Ggggggg pfffffffffff nog steeds nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
* Richfield dacht we zijn al zo laag, dat laatste stukje kan er nog wel bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Nee, gewoon nee, zo laag laten we het niveau niet zakken!
Dusss, het niveau....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dus wat? Vertel het eensch, deel het met de groep enzo
Er missen nog tieten.quote:
Zwolle wordt anders ook steeds erger, vooral nu de Ceintuurbaan overhoop ligt. Hopelijk leidt dat uiteindelijk tot verbetering, maar ik betwijfel het. Slecht ingestelde stoplichten (ja, ik weet dat het verkeerslichten zijn, maar ik noem ze bewust stoplichten) veroorzaken onnodig veel oponthoud. Vooral die kruising bij de McDrive is een groot drama.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef Richfield het volgende:
zwolle is heilig qua verkeer vergeleken met amsterdam tering wat een zooitje
Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef Kekaa het volgende:
En deel 1 van het managementgame is voorbij. Morgen deel 2. Nu 3 rondes gehad, ondertussen al een balans gemaakt en veeeeeeeeeeeel persberichten en marketingcampagnes. Gezakt van plaats 1 naar 2, maar grote voorsprong op plaats 3. Morgen om 10 uur weer verder..
Is het nog steeds koud buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |