tubgirl of goatsequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben nu al vanaf 3 uur bezig een nieuwe wallpaper zoeken... uiteraard 1 die nog aanstootgevender is
Owjah goatse... ik heb net naar marketing mijn reclame idee voor world of warcraft gestuurd.quote:
altijd effectiefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
Vandaag voor het eerst een groot-licht-seinende bumperklevende Mercedes mijn remlichten laten zien.![]()
Ik reed zelf al 140, komt die malloot idioot hard aangescheurd, seinen, kleven.
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
Vandaag voor het eerst een groot-licht-seinende bumperklevende Mercedes mijn remlichten laten zien.![]()
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.![]()
140 waar je 50 mocht?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:36 schreef swollywood het volgende:
ff een tikje op de rem en hij zat opeens 200 meter achter me.
Zeven mussen maken nog geen zomer.quote:
eensch (als je standaard al foute woordelijke vertalingen doet uit het engels helpt dat wel)quote:
Nee, maar zeven jonge dames in een kort rokje welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeven mussen maken nog geen zomer.
Zomer in jouw broek jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar zeven jonge dames in een kort rokje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |