gefeliciteerd, ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef japjaan het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/129649/Lianne%20en%20Olga.jpg
olga ken ik!
quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
Was dat nou zo moeilijk te bedenken?
ohhhh.. dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef japjaan het volgende:
Nee ik kom nooit in de docx ben niet gekmaar ze had een poosje met een kameraad van mij. Bart ken je die?
dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef miodzio het volgende:
Leest dan niemand mijn post in zijn fobo?
Antwoord:
[..]
antwoord staat er al dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef miodzio het volgende:
Antwoord:
[..]
je lurkt zonder wat te zeggenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Anonieme_Fokker. het volgende:
Wat is je probleem precies?
waaarom veranderen ze dat dan niet even!?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef miodzio het volgende:
Antwoord:
[..]
Doen ze extra. Het lollige is dat anonieme_fokker zelf niks doetquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
waaarom veranderen ze dat dan niet even!?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |