekaa het volgende:
Geen idee hoe druk het is, ben er nog nooit bij geweest in Zwolle.
Ik zit voor de tv, de echte sinterklaas te bekijken
Hmm ik denk dat ik pas tegen een uur of 9 of 10 thuis ben. Heb je koele films?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanavond bier, rum ende schlechte filmsch?
Introfilmpje van Gears of War2quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik pas tegen een uur of 9 of 10 thuis ben. Heb je koele films?
quote:
je moet even checken met de woningbouwvereniging of je alleen in je huis mag wonen als je in een eensgezinswoning hebt heb je nog wel eens kans dat dat niet mag. maar volgens mij mogen ze je er niet zomaar uit zettenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef Kekaa het volgende:
Grmbl... huisgenootje vertelt net dat ze weg wil. Dat ze nog niet toe is aan samenwonen met iemand.
Weet iemand hoe het zit met een gezamelijk huurcontract, wanneer de een weg wil? Kan ik er in mn eentje dan blijven, of moet er weer iemand anders bij? Zo ja, is dat gemakkelijk over te zetten?
En hoe gaat dat met de huurtoeslag? (die gvd net aangevraagd is).
Edit: En hoe zit dat met een gezamelijke rekening? (hadden we voor de huur e.d.)
het is ook eigenlijk een scheiding zij verplicht jou eigenlijk om ook uit huis te gaan of je moet een andere huisgenoot zoekenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef Kekaa het volgende:
Hahaha ok, gezamelijke rekening is gemakkelijk dus.
Woningbouwvereniging gaat lastiger worden. Het is een flatje, dus niet echt een eengezinswoning... maar toen ik kwam tekenen werd me verteld dat mn inkomen in mn eentje te laag is (student, lening van de ibgroep zien ze niet als inkomen). Dus... werden we allebei hoofdhuurder. En ik ben nu (bijna 4 maanden later) nog steeds student.
Was net even bezig met een lijstje: Ouders van beide kanten krijgen nog geld van de verhuizing, gas, water, licht en tv staat op haar naam (maar zal dan ook wel gemakkelijk om te zetten zijn), we hebben een aantal gezamelijke spullen aangeschaft zoals lampen en gordijnen enzo... Aantal dingen zijn ook gewoon van haar (gaskachel, magnetron, tv in de woonkamer, stofzuiger, vloer in 1 kamer.... dat soort dingen).
Bah zeg, het lijkt wel een scheiding waarbij je van alles uit moet gaan zoeken.
Morgen had ze tijd om het erover te hebben zei ze.
Deze week weer 6 dagen werken.quote:Op maandag 10 november 2008 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Deze week maar 3 dagen werken![]()
(volgende week maar 2)
4 daagjesquote:
Same here,morgen de 1e werkdag deze week. Ik doe trouwens mijn tv in de verkoop, jij of Beelz er belang bij? Andere gegadigden mogen zich ook melden natuurlijk! Moet er maar eens een foto van plaatsen.quote:
Hij is gaaf en groot maar niet HD dus ik heb er niets aanquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Same here,morgen de 1e werkdag deze week. Ik doe trouwens mijn tv in de verkoop, jij of Beelz er belang bij? Andere gegadigden mogen zich ook melden natuurlijk! Moet er maar eens een foto van plaatsen.
Dat HD verhaal gaat me nekken....daarom wil ook een nieuwequote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij is gaaf en groot maar niet HD dus ik heb er niets aan
Ach het is leuke tv voor op een studentenkamertjequote:Op dinsdag 11 november 2008 00:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat HD verhaal gaat me nekken....daarom wil ook een nieuwe
En het probleem is dat je er niet fatsoenlijk porno op kunt kijken... je hebt meteen een pik van een meter op je scherm staanquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Same here,morgen de 1e werkdag deze week. Ik doe trouwens mijn tv in de verkoop, jij of Beelz er belang bij? Andere gegadigden mogen zich ook melden natuurlijk! Moet er maar eens een foto van plaatsen.
Sinds wanneer ben jij vies van een pik van 1 meter?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En het probleem is dat je er niet fatsoenlijk porno op kunt kijken... je hebt meteen een pik van een meter op je scherm staan
Of ben ik nou gemeenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens! Het is bijna weekend! Nog één laf dagje en dan begint het feest!
je bent een nerd :pquote:
Zolang je het zelf gelooft is het goedquote:Op woensdag 12 november 2008 12:52 schreef stbabylon het volgende:
een week vrij nemen voor een computerspel is niet perse nerd-gedrag...
wat hij zegtquote:Op woensdag 12 november 2008 13:34 schreef Richfield het volgende:
[..]
Zolang je het zelf gelooft is het goed
Eensch, ik heb al een zak bolletje ingeslagen maar die blijft dicht tot zaterdagquote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Die zijn bijzonder genoeg als je in 2008 nog geen pepernoten hebt gehad.
Waar haal je die, welke bakker, waar? Die zoek ik echt al jaren hier in Zwollequote:Op woensdag 12 november 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Nope gewone, van die kleine harde van de banketbakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |