Nee het ging me er meer om dat ik weer eens lekker in mn eentje wil bankhangen, dus dat doe ik ernaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan probeer je alsnog tegen jezelf te zeggen dat je niet weg bent geweest zeker?.
Je kan op het schermpje op het plaatje zien dat je kan kiezen tussen '1' en '2', dus ik neem aan dat je alleen kan switchen tussen die simkaarten. Ik heb geen idee of je dan ook de berichten en oproepen van de andere kan ontvangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat zo ? ik neem aan dat ik wel van allebei de dingen kan ontvangen, en in kan stellen vanuit welke ik bel/smsff opzoeken.. zeker niemand met ervaring hierover
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja nou word ik gebeld dat ik vanavond mee moet naar een musical, want we kunnen voor 8eu ipv 50 ofzoiets, en ze is megafan van musicals en wil dat ik mee ga haha.. nou goed. Maar daarna ga ik naar huis en chillen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja nou word ik gebeld dat ik vanavond mee moet naar een musical, want we kunnen voor 8eu ipv 50 ofzoiets, en ze is megafan van musicals en wil dat ik mee ga haha.. nou goed. Maar daarna ga ik naar huis en chillen!
Nee, ik neem gewoon een hele voorraad mee in de koelbox en gooi hier de vriezer volquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:07 schreef IrishBastard het volgende:
Dus nou ga je even naar duitsland als je zin hebt in een ijsje?
Ik begon me net af te vragen wie er gaan fokken op een verjaardagquote:
ik wilde er ook n opmerking over maken maar kon er niet zo snel een bedenkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begon me net af te vragen wie er gaan fokken op een verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |