Post dan niets, misschien is het wel serieus.quote:
Nee jij danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Post dan niets, misschien is het wel serieus.
OT: Ik zou als ik jou was iets actiefs gaan doen. Ga blowen, karten of strandzeilen ofzo
Ja, als het een paardenmeisje isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef Sport_Life het volgende:
Ik weet iets origineels: ga naar Ponypark Slagharen!
Flauwquote:
Als ik dat zo breng als jij het doet maak ik weinig kans ben ik bangquote:
Six Flags dan? (of hoe dat park tegenwoordig dan ook moge hetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef Yacht het volgende:
[..]
Als ik dat zo breng als jij het doet maak ik weinig kans ben ik bang![]()
Worden genoeg leuke dingen genoemd maar niks wat hier in de buurt zit
ik leef in almere btw, en om weer naar slagharen af te reizen zie ik niet zitten
Ik ben op me stagequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
En nou oprotten. Moet jij niet op school zijn? Kreng.
Ah, alleen de lusten maar niet de lasten, he...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef Yacht het volgende:
[..]
Als ik dat zo breng als jij het doet maak ik weinig kans ben ik bang![]()
Worden genoeg leuke dingen genoemd maar niks wat hier in de buurt zit
ik leef in almere btw, en om weer naar slagharen af te reizen zie ik niet zitten
Ik kan er ook niet aan wennen, al die namenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Six Flags dan? (of hoe dat park tegenwoordig dan ook moge heten)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef fathank het volgende:
Zwemmen, kun je dr gelijk in bikini checken. Beetje friemelen in het bubbeldbad enzo
Anders gewoon gezellig bij je thuis? daar is ook niks mis meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Yacht het volgende:
Ja dat is walibi, hebben we toen nog over gepraat maar daar is ze nog niet zo lang geleden geweest vertelde ze en om daar weer mee aan te komen.. er zitten hier trouwens geen kartbanen, bowlinghalls, schaatsbanen of wat dan ook in dit gehucht, picknicken met 10 graden zie ik ook niet zo zitten
in wat voor gat woon jij dat er geen bowlingbanen zijn????quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Yacht het volgende:
Ja dat is walibi, hebben we toen nog over gepraat maar daar is ze nog niet zo lang geleden geweest vertelde ze en om daar weer mee aan te komen.. er zitten hier trouwens geen kartbanen, bowlinghalls, schaatsbanen of wat dan ook in dit gehucht, picknicken met 10 graden zie ik ook niet zo zitten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
in wat voor gat woon jij dat er geen bowlingbanen zijn????
quote:ik leef in almere btw
nah, ik zie het niet zo zitten om me vrijwillig in elkaar te laten slaan maar je hebt er wel gelijk inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ah, alleen de lusten maar niet de lasten, he...
Ben je er zo een![]()
Maar het enige wat ik kan bedenken, wat je in almere kunt doen is dat meisje uitnodigen en zowel jezelf als haar door een groep allochtonen in elkaar laten slaan![]()
Maar serieus... zou geen bioscoop doen op de "eerste" date... Het is een uber cliche en je krijgt bijna geen mogelijkheid om haar beter te leren kennen (tenzij dat je niet zoveel interesseert.. dan kan het natuurlijk wel)
Snoepertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:30 schreef Yacht het volgende:
[..]
enn, zwemmen? zien meisjes dat zitten, lijkt me wel wat ja
Bij de Mediamarkt zit een bowlingcentrum...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Yacht het volgende:
Geen idee, ik kom bijna nooit in Almerequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:41 schreef Yacht het volgende:
Is die nog open, dacht dat heel dooworld gesloten was?
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef fathank het volgende:
Zwemmen, kun je dr gelijk in bikini checken. Beetje friemelen in het bubbeldbad enzo
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, je moet ook niet overal altijd iets achter zoeken. Soms is te druk ook echt te druk, ZELFS bij vrouwen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:25 schreef Silver92 het volgende:
Te druk is een synoniem voor nee. Mijn veelgebruikte excuus als ik ergens geen zin in heb.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef On het volgende:
Ik ging een keer met mijn toenmalige vriendin naar de McDonals en gingen daar romantisch dineren met een waxinelichtje die ik had meegenomen.
Heeft hij haar ook gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:10 schreef Yacht het volgende:
een vriend van me kent haar ook en die zegt het ook.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heeft hij haar ook gehad?
Juist, niet als een schoothondje er achteraan lopen. Laat de vrouwen maar achter jou aanlopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:10 schreef Yacht het volgende:
Nee, ze is altijd beetje vreemd op msn, dan gaat ze weer offline en dan is ze er weer blabla heb geen zin om er allemaal op aan te dringen - is trouwens niet alleen zo bij mij hoor een vriend van me kent haar ook en die zegt het ook.
heb er geen zin in om er de hele tijd op aan te moeten dringen want zo ben ik niet, dus dan houd het op
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heeft hij haar ook gehad?
quote:Op zondag 2 november 2008 19:07 schreef Japie_Tepel het volgende:
Zeggen dat je een verassing voor haar hebt. Als ze dan langskomt pis je over haar heen
Bios is ook ok thoughquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef julian6 het volgende:
dvd'tje kijken? vind ik altijd veel knusser dan de bioscoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |