quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Naamah het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
Dat klinkt aardig plausibel ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
30 oktoberquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
quote:Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.
Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!
Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?
Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.
Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
Ach het is geen realiteit hequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:
Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzoMaar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.
Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!![]()
Ja duh, dat zal wel met die oplichterspraktijken van vorig seizoen te maken hebben!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Wolfs was al van mij he, ik troost hem welquote:
je mag m hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel![]()
![]()
![]()
Jaaah Floris Wolfs is mine, deal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag m hebben![]()
ik doe t dan wel met Filip Driesen
enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Precies!, die reactie van hem alleen al toen Wolfs hem zei met Eva in bed te hebben gelegen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig![]()
Dan te bedenken dat echte agenten soms ook zo'n zacht ei zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben.
hier nog zoeentjequote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastrichtik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef DaFrenk het volgende:
Goede aflevering!![]()
Maar diegene die Marion ontvoerde..Ja, ik herkende hem inderdaad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf stukje actie in die tunnel! Strak ook met die 4 stations![]()
En helikopter zie je natuurlijk, en die bende zal haar ook wel volgen / in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
Naar dat André Rieu concert.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Beetje raar einde, Wolfs staat achter muur en is redelijk gewond, opeens loopt die rustig richting de lift zonder enige dekking, Ik dacht dat ie zelfmoord ging plegen nadat die gehoord had dat Eva neergeschoten was.
Ja zoiets dacht ik ook, en vervolgens in gedachten verzonken niet horen dat Eva hem roept. probeert weg te wezen omdat hij voor de zoveelste keer in strijd met regels heeft gehandeld. In de trailer voor volgende aflevering zat hij in ieder geval weer gewoon aan zijn bureautjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....
Ja, toen ze de lift vondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef Mascleta het volgende:
Dat is Eva toch die je zit met gestrekte arm en pistool? zover ik me nog kan herinneren was het schot van Wolfs niet in beeld.
Elischa is tenminste leuk om te zien.quote:
Zo'n 1500 euroquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Wolfs dat etentje nog gaan declareren? Volgens mij mocht hij meer dan ¤ 1000 afrekenen, of zag ik het verkeerd?
¤ 1156,20quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo'n 1500 euro
Goede aflevering weer!
Jup beetje plotholequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik wel vreemd vond is dat die vrouw die Eva achter het podium van achteren neersloeg verder totaal niet meer in beeld is geweest, en ook niet is opgepakt... of was dat soms die vermomde persoon waar ze eerst naar op zoek waren? Bijkbaar is die dus ontkomen?
Mee eens!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet sport altijd mijn hele leven vergallen? Ik heb het altijd al zo verschrikkelijk gehaat, en ik vind het al helemaal onvergeeflijk dat ze een maandlang mijn lievelings-tv-serie gaan schrappen voor zo'n onnozel k*t-evement. Bah.
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef booo het volgende:
Volgend seizoen wel Thomas Acda
Het is toch een heel nieuwe seizoen dan?
Dit was aflevering twee van het nieuwe (4e) seizoenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.
En klopt, er is een aflevering met enkele oudspelers van Baantjer, ook Prins zit daarin volgens mij. Heb ik een keer gezien bij dat programma van peter van der Vorst ziet sterren oid, hadden ze de hele reünie van Baantjer op de set van Flikken gefilmd.... wel grappig!
Ja een beetje vreemd in zo'n korte periode jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Zolang ze met die mafkees was zal het zomaar kunnen dat ze al jaren gebruikt maar doordat ze goed at e.d. er redelijk bleef uit zien. Plus dat ze al paar uur clean was als ze naar Wolfs ging enzo i guess.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Super grappig altijd.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef Rory78 het volgende:
Thomas Acda! Een geweldige toevoeging aan de cast.
Die elkaar, volgens eigen zeggen, jaren niet hebben gezien. Maar toevallig hebben ze wel dezelfde kleren, sjaal en hoed aan/ op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:02 schreef Ruder het volgende:
Ja om misselijk van te worden, die winterspelen
Ik vond dit wel een sterke aflevering, met als humoristische die skimmende tweeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zat er wel inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Ik vraag me alleen af of hij erbij komt of dat hij iemand vervangt... Had zelf namelijk het idee dat in het voorstukje op de rest van het seizoen Marion niet voor kwam, maar kan ook toeval of niet opletten van mij zijn...
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat stekenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Mr-Sander het volgende:
Die André is inderdaad geen geboren acteur
Het blijft een Nederlandse productie hequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat steken![]()
En ook dat hoofd beveiliging van Rieu:
Eva: "Ze heeft alle vermomming afgedaan"
Die slecht acterende beveiliger: "Oh nee, nu hebben we helemaal niets meer waar we haar aan kunnen herkennen"
Maar daar kan ik bij dit programma toch allemaal prima doorheen kijken. Want verder zit het leuk in elkaar.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
zelfs de Belgen kunnen wij toch niet overtreffen op het gebied van tv-series maken
Inderdaad.. lang moeten wachten, alhoewel de Spelen ook wel leuk zijn, maar toch blij dat het weer begintquote:
Hey Ynsquote:
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, toen ze die bonbon gaf in het begin was het eigenlijk al duidelijk, al hoopte ik op een twist.![]()
Subplot met Marion en Romeo vond ik leuker
Maar fijn dat het weer terug is.
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..
Dat wel, maar ik zat meer te denken dat hij op een of andere manier er voor gezorgd had dat de lerares precies die zou pakken en dat dat de enige vergiftigde was..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijk
En X-Factor staat ook al niet goed op RTL gemist. Mooi balen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Jeroen_L het volgende:
En juist wanneer je iets terug wilt zien staat het weer niet op internet.Flikken Maastricht te laat op Uitzending Gemist, en Voetbal International (RTL 7) staat normaal gesproken na 10 minuten op RTL Gemist, behalve vandaag.
Ik heb hem inmiddels gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
haha inderdaad beide programa;s zit ik op te wachten
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
Yolante speelde geen rol, die was zichzelf: een bitch
Lijkt wel een bom meldingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:32 schreef Mascleta het volgende:
dat het hoofd een heks was had ik niet gelijk door, maar dat Yolanthe de dader was dacht ik bij het openingsshot met die brownny al.
Volgende week poederbrief voor Wolfs?
stoute fleur!quote:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook naquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Het seizoen is wel goed tot nu toe![]()
Acda is een versterking
Zat er al een beetje aan te komen dat dat om zou slaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ruder het volgende:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook na
Mee eens. Op zich wel een vermakelijke aflevering, maar niet al te sterk. Ook dat Acda niks verteld aan zijn maat en alleen opzoek gaat in dat huis... beetje amateuristisch ben je dan, of deed hij dat zodat hij het 'alleen' kon oplossen om hogerop te komen? Dan verdien je gewoon ontslagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
Het was een vermakelijke aflevering maar inderdaad een beetje overdreven nep allemaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
ja op een plaats waar bekend was dat er een verkrachter actief waa. Net of die oude zeur 100 procent zeker een verkrachter was, ik bedoel hij had geen scooter, was niet onherkenbaar etc.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:12 schreef Impry het volgende:
Ze had ff een momentje voor zichzelf nodig en wilde dus wel alleen naar huis fietsen.
Dat is een beetje zoals ik het zag.
Viel me ook opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
Ze zal het hem vast in dank afnemenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Impry het volgende:
Mooi hoor!
Strakke montage ook, leuk bijv. met het aanbellen bij die deur dat er twee lijnen door elkaar liepen.
Nou ja, wel dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zat ook ooit in een aflevering van Prison Break en er zijn vast nog wel meer films en tv-series waar het in zit. Maar het blijft imho toch een aardig effect.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:06 schreef Jantienus het volgende:
[..]
Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.
Daaarin zit namelijk exact dezelfde "montage". Niet echt origineel gevonden dus:
Ik heb voor school reportage moeten maken van dood straatje, toevallig zit die straat/steeg ook in de serie. Het huis waar marion tijdelijk woont en waar brand wordt gesticht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:27 schreef einszweiachtung het volgende:
Jeuhh, Flikken Maastricht is tof. Ben benieuwd die Acda heeft al heel wat laten zien, vorige aflevering was een beetje 'onrealistisch' als je alles natrekt, maar Flikken heeft al weken de vrijdagavond van mij gevuld.
Afgelopen Dinsdag was ik nog in Maastricht, toevallig nog op de plaats geweest waar Luca het koffertje had neergezet, mooie stad trouwens.
Ja een echte toevoeging is ze niet, en Wolfs doet er echt heel raar door.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad, was wel te verwachten.Wat word ik trouwens scheitziek van Fleur zeg.
Fantastisch doet hij het inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vond het wel grappig hoe Daan (Thomas Acda) een situatie raportage gaf.
"Uhm... Man 40 jaar oud. Met een gat in z'n hoofd"
"Uhm... Vrouw 45 jaar oud. Met een gat in d'r hoofd"
Haha.
Ik ben dus niet de enige die het een vrij apart einde vondquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leek wel of de aflevering van vrijdag niet helemaal klaar was op het einde?
Je zag niet echt een arrestatie van de cock
Die heeft die mailtjes gestuurd toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Volgens mij weet Daan meer van computers af dan die nu voordoet
Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:47 schreef Hippos het volgende:
Eva vond in haar keuken opeens 5000 euro. Waar komen die vandaan? Wolfs had geen idee. Eva checkte de serienummers omdat ze vermoed dat Wolfs het geldbedrag (4 miljoen) dat in de koffer zat (vorig seizoen) achterover heeft gedrukt. Hij liep immers weg met dat koffertje en toen het gevonden werd was het leeg. Geldbedrag is spoorloos. Eva checkte dus de serienummers. En de serienummers kwamen overeen...
Volgens mij hadden ze echt geld als vervanging gedaan. en dat ging misquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Eärendil het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Volgens mij weet Daan meer van computers af dan die nu voordoet
Zoiets vermoed ik eigenlijk ook, helemaal na gisterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
Zoiets denk ik ook ja, het was overduidelijk dat Daan wou dat Wolfs met die Loretta alleen bleef, je zag hem ook nog even zo kijken bij de auto toen hij Eva daar oppikte,quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochterquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik bedacht me net iets heel voordehandliggends wat niemand eerder nog genoemd heeft....
Weten jullie nog dat er een hele tijd terug in een aflevering een vage scène zat, waarbij Wolffs mail kreeg, zichtbaar ontdaan was en Eva vroeg, wat is dat? En dat er toen een rouwadvertentie werd getoond van zijn vrouw en dochter oid? Met de tekst 'heb je nou je zin, klootzak!'.
Daar is nooit meer naar teruggerefereerd in de serie, en daar zit natuurlijk de clou! Van wie kwam die mail? Wie wil Wolffs kapot hebben? Zou Daan wat te maken hebben gehad met die mails? Het moet er iets mee van doen hebben, anders hadden ze die scene er toen niet ingestopt zonder enig nut....
Wat denken jullie???
Het ging om de vrouw en dochter van de vorige partner van Wolfs, in Amsterdam. Die partner had zelfmoord gepleegd toen hij erachter kwam dat zijn vrouw vreemd ging met Wolfsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef mwaterl het volgende:Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochterMaar die mail is wel vaag inderdaad..
quote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef Hippos het volgende:
...en komt Daan niet uit Amsterdam, de plaats waar Wolfs ook vandaan komt.
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
De gene met de grootste zachte G(wel heel erg overdreven gespeeldquote:Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
Haha, ben je wel eens in Limburg geweest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef Meddo het volgende:
Mensen die geloven dat de zachte g echte bestaat![]()
.
Het is, net als bij Marokkanen, een klein groepje die de zachte g gebruikt en het daarmee verpest voor de rest van de Limburgers
jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Hippos het volgende:
Idd. Daan dus, maar dat wisten we al. Nu moeten we lang gaan wachten om te zien hoe dit gaat aflopen...
In de VTM staat volgende week een aflevering geplandquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef Jeroen_L het volgende:
Bijna een jaar wachten op het volgende seizoen.
Seizoen 5 moet nog worden opgenomen en staat gepland voor voorjaar 2011.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In de VTM staat volgende week een aflevering gepland
Herhaling (van seizoen 1 dacht ik)quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In de VTM staat volgende week een aflevering gepland
Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ik heb helemaal migraine van de spanningsorry, ik kan nogal opgaan in dat soort dingen.... ik wil het weten
Dit duurt veel te lang!!!!!!!!
Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Hippos het volgende:
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
Ja dat was de uitleg inderdaad!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
Maar dan moet Daan in de auto en in zijn huis ingebroken hebben, en het briefje in de jas gestopt hebbenquote:
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
Maar de personeelsadministratie leek niet op orde te zijn geloof ik, hij kan zichzelf dus ook een geschiedenis gegeven hebben in het computersysteem waardoor hij snel rechercheur kon worden zonder echt aantoonbare ervaring (wat dus in zijn eerste afleveringen door Romeo nogal oneerlijk werd gevonden).quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookWat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
![]()
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
Ja logisch gezien MOET Wolfs het wel redden. Eva vertelde pas nog dat zij mentaal geknapt was door álles wat op haar af kwam. Als ze nu 100% zeker weet dat Wolfs onschuldig is (en dat weet ze), en hij gaat dood, dan is én Wolfs uit de serie en behoort Eva in lijn der verwachting een burnout te krijgen en kan ze niet werken. Nou, dat gaat een leuke serie worden, Eva en de ArboArtsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....
Volgend jaar bedoel je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
over elf maanden...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
Ah, dat had ik dus nog niet door...quote:
Ik moet nog aan Seizoen 2 van Deadline beginnen. En nog Lost en andere meuk kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...
Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
en herfst.... en winter....quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |