kaduukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef swarmahoer het volgende:
was het gepland trouwens piet of is t gewoon kapot
quote:
Ja he, en dat nog voor 12enquote:
* eens isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti, wat een gedrocht.
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijkquote:
Hij is niet ingehuurd vanwege z'n tuinierskillsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
Jesse Metcalfequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar zoek je dan op LR? sexy tuinman @ google?
Mijn buren gaan me nog gekker aankijken denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Haha danku Nielez.
Het is iig al mislukt, ik had nog een eetafspraak staan.. maar heb net al gebeld dat ik daarna gewoon naar huis wil om te chillen en aan school te werken
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
Dat kan best als LR zich gaat omkledenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan best als LR zich gaat omkleden.
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houdenquote:
Naar mij sturen is ook geheim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houden.
Ik kan er gewoon op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
HAN servers offline? ik kom nergens op www.han.nl danwel insite danwel scholar..
goedzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
wakker!
GADVERDAMME !quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH aanbieding3 big americans voor 5 euro
Net als de mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kan er zo 2 achter elkaar eten![]()
Nouja die pizza vult wel maar ik vind hem te lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Net als de mac?
15 menu's die niet smaken en je zit nog niet vol omdat het niet vult.
nee, te dikke bodem, en te slecht beleg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja die pizza vult wel maar ik vind hem te lekkerAf en toe dan hé
nice tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Pretty fucking hungoverHad gisteravond toch minder soorten drank moeten mixen
Zelf pizza maken is koning, alleen dat duurt zo lang. Ik eet meestal pizza als ik weinig tijd heb, dus dan schiet 't niet opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, te dikke bodem, en te slecht beleg.
Ik maak liever zelf pizza
Daar hebben ze wel een avondje op gezetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee sterker nog, ze openen een nieuwe toko er naast, voor spareribs en fried chicken, met de originele naam SFC
Dan is 't wat anders. Je hebt het gezegd, daarna is het zijn verantwoordelijkheid. Hij kan achteraf in elk geval niet gaan zeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb ooit te weinig loon gekregen, en moest toen van mijn baas uitrekenen wat ik wel hoorde te krijgen! maar ik zei wacht dan met overmaken tot het loonstrookje er is, want achteraf opt loonstrookje bleek dat ze ineens de loonheffingskorting uitgezet hadden
, maar sowieso was het toen ook nog iets te weinig, maarja mijn baas had dus al wel overgemaakt, dus iets van 100 euro teveel.. Ik iets van gezegd, hij heeft het nooit verrekend.. Dan ist zijn fout hoor
Zelfde als dat ik meer verdiende per uur als een collegaatje dat even oud was, baas uit laten zoeken en ik zou terug gezet worden, balen maarja alst is dan ist zo, ook nooit gebeurt
His problem not mine
Wat een luie donder! Fietsen zal ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef morgane het volgende:
Ik zag Yasha net op 't station de bus in stappen
Vandaar dat Yasha met de bus moetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb sinds vandaag een fiets in Nijmegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |