kaduukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef swarmahoer het volgende:
was het gepland trouwens piet of is t gewoon kapot
quote:
Ja he, en dat nog voor 12enquote:
* eens isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti, wat een gedrocht.
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijkquote:
Hij is niet ingehuurd vanwege z'n tuinierskillsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lastig, richting camera kijken en raak knippen tegelijk.
Jesse Metcalfequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar zoek je dan op LR? sexy tuinman @ google?
Mijn buren gaan me nog gekker aankijken denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Haha danku Nielez.
Het is iig al mislukt, ik had nog een eetafspraak staan.. maar heb net al gebeld dat ik daarna gewoon naar huis wil om te chillen en aan school te werken
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt de neiging om een nieuw plaatje te posten want deze is lelijk, kon alleen even niemand anders bedenken.. maarja dan gaan jullie nog meer miepen
Dat kan best als LR zich gaat omkledenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan best als LR zich gaat omkleden.
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houdenquote:
Naar mij sturen is ook geheim.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist een klap voor m'n hoofd van d'r, en de opdracht om die foto's geheim te houden.
Ik kan er gewoon op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
HAN servers offline? ik kom nergens op www.han.nl danwel insite danwel scholar..
goedzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
wakker!
GADVERDAMME !quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH aanbieding3 big americans voor 5 euro
Net als de mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kan er zo 2 achter elkaar eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |