kaduukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef swarmahoer het volgende:
was het gepland trouwens piet of is t gewoon kapot
quote:
Ja he, en dat nog voor 12enquote:
* eens isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti, wat een gedrocht.
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijkquote:
Hij is niet ingehuurd vanwege z'n tuinierskillsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
Jesse Metcalfequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar zoek je dan op LR? sexy tuinman @ google?
Mijn buren gaan me nog gekker aankijken denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Haha danku Nielez.
Het is iig al mislukt, ik had nog een eetafspraak staan.. maar heb net al gebeld dat ik daarna gewoon naar huis wil om te chillen en aan school te werken
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
Dat kan best als LR zich gaat omkledenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan best als LR zich gaat omkleden.
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houdenquote:
Naar mij sturen is ook geheim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houden.
Ik kan er gewoon op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
HAN servers offline? ik kom nergens op www.han.nl danwel insite danwel scholar..
goedzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
wakker!
GADVERDAMME !quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH aanbieding3 big americans voor 5 euro
Net als de mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kan er zo 2 achter elkaar eten![]()
Nouja die pizza vult wel maar ik vind hem te lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Net als de mac?
15 menu's die niet smaken en je zit nog niet vol omdat het niet vult.
nee, te dikke bodem, en te slecht beleg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja die pizza vult wel maar ik vind hem te lekkerAf en toe dan hé
nice tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Pretty fucking hungoverHad gisteravond toch minder soorten drank moeten mixen
Zelf pizza maken is koning, alleen dat duurt zo lang. Ik eet meestal pizza als ik weinig tijd heb, dus dan schiet 't niet opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, te dikke bodem, en te slecht beleg.
Ik maak liever zelf pizza
Daar hebben ze wel een avondje op gezetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee sterker nog, ze openen een nieuwe toko er naast, voor spareribs en fried chicken, met de originele naam SFC
Dan is 't wat anders. Je hebt het gezegd, daarna is het zijn verantwoordelijkheid. Hij kan achteraf in elk geval niet gaan zeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb ooit te weinig loon gekregen, en moest toen van mijn baas uitrekenen wat ik wel hoorde te krijgen! maar ik zei wacht dan met overmaken tot het loonstrookje er is, want achteraf opt loonstrookje bleek dat ze ineens de loonheffingskorting uitgezet hadden
, maar sowieso was het toen ook nog iets te weinig, maarja mijn baas had dus al wel overgemaakt, dus iets van 100 euro teveel.. Ik iets van gezegd, hij heeft het nooit verrekend.. Dan ist zijn fout hoor
Zelfde als dat ik meer verdiende per uur als een collegaatje dat even oud was, baas uit laten zoeken en ik zou terug gezet worden, balen maarja alst is dan ist zo, ook nooit gebeurt
His problem not mine
Wat een luie donder! Fietsen zal ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef morgane het volgende:
Ik zag Yasha net op 't station de bus in stappen
Vandaar dat Yasha met de bus moetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb sinds vandaag een fiets in Nijmegen!
ik moest hardop lachen in de lesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vandaar dat Yasha met de bus moet
Als je mijn fiets maar niet gejat hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb sinds vandaag een fiets in Nijmegen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vandaar dat Yasha met de bus moet
Deze fiets heb ik geïmporteerd uit Arnhem!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef Nielez het volgende:
[..]
Als je mijn fiets maar niet gejat hebt.
ik zou sparen voor een Zeus of een Lederhose!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
wat denken jullie...
zal ik dat hercules ding kopen of wachten totdat ik ze allebei kan testen...
ik weet nu al:
voordelen van hercules tov berhringer vind ik nu al de knoppen zijn stroef en de draaischijven zijn soepel (bij behringer andersom en dat is kut) bij hercules zit virtual dj, lijkt me beter dan tractor dat bij berhinger zit en dat ken ik ook al
1 voor de vrouwkes, 1 voor de rest? Player!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
dit is natuurlijk wel een oplossing voor mn 2 telefoons
misschien klinkt het raar in de oren maar sommige mensen hebben voor hun werk ook een telefoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 voor de vrouwkes, 1 voor de rest? Player!
Werk? Daar heb ik wel eens over gehoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
misschien klinkt het raar in de oren maar sommige mensen hebben voor hun werk ook een telefoon
(niet dat dit in mijn geval opgaat, k heb gewoon 2 abbo's omdat het goedkoper was een 2e erbij te nemen dan de andere op te hogen)
Mooie momentenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja straks moest ik even lachen in de autoreed langs het nieuwe MaasWaal hier in Wijchen, en daar reed op dat moment een jongen op de fiets. hij reed nogal nochalant náást de stoep, op het gras. Aan het eind stonden paaltjes met een ijzerdraad erdoor als afscheiding, hij had ze niet gezien
met als gevolg dat hij zo voorover ging met zen fiets![]()
Alleen kan je volgens mij maar één van de twee sims tegelijk aan hebben staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
dit is natuurlijk wel een oplossing voor mn 2 telefoons
En dan probeer je alsnog tegen jezelf te zeggen dat je niet weg bent geweest zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja nou word ik gebeld dat ik vanavond mee moet naar een musical, want we kunnen voor 8eu ipv 50 ofzoiets, en ze is megafan van musicals en wil dat ik mee ga haha.. nou goed. Maar daarna ga ik naar huis en chillen!
is dat zo ? ik neem aan dat ik wel van allebei de dingen kan ontvangen, en in kan stellen vanuit welke ik bel/smsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen kan je volgens mij maar één van de twee sims tegelijk aan hebben staan.
Nee het ging me er meer om dat ik weer eens lekker in mn eentje wil bankhangen, dus dat doe ik ernaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan probeer je alsnog tegen jezelf te zeggen dat je niet weg bent geweest zeker?.
Je kan op het schermpje op het plaatje zien dat je kan kiezen tussen '1' en '2', dus ik neem aan dat je alleen kan switchen tussen die simkaarten. Ik heb geen idee of je dan ook de berichten en oproepen van de andere kan ontvangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat zo ? ik neem aan dat ik wel van allebei de dingen kan ontvangen, en in kan stellen vanuit welke ik bel/smsff opzoeken.. zeker niemand met ervaring hierover
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja nou word ik gebeld dat ik vanavond mee moet naar een musical, want we kunnen voor 8eu ipv 50 ofzoiets, en ze is megafan van musicals en wil dat ik mee ga haha.. nou goed. Maar daarna ga ik naar huis en chillen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Nee, ik neem gewoon een hele voorraad mee in de koelbox en gooi hier de vriezer volquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:07 schreef IrishBastard het volgende:
Dus nou ga je even naar duitsland als je zin hebt in een ijsje?
Ik begon me net af te vragen wie er gaan fokken op een verjaardagquote:
ik wilde er ook n opmerking over maken maar kon er niet zo snel een bedenkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon me net af te vragen wie er gaan fokken op een verjaardag
Nog 12 was? Ik heb je gisteren gezien en volgens mij ben je niet veel ouder dan 12quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo dacht ik ook toen ik 12 was
Houd nog steeds niet van alle soorten vis, maar er zijn zeker lekkere dingen bij
nee dat was cp die zich moest legitimerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog 12 was? Ik heb je gisteren gezien en volgens mij ben je niet veel ouder dan 12
Kreeg jij wel een biertje zonder legitimatiebewijs?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
Anonieme_Fokker..
sietske je bent niet de enige
jonge dames in het bascafe, echt iets voor jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er op een dinsdagavond te doen in Nijmegen?
Prima!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jonge dames in het bascafe, echt iets voor jou
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef SiETSKE. het volgende:
puberruil x]
maar echt EXTREME mensen.
zo echt he, die jongen met al die piercings en dat haar voor zn gezicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaaktcyberpunkkleren zitten best nog wel eens leuke dingen tussen, maar niet alles bij elkaar zeg maar
dit was toch behoorlijk té
For your eyes only?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame komt een leuk stukje Bond op veronica, met bambi & stampertje. Film al minimaal 12x gezien
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef On het volgende:
Ik ging een keer met mijn toenmalige vriendin naar de McDonals en gingen daar romantisch dineren met een waxinelichtje die ik had meegenomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunset Boulevard.. maar na een half uur zaten we helemaal enthousiast in het verhaal, is Simone Kleinsma in het decor gevallen ofzoiets (buiten beeld van het publiek) en heeft waarschijnlijk d'r hamstring gescheurd.. met ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke musical ga je LR?
of is ze al weg
Ja werd gewoon stopgezet.. we kregen een drankje en toen was het tabeequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
werd de voorstelling gewon stopgezet dus... en wat voor moeilijke enge opdracht heb je dan ?
Werken is natuurlijk geen optiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso afstuderen.. Dat betekend dat je klaar bent :| wat dan :|
Als ik er ben is het altijd leuk hahahaquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
Kom ik thuis ligt iedereen gewoon al op zijn nest
Was je op de HAN bij die presentatie gister?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:27 schreef LastRequest het volgende:
Oh en ik had vandaag afstudeervoorlichting.. en nu ben ik superbang![]()
Fucking doodeng en moeilijk en weet ik het wat...
Wel grappig, na afloop vroeg ik aan de groep mensen waar ik bij stond "Ben ik de enige die nu teringbang is?"
Iedereen: "NEEEE IK SCHIJT IN M'N BROEK!"
Iedereen dacht dat hij/zij de enige was haha..
inderdaad, ik had er gisteren 2 en vandaag de één na laatste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
morgane had je niet tentamen of was dat n andere keer
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef Slarioux het volgende:
Ben ik nou echt zo'n luie kutstudent als ik voor een tientje per uur 2x per week een schoonmaakster laat komen om te dweilen enzo?
idd te veelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, 2x p week dweilen lijkt me dan ook wel een beetje veel
.
mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Maar nu zie ik nog steeds niks...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag idd niet zo veel toen ik naar buiten keek vanochtend
Ohjeetje, dat is vervelend zeg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag trouwens een begrafenis van de moeder van een vriend van me, ineens dood enzo, echt klote, kan er verdomme niet eens heen omdat het in dordrecht is en het begon om half 10 ofzo
Dat is naar!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag trouwens een begrafenis van de moeder van een vriend van me, ineens dood enzo, echt klote, kan er verdomme niet eens heen omdat het in dordrecht is en het begon om half 10 ofzo
Ja, jij ook dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Was je op de HAN bij die presentatie gister?
Je kan er naderhand zijn. In het begin dan is er belangstelling/steun genoeg, maar daarna komt de klap pas echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja, jij ook dan?
Aibmi wel, die PM'de me daarna
En Hosti dat is erg, ik heb het ook gehad.. zo naar dat je er dan niet kunt zijn.
Yep! Daar kan je niets aan doen. Je hebt niet alles in de hand waardoor dingen dus anders lopen dan je graag gezien zou hebben. Blijft hoe dan ook naar je moeder al zo vroeg te moeten verliezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Tuurlijk, maar toch vond ik het vervelend (ook voor mezelf) om er dan niet bij te zijn.
Zeker omdat ik er altijd bij geweest ben is het een gek gevoel om dan uiteindelijk de begrafenis te missen.
Maar goed..
Nee, was lekker lunchen met de studievereniging. Veel leukerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja, jij ook dan?
Aibmi wel, die PM'de me daarna
Fuck dat is kut zeg. En dubbel kut dat je er niet eens heen kanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens zojuist tot de conclusie gekomen dat ik niet meer zo ongeremd kan zuipen als vroeger. Gisteren helemaal niet veel gedronken, maar ben wel weer wat brakjes..
Je wordt oudquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens zojuist tot de conclusie gekomen dat ik niet meer zo ongeremd kan zuipen als vroeger. Gisteren helemaal niet veel gedronken, maar ben wel weer wat brakjes..
Het is herkenbaar voor jou, kan ik hieruit opmaken?quote:
Vandaar de ' ik-maak-een-opmerking-die-lullig-moet-zijn-voor-iemand-anders-maar-eigenlijk-ook-bij-mezelf-van-toepassing-is" smiliequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is herkenbaar voor jou, kan ik hieruit opmaken?
Wat versta je er eigenlijk onderquote:
60quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
15? Dat was toch 't aantal wat je in 't hele jaar moest halen?
quote:OWE AU-PRN1b
Course 1 beroepstaak produceren
2007 – P1
1- Produceren deel produceren
21-11-2007
7.2
2007 – P1
2 – Produceren deel bedrijfskunde
21-11-2007
7.1
2007 – P1
3 – Produceren KO-deel wiskunde
13-11-2007
4.1 >>>> 55 minimaal
2007 – P1
4 – Expertproducten Produceren
18-12-2007
9.1
2007 – P1
5 – Practicum elektrische systemen
28-10-2008
V
2007 – P1
6 – Practicum Samenwerken & Communicatie
01-11-2007
V
en dan ook :p en dan pas is periode 1 succesvol. Mis je 1 vink, heb je 1 punt onder het minimum, heb je geen studiepunten.quote:OWE AU-PRN1a
Course 1 beroepstaak ontwerpen
2007 – P1
1 – Ontwerpen deel CAD-toets
24-01-2008
7.0
2007 – P1
2 – Ontwerpen deel Voertuigtechnisch Ontwerpen
03-12-2007
5.2
2007 – P1
3 – Expertproducten Ontwerpen
18-12-2007
8.2
2007 – P1
4 – Houden aan regels en afspraken
14-12-2007
V
2007 – P1
5 – Tonen van inzet
14-12-2007
V
2007 – P1
6 – Groepsevaluatie
14-12-2007
V
2007 – P1
7 – Individueel leerverslag
14-12-2007
V
2007 – P1
8 – Portfolio
14-12-2007
V
2007 – P1
9 – SLB bijeenkomsten en opdrachten
14-12-2007
V
2007 – P1
10 – Ontwerpen deel VLS
03-12-2007
2.9 >> min. 4.0
Bij ons gaan de studiepunten dus per 7.5, voordat je die krijgt moeten álle cijfers en vinken van de vakken van die beroepstaak goed zijn. Zie ook edit vorige postquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
60? Je had toch voor 80% van de vakken vrijstelling, die tel ik niet mee, daar hoef je immers niks voor te doen.
juh om de trein te halenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Aw, heb je geen lesje gym daarna?
Ik zie dieren het liefste dood en gegrilld met een krokant korstje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:48 schreef morgane het volgende:
Bij Burgers Zoo kun je de meeste dieren ook zien als ze binnen zitten ja. En in de tropen enzo is het lekker warmanders na een buitensessie gewoon aan de warme chocomel met slagroom
We gaan echt wel een x een dierentuinmeet regelenals we nou met zn 20en gaan krijgen we groepskorting
Een meet is meer dan genoeg!quote:
buffelsteakquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie dieren het liefste dood en gegrilld met een krokant korstje!
Hond/Kat/Cavia/Paard/Varken/Koe/Hert allemaal prima hoor!quote:
Nijlpaarden spiesjes, krokodillenlapjes en lama-t-bonequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hond/Kat/Cavia/Paard/Varken/Koe/Hert allemaal prima hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |