Oh bedankt... nog steeds geen naam gemaakt...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Ik moest ff teruglezen om te zien wie de users uit de TT zijn enzo.
Charita is mijn strontvervelende collega die eigenlijk een andere naam heeft maar wij hebben wat ontdekt over haar... Nou niet allemaal gaan zoeken op google naar "charita overijssel"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Wie is Charita?
Beelz, ga je nog naar Miss Montreal (of nog better, moet je nog werken)
Ik legde de link niet tussen baby en babylon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh bedankt... nog steeds geen naam gemaakt...
Lees je de topics wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik legde de link niet tussen baby en babylon..
dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatste weken druk gehad met andere dingen, dus minder gelezen idd.quote:
Het is een schande! Zo krijg je anarchie en gaan mensen heaumeaux posten en tubgirls!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatste weken druk gehad met andere dingen, dus minder gelezen idd.
Oh, dan is het wel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
WAT ZEG JE??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Whooptie-fucking-do, ze zijn hier begonnen met heien bij de Centuurbaan. Moet mijn monitor vasthouden
hmmm mag een paint van tubgirl dan wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is een schande! Zo krijg je anarchie en gaan mensen heaumeaux posten en tubgirls!
OW, DAT IS DAN LASTIG TIEPEN LIJKT MEquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef stbabylon het volgende:
WHOOPTIE-FUCKING-DO, ZE ZIJN HIER BEGONNEN MET HEIEN BIJ DE CENTUURBAAN. MOET MIJN MONITOR VASTHOUDEN
Onrechtmatig gebruik van caps is een banaanvraag:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Richfield het volgende:
[..]
OW, DAT IS DAN LASTIG TIEPEN LIJKT ME
dit is geen onrechtmatig gebruik, door die herrie versta ik em anders nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik van caps is een banaanvraag:
"Waarom noemen mensen bananen fruit? Terwijl een bananenplant een kruid is."
Die weten niet beter...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zijn fruitvliegjes dan zo aangetrokken door bananen?
Dus wat? Vertel het eensch, deel het met de groep enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef Kekaa het volgende:
Dusssssssssssssss (tevens tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |