Als je slim bent pik je nu even je 25 quests op en werk je die af. En op de expansion lever je ze allemaal inquote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Same here.
Volgende week woensdagavond beelz lastig vallen in popfront, dan rond 23:50 richting Dynabyte wandelen, 0:10 online en proberen om op 13-11 nog level 72 te worden.
Volgende week ben ik niet achter de bar aan het staan... ik doe volgende week donderdag een keerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Same here.
Volgende week woensdagavond beelz lastig vallen in popfront, dan rond 23:50 richting Dynabyte wandelen, 0:10 online en proberen om op 13-11 nog level 72 te worden.
Kroegen sucken nu je nergens meer mag rokenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ja hallo! Offer ik mijzelf eens op om jou mij bier te laten schenken (nou ja, de dop van de HJ te trekken), ben je er niet. Tsssk.
Nou, dan ga ik wel naar de Docter.
Sally's staan gewoon de asbakken op tafel.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kroegen sucken nu je nergens meer mag roken
te ver weg en je kunt er niet fatsoenlijk je auto parkerenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sally's staan gewoon de asbakken op tafel.
Ehr.. met de auto naar de kroeg...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
te ver weg en je kunt er niet fatsoenlijk je auto parkeren
euh jaquote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. met de auto naar de kroeg...
Niks mis meequote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. met de auto naar de kroeg...
Faalspraak! Je kan je dan besthelemaal bezatten.je mag alleen niet meer terugrijdenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Behalve dan dat je dan niet kunt drinken....
fysiek zou je het nog kunnen, het is niet zo dat je opeens een stel armen verliest ofzo...quote:Op woensdag 5 november 2008 12:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Faalspraak! Je kan je dan besthelemaal bezatten.je mag alleen niet meer terugrijden
verslaafdequote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Kekaa het volgende:
En owja... nog even een gamecard kopen voor WOW. Wel volgende week allemaal even duimen dat de uitbreiding het gewoon doet op mijn computer.
Ik zou zo bij je pa in de auto stappen. Iemand die de hele avond bier drinkt en dan als laatste een cola heeft duidelijk verantwoordelijkheidsgevoel, anders zou hij gewoon nog een biertje drinken in plaats van de colaquote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
fysiek zou je het nog kunnen, het is niet zo dat je opeens een stel armen verliest ofzo...
Of wat mijn pa doet... hele avond bierdrinken en een half uur voor het weggaan een cola
Als je TBC kan draaien, kan je WotLK draaien.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Kekaa het volgende:
Jaaaaaaaa goedemorgen (middag).
Vanochtend een toets van financieel management verknald, maar wel goedkeuring gekregen voor mn POP en individuele opdracht... en morgen wordt uiteindelijk bekend gemaakt wie de projectbegeleider voor het afstuderen wordt.
Allemaal fijn nieuws.
En owja... nog even een gamecard kopen voor WOW. Wel volgende week allemaal even duimen dat de uitbreiding het gewoon doet op mijn computer.
ruim je pc eens opquote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef Kekaa het volgende:
Ja, die doet het.
Maar na die groooooooooooootttte update kan ik het nu alleen nog in windowmode spelen, want mn videokaart kan het niet aan.
ruimte hebben =/= opgeruimdquote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Kekaa het volgende:
Ja nee... daar ligt het niet aan. Geloof ik (ben echt een noob). Nog genoeg ruimte over enzo.
Hmm als je systeem er zo aan toe is, dan is een her installatie niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Kekaa het volgende:
Hmm... ik zat trouwens te denken aan herinstallatie... Of iig alle games eraf gooien, defragmenteren en opnieuw erop zetten.
Het ding zegt sinds een paar dagen dat ie moet herstellen van een ernstige fout... wordt ik doorverwezen naar sites.. doe ik updates... kan ik geen games meer spelen omdat ie zegt dat er geen directx meer is... (ja, dan kan ik die wel opnieuw downloaden enzo, maar toch). En systeemherstel doet ook niet wat ik wil.
Vanavond maar eens even aan iemand vragen.
Terug naar Zwolle: Beetje koud wel.
Morgen weer quizzen in de docter.
Luxeproblemen!quote:
Nog 24 uur en ik zit in het vliegtuig terug naar NLquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Richfield het volgende:
Druk hier man
woon jij naast mij? volgens mij staat mijn wekker nl ook nog aanquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef Radobe het volgende:
Ik wil graag mijn buren bedanken. Bedankt dat jullie je wekker aan laten staan als jullie weg zijn. Om 4:30 liep dat ding te piepen en om 6:30 was ie uitgepiept.
En die van mij staat op 04:00...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef Radobe het volgende:
Dan zou ik, in Dieze, je wekker die in de Bronx staat (toch?) moeten horen.
ambtenaarquote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Richfield het volgende:
Bijna 5 uur!
iddquote:
Je kan ook bier drinken en vechten tijdens een sollicitatigesprek hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef beelz het volgende:
Godver... volgende week woensdag sollicitatiegesprek
Heb volgende week vakantie, dan wil ik bier drinken en vechten... niet sollicitatiegesprek doen
Dat is alleen aan te raden als je liever een uitkering blijft houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Je kan ook bier drinken en vechten tijdens een sollicitatigesprek hoor!
Tenzij je solliciteert bij de Bloopers voor een baan als uitsmijter.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is alleen aan te raden als je liever een uitkering blijft houden
Ik zou een goede uitsmijter zijn... Ik beuk mensen in elkaar zonder dat ik daar een reden voor nodig heb en het merk maakt me ook niets uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Tenzij je solliciteert bij de Bloopers voor een baan als uitsmijter.
Goed idee!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef navvy het volgende:
Zouden ze bij het consultatiebureau nog een uitsmijter nodig hebben? Woon je ook nog 's dicht bij je werk. Geen dank voor het meedenken.
Idd, om 5 uur kreeg ik nog telefoon of ik een probleem op kon lossen en stapte ik een kwartiertje later nog in een VW Crafter om naar Almere te rijden, daar een pallet met bruingoed te laden en die weer te lossen in Lelystad en daarna weer terug te rijden naar Zwolle.quote:
Ik was om 5 uur al ruim thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idd, om 5 uur kreeg ik nog telefoon of ik een probleem op kon lossen en stapte ik een kwartiertje later nog in een VW Crafter om naar Almere te rijden, daar een pallet met bruingoed te laden en die weer te lossen in Lelystad en daarna weer terug te rijden naar Zwolle.
Terwijl ik eigenlijk om 6 uur vrij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |