Nog 12 was? Ik heb je gisteren gezien en volgens mij ben je niet veel ouder dan 12quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo dacht ik ook toen ik 12 was
Houd nog steeds niet van alle soorten vis, maar er zijn zeker lekkere dingen bij
nee dat was cp die zich moest legitimerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog 12 was? Ik heb je gisteren gezien en volgens mij ben je niet veel ouder dan 12
Kreeg jij wel een biertje zonder legitimatiebewijs?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
Anonieme_Fokker..
sietske je bent niet de enige
jonge dames in het bascafe, echt iets voor jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er op een dinsdagavond te doen in Nijmegen?
Prima!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jonge dames in het bascafe, echt iets voor jou
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef SiETSKE. het volgende:
puberruil x]
maar echt EXTREME mensen.
zo echt he, die jongen met al die piercings en dat haar voor zn gezicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaaktcyberpunkkleren zitten best nog wel eens leuke dingen tussen, maar niet alles bij elkaar zeg maar
dit was toch behoorlijk té
For your eyes only?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame komt een leuk stukje Bond op veronica, met bambi & stampertje. Film al minimaal 12x gezien
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef On het volgende:
Ik ging een keer met mijn toenmalige vriendin naar de McDonals en gingen daar romantisch dineren met een waxinelichtje die ik had meegenomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sunset Boulevard.. maar na een half uur zaten we helemaal enthousiast in het verhaal, is Simone Kleinsma in het decor gevallen ofzoiets (buiten beeld van het publiek) en heeft waarschijnlijk d'r hamstring gescheurd.. met ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke musical ga je LR?
of is ze al weg
Ja werd gewoon stopgezet.. we kregen een drankje en toen was het tabeequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
werd de voorstelling gewon stopgezet dus... en wat voor moeilijke enge opdracht heb je dan ?
Werken is natuurlijk geen optiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso afstuderen.. Dat betekend dat je klaar bent :| wat dan :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |