raumantiesquote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja, wel een gezellig weekend gehad.
Zaterdag training van het jongerencentrum, en gezellig met zn allen lunchen. Savonds feestje en nog even de stad in geweest.
Zondag kleine kater, maar toch even naar de koopzondag. Daarna bij vriendje thuis zitten en later thuis uitgebreid eten met broodjes en salades etc etc... kaarsjes aan, filmpje erbij.
"zet maar uit, dan horen we onszelf waarschijnlijk beter"quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef stbabylon het volgende:
En dan nog niet eens goed geluid over de monitoren weten te krijgen.
In landen als België en Noorwegen wordt er mee gespeeld als een ietwat pijnlijkere en serieuzere vorm van paintball. Maar daar wordt dan wel bescherming bij gedragen.quote:
Oh dat is wel leuk!quote:Op maandag 3 november 2008 14:23 schreef Richfield het volgende:
[..]
Je kunt er mee dreigen
(en iemand een blauwe plek schieten)
Daar wil ik aan meedoen! Kill and attack, ik met bescherming en de rest nietquote:Op maandag 3 november 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In landen als België en Noorwegen wordt er mee gespeeld als een ietwat pijnlijkere en serieuzere vorm van paintball. Maar daar wordt dan wel bescherming bij gedragen.
Ist Verboten!quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Radobe het volgende:
[..]
Daar wil ik aan meedoen! Kill and attack, ik met bescherming en de rest niet
Kom maar even langs als mijn crosman gepimpt isquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef Radobe het volgende:
Ja, en? Dan ga ik wel naar België of Noorwegen. Ik lach een keer lief, laat titties zien en krijg een hoop voor elkaar. Ik wil schieten en pijn doen.
Je kan mij soms aantreffen in Weblog Zwollequote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef Richfield het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/9331/55/
bekenden van hier?
Lees de OP...quote:Op maandag 3 november 2008 16:42 schreef Svenlee het volgende:
Idee = Een link naar het "Ik ben een zwollenaar" lied plaatsen?
Dit gaat je de rest van je leven achtervolgenquote:
Dat had ik ook wel eens; dacht ik in het keldertje te posten maar zat ik in CUL.quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het kut dat Ps2K ook wow speelt. Vergeet telkens of het het wow topic of het het zwolle topic is als hij de laatste post heeft
Ik vrees uit zelfbescherming, de rukkers die daar zitten zijn kunstmatig kaal tussen de benen.......quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang tot het Keldertje. Zit al een maand of 5 te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |