Sunset Boulevard.. maar na een half uur zaten we helemaal enthousiast in het verhaal, is Simone Kleinsma in het decor gevallen ofzoiets (buiten beeld van het publiek) en heeft waarschijnlijk d'r hamstring gescheurd.. met ambulance naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke musical ga je LR?
of is ze al weg
Ja werd gewoon stopgezet.. we kregen een drankje en toen was het tabeequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
werd de voorstelling gewon stopgezet dus... en wat voor moeilijke enge opdracht heb je dan ?
Werken is natuurlijk geen optiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso afstuderen.. Dat betekend dat je klaar bent :| wat dan :|
Als ik er ben is het altijd leuk hahahaquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
Kom ik thuis ligt iedereen gewoon al op zijn nest
Was je op de HAN bij die presentatie gister?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:27 schreef LastRequest het volgende:
Oh en ik had vandaag afstudeervoorlichting.. en nu ben ik superbang![]()
Fucking doodeng en moeilijk en weet ik het wat...
Wel grappig, na afloop vroeg ik aan de groep mensen waar ik bij stond "Ben ik de enige die nu teringbang is?"
Iedereen: "NEEEE IK SCHIJT IN M'N BROEK!"
Iedereen dacht dat hij/zij de enige was haha..
inderdaad, ik had er gisteren 2 en vandaag de één na laatste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
morgane had je niet tentamen of was dat n andere keer
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef Slarioux het volgende:
Ben ik nou echt zo'n luie kutstudent als ik voor een tientje per uur 2x per week een schoonmaakster laat komen om te dweilen enzo?
idd te veelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, 2x p week dweilen lijkt me dan ook wel een beetje veel
.
mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Maar nu zie ik nog steeds niks...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag idd niet zo veel toen ik naar buiten keek vanochtend
Ohjeetje, dat is vervelend zeg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag trouwens een begrafenis van de moeder van een vriend van me, ineens dood enzo, echt klote, kan er verdomme niet eens heen omdat het in dordrecht is en het begon om half 10 ofzo
Dat is naar!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag trouwens een begrafenis van de moeder van een vriend van me, ineens dood enzo, echt klote, kan er verdomme niet eens heen omdat het in dordrecht is en het begon om half 10 ofzo
Ja, jij ook dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Was je op de HAN bij die presentatie gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |