abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62743648

Vervolg van deel 1.

[ Bericht 27% gewijzigd door SaintOfKillers op 08-03-2010 13:44:00 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:19:48 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62743662
Was leuk gister
pi_62743684
Ja viel niet tegen, bevalt me steeds beter deze serie
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_62743768
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62743821
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Naamah het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
No problemo..

Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt een hele eenvoudige OP te maken

Die ik nog een klein beetje ga uitbreiden denk ik
pi_62743914
Volgens mij wordt volgende week wel een leuke aflevering
Dat met Frank mag van mij wel afgelopen zijn, ook gewoon omdat ik een hekel krijg aan dat vrouwtje dat steeds langs komt Die nu opgepakt is..
pi_62744139
Paar keer gekeken en weet zeker dat ik het blijf volgen, het spreekt mij wel aan!
pi_62744199
Heb even de OP aangepast met de karakters en hun namen in één plaatje
pi_62762952
Oeh ik verheug me nu al op volgende week, die vooruitblik beloofde veel goeds
Eva en Wolfs eindelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62796586
Ben benieuwd wat er volgende week weer allemaal loos is....
  maandag 3 november 2008 @ 22:02:09 #11
139407 jorienvdherik
pi_62919997
En we beginnen, na de ster
Nog betere trailer
pi_62922025
Ohjee, was dit de laatste?
pi_62922037
Geweldige aflevering, EIN-DE-LIJK Floris en Eva
Nu zeker weer een eeuw wachten op een 3e seizoen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62922047
Lijkt het wel op ja... Jammerz!
pi_62922067
was dit de laatste?
pi_62922090
Nou, dan zal er wel een derde seizoen komen! Van mij mag t in ieder geval
  maandag 3 november 2008 @ 23:01:39 #17
139407 jorienvdherik
pi_62922236
Seizoen is schijnbaar ingekort.

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Flikken_Maastricht

Was leuke aflevering, op naar 3 hopelijk.
pi_62922247
Mooi einde
pi_62922729
Zo! Dat was een best spectaculaire aflevering Mooi open einde (eigenlijk net zoals met seizoen 1), hoop ook dat er een nieuw seizoen aan komt. Maar daar is volgens mij nog niks over bekend?

Ben benieuwd hoe we onze maandagavond volgende week weer moeten gaan vullen
pi_62923195
Heb het de laatste 8 afleveringen pas gevolgd ofzo, maar baal nu al enorm dat dit seizoen klaar is. Erg leuke serie om te volgen en zeker de laatste aflevering was lekker gecompliceerd.
pi_62931348
Zou er al een dvdbox uitzijn? Ik ben fan hoor, en die Romeo is ook echt geweldig grappig hahaha
Ben wel heel erg benieuwd hoe het zich allemaal verder gaat ontwikkelen, ik geloof nooit dat Eva trouwt met haar vriend.
Ik vind die Floris Wolfs toch wel hoor
pi_62939701
dom dat het afgelopen is ben eindelijk een fan en dan is het afgelopen
pi_62939863
Heb de laatste (?) nog niet gezien. Alweer afgelopen dus. Beetje jammer...
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:54:04 #24
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_62940532
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_62940721
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
Dat klinkt aardig plausibel ja.
pi_62944398
Kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 3...
pi_62977210
Aflevering was trouwens wel supertof, maar ik had helemaal niet verwacht dat het seizoen alweer afgelopen zou zijn...

DVDbox komt trouwens volgens de wiki volgende week uit.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_72900932
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
  donderdag 24 september 2009 @ 00:23:58 #29
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_73058162
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
30 oktober

Het seizoen telt overigens maar 7 afleveringen.
In Maart 2010 komt seizoen 4, met eveneens 7 afleveringen.
In feite hebben ze dus 1 seizoen in tweeën geknipt, of dat nou zo handig is... zit je er net lekker in, is het alweer afgelopen

[ Bericht 23% gewijzigd door Pwn_zoon op 24-09-2009 00:30:18 ]
pi_73670592
wat info over seizoen 3
belangrijkste : 20 afl.
Eva trouwt maar met wie in nog niet bekent
bron:http://tros.nl/index.php?id=2142
quote:
Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.

Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!

Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?

Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.

Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
pi_74055421
Ah, dit moet ik vrijdag niet vergeten
You dream it, I live it.
pi_74061034
Heb alweer zin in een nieuw seizoen!
pi_74219688
Vanavond begint het eindelijk weer
Afgelopen weken seizoen 1 en 2 weer een keer gekeken.. zodat ik weer helemaal bij ben
pi_74229407
leuk leuk... vanaaf were lekekr op de bank hangen en kijken heerlijk:)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:01:20 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74246574
En,wat vonden we ervan? Ik vond het jammer dat er met die moord niet meer verdachten waren,en dat je de vriendinnen van de dode vrouw helemaal niet aan het woord hoorde.Alleen even die indentificatie en daarna niks meer

Het ging vooral over de escapades van Floris&Eva,en dat was jammer.Eva was in de beginserie zo afstandelijk dat ik dacht 'Eindelijk eens een man-vrouw politieduo wat het níet met elkaar gaat doen!'

Maar dat valt nu dus tegen..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74247432
Ja inderdaad, de moordzaak was in deze aflevering alles behalve bijzonder. Geen twists (nouja, misschien hooguit dat de buurvrouw haar man was), één verdachte die het nog gedaan bleek te hebben ook. Beetje flauw.

Maar goed, ze hadden veel te vertellen deze aflevering. Dus dan mag dat op zich ook wel eens een keer.

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
pi_74248605
Ik vond veel dingen in de aflevering zo obvious gedaan.. dat ik op een bepaald moment echt dacht van ja he, nou weten we wel dat Eva niet echt happy is met d'r trouwen en dat er vervelende stiltes vallen en Wolfs ook niet happy is enzovoort enzovoort.. een beetje teveel uitgespeeld, zeg maar.

Maar wel leuk dat het weer begonnen is!
pi_74249270
Ik vond het weer spannend, maar er hadden inderdaad wel meer verdachten bij betrokken kunnen worden.
En ben erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen tussen Wolfs en Eva
pi_74467946
Was weer leuk, die vooruitblik van volgende week was spannend! Oeh die moet ik echt zien.
Die Frank is trouwens echt wel een slappe slome lul zeg, ik zou het wel weten als ik Eva was...
pi_74467974
Heb 'm opgenomen. Straks ff kijken.
pi_74468208
You dream it, I live it.
pi_74468964
Kijk inmiddels ook al weer iedere week uit naar de vrijdag.. en dan niet alleen vanwege het weekend..
pi_74469157
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
pi_74471315
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ach het is geen realiteit he

Ik vond deze aflevering beter als die van vorige week (die ik nogal slapjes vond doordat ze op het begin al de dader verklapte) ik ben ook blij dat het weer terug is

en met 20 afleveringen komen we de winter wel door
pi_74515129
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!
Koning.
pi_74538265
tauvaupau
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_74897128
kick
You dream it, I live it.
pi_74897249
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:43:33 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74897683
Goede aflevering vanavond! En stiekem best wel onverwacht,dat schieten
Helaas dat de hele eerwraak kwestie best voorspelbaar was
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 21:48:10 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74897853

Was t Wolffs?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74897889
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Ja duh, dat zal wel met die oplichterspraktijken van vorig seizoen te maken hebben!
Ik heb het trouwens goed voorspelt, neergeschoten op zn eigen bruiloft.

Nu duurt het vast niet lang meer totdat Eva en Wolfs
Heerlijk! Ben nu al benieuwd naar volgende week
pi_74897908
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:

Was t Wolffs?
Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 21:52:26 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74898019
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel
je mag m hebben
ik doe t dan wel met Filip Driesen

enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74898150
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

je mag m hebben
ik doe t dan wel met Filip Driesen

enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Jaaah Floris Wolfs is mine, deal!
Mijn zusje woont in Maastricht, die vindt het ook enorm grappig om alle herkenbare locaties te zien
pi_74898750
Shit man ik had ingezet dat Eva nee zou zeggen!
pi_74906054
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig

Hopelijk is hij óf nu dood, óf hij wordt een nieuwe gangleider die het tegen de falende politie van Maastricht gaat opnemen. Of er is weer niks aan de hand natuurlijk.
pi_74906175
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig

Precies!, die reactie van hem alleen al toen Wolfs hem zei met Eva in bed te hebben gelegen.
"Dat is geweest'' Wie reageert er nou zo?!
En helemaal blij met een plaat voor zn kop die bruiloft regelen..
pi_74908873
Hier nog een Flikken Maastricht kijker! En een Wolfs liefhebber!
pi_74917540
Kvond Frank altijd GEWELDIG neergezet (m.i. de beste acteur in het pak!), dus ik hoop op zijn overleving..
pi_75069315
Wel leuk dat ze een Venloos liedje draaide bij die kampers
pi_75077318
frank is dus dood, jammer.
pi_75078954
Had meer spanning in deze aflevering verwacht. Er werden wel al kleine aanwijzingen over die restaurants en dat geld gegeven. Ik denk dat de verhaallijn daarop doorgaat.
pi_75091927
Eindelijk na 3 weken niet gekeken te hebben (wel opnomen) vandaag alle 3 gekeken. Wat is het toch een toffe serie. Jammer dat Frank dood is hij sprak zo mooi met dat Limburgs accent. En de klik die nu wel doorzet tussen Eva en Wolfs.
pi_75296619
kick
You dream it, I live it.
pi_75296653
Damn, vergeten m'n HD-recorder aan te zetten. Nouja, later maar online kijken dan.
pi_75296880
Staattie al op uitzendinggemist?
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_75297730
Ik vind t best spannend !
pi_75300948
Ik vond het een ruige aflevering

Neo-Nazi's zijn altijd goed voor spanning.

Maarre wel echt nep af en toe vond ik (Eva is niet zo'n goede Undercover )

Het feit alleen al dat ze haar echte naam zegt tegen die neo-nazi's
pi_75308115
Uiteraard moest Wolfs haar weer redden. Wel een erg domme aktie van Eva hoor
Die verhaallijn van Marion met die aso die ze zn huis moest uitzetten vond ik grappig
Vond het wel spannende aflevering!
pi_75321446
Eva is wel een huillie btw

Oooohh wolfs

heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_75321464
btw; die opmerking van hoeben op het eind was geniaal
pi_75326847
Beste aflevering van seizoen 3 gister gezien
pi_75887923
Een paar verveelde dagen. Alle afleveringen van dit seizoen gekeken. Het begon heel sterk, maar de laatste afleveringen vind ik alles steeds ongeloofwaardiger. De moord tijdens het huwelijk, Eva bij die neo-nazis, het huwelijk van de dochter. Beetje te toevallig allemaal.

En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_75956753
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben .
Dan te bedenken dat echte agenten soms ook zo'n zacht ei zijn.
pi_75971375
Misschien verwacht ik alleen stoere mensen bij de politie
pi_76101170
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastricht ik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 december 2009 @ 18:21:14 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76110936
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastricht ik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
hier nog zoeentje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_76570271
Vanavond weer
pi_76578078
kick
You dream it, I live it.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:38:59 #81
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76591528
Wel een goede aflevering gisteravond,op die ene knullige opmerking van Wolffs na dan: 'Er ligt hier een dood lijk!'
pi_76606833
tee vee pee

Geweldige serie dit!
pi_76868745
Goede aflevering!

Maar diegene die Marion ontvoerde..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76868856
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef DaFrenk het volgende:
Goede aflevering!

Maar diegene die Marion ontvoerde..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik herkende hem inderdaad ook.
Gaaf stukje actie in die tunnel! Strak ook met die 4 stations
pi_76884318
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
pi_76889221
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
En helikopter zie je natuurlijk, en die bende zal haar ook wel volgen / in de gaten houden.
You dream it, I live it.
pi_76889518
Het viel me op dat Wolfs zo dichtbij was, ik bedoel dat moet zo'n bende toch wel door hebben, en ja dat hadden ze even later ook door

Het viel me ook op dat die zogenaamde duitstalige bankdirecteur, zo slecht Duits sprak, volgens mij was het een nederlandse acteur die net een kleine bijscholing Duits heeft gehad wahaha

De aflevering was wel erg spannend, zowel die storyline met Eva en die gekke bende als de storyline met Marjon en die gekke minnaar (Al denk ik nog steeds dat die dreigementen ook van die aso familie komen).

Ik verwacht de de aflevering van volgende week, ook weer erg spannend wordt
pi_76893792
hij was goed
pi_76894136
Eindelijk weer een goeie aflevering.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 januari 2010 @ 18:26:14 #90
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_76896890
Goede serie, en nog lang niet klaar, waren 20 nieuwe afleveringen toch??

Eva
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_76907469
Ja, op de Flikken fanhyves staat ergens dat het 20 afleveringen zijn geloof ik

Vind de verhaallijnen wel leuk! Die arme Marion... en om Romeo moet ik nog steeds hard lachen, die voelt zichzelf zo serieus stoer

Ben benieuwd hoe Wolfs gaat reageren als hij erachter komt van Fleur en Luca

Wolfs hij zal vast voor de 10000e keer Eva wel weer gaan redden, en tussen Eca en Wolfs zal het vast ergens aan het eind van het seizoen wel pas wat gaan worden, de spanning laten ze iig wel goed oplopen, steeds zegt hij iets vaags waarop zij vreemd kijkt, legt zijn hand op die van haar enz..
pi_77157152
Leuke aflevering weer.

Eva
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77157288
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg
I had a signature once. It was awful.
pi_77157334
Ik vind de serie trouwens steeds beter worden.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77157386
Ge-wel-dige serie is het toch geworden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 21:32:25 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77157412
fijne aflevering
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77157644
Heb het eens met m'n ouders gekeken vanavond. Spannende serie met veel actie, voor Nederlandse begrippen... Ik vind echter wel dat die achtervolgingen wat te traag gaan en dat Eva en Wolfs de bad guys tig maal omver hadden kunnen knallen. Ziet die Eva zo'n gast in een steegje lopen, blijft ze nog even aan de telefoon keuvelen voor ze erachteraan gaat .
Amen.
pi_77157730
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
pi_77157760
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
Naar dat André Rieu concert.
Amen.
pi_77158070
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef Jivis het volgende:

[..]

Naar dat André Rieu concert.
Huh?
pi_77158152
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg

Waarom wist ik dat niet, dankje voor de tip! Ik ga meteen effe ergens bestellen zo. De andere 2 seizoenen heb ik ook.

Leuke aflevering weer Geweldig hoe Wolfs Hoeben naar zn strot vloog Had de bevrijdsing van Eva nog wel spectaculairder verwacht, dat die oven bijna aanging ofzo dacht ik. En van Fleur viel erg te voorspellen dat ze die kamer uit zou gaan, stom kind.
Wolfs
pi_77158198
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Huh?
Rieu zit in de volgende epi.
Amen.
pi_77158235
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Rieu zit in de volgende epi.
Ja, maar wat moet ie daar met 4 miljoen
pi_77165758
Ik weet wel wat ik met 4 miljoen zou (kunnen) doen. Weer een mooie aflevering trouwens.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 13:06:58 #105
200114 Mascleta
pi_77173975
Beetje raar einde, Wolfs staat achter muur en is redelijk gewond, opeens loopt die rustig richting de lift zonder enige dekking, Ik dacht dat ie zelfmoord ging plegen nadat die gehoord had dat Eva neergeschoten was. uiteindelijken is Lucca de pijp uit en loopt hij makkelijk zonder ergs last van te hebben een trap op en een auto in en is weg.

Naja, goede serie, zeker voor Nederlandse begrippen.

Eva
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_77174281
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Beetje raar einde, Wolfs staat achter muur en is redelijk gewond, opeens loopt die rustig richting de lift zonder enige dekking, Ik dacht dat ie zelfmoord ging plegen nadat die gehoord had dat Eva neergeschoten was.
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....
  FOK!fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 13:27:17 #107
200114 Mascleta
pi_77174430
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....
Ja zoiets dacht ik ook, en vervolgens in gedachten verzonken niet horen dat Eva hem roept. probeert weg te wezen omdat hij voor de zoveelste keer in strijd met regels heeft gehandeld. In de trailer voor volgende aflevering zat hij in ieder geval weer gewoon aan zijn bureautje
-----
-----
pi_77175905
Was een gemikt schot hoor

You dream it, I live it.
pi_77176281
Ik ben wel benieuwd hoe het de volgende aflevering met Marion is....
  FOK!fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 15:26:20 #110
200114 Mascleta
pi_77177690
Dat is Eva toch die je zit met gestrekte arm en pistool? zover ik me nog kan herinneren was het schot van Wolfs niet in beeld.
-----
-----
pi_77178059
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef Mascleta het volgende:
Dat is Eva toch die je zit met gestrekte arm en pistool? zover ik me nog kan herinneren was het schot van Wolfs niet in beeld.
Ja, toen ze de lift vond
You dream it, I live it.
pi_77178337
Ik vond het weer een hele sterke aflevering

Zowel de hoofdlijn als dat verhaal met die gekke minnaar van Marjon

Hopelijk doen ze ook nog wat met die Bowlingbaan en met die asofamilie die Marjon niet moet

Ik ben ook benieuwd of de grote verhaallijn nog doorgaat (Ik bedoel die criminele organisatie was toch nog veel groter als alleen die Bosniër?! )
  zondag 24 januari 2010 @ 23:58:44 #113
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77234555
Wat een dom kutwijf die Fleur
pi_77234693
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef Klummie het volgende:
Wat een dom kutwijf die Fleur
De Kim Bauer van Flikken
You dream it, I live it.
pi_77348071
Geweldige duo aflevering van de Flikken. Echt de beste van dit seizoen. Ben zeer benieuwd hoe het nu verder gaat met Wolfs. En we zien Andre de violist.
pi_77429963
Andre
You dream it, I live it.
pi_77430778
Leuke aflevering, maar je zag alles wel mijlenver aankomen Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
pi_77433148
Zou Wolfs dat etentje nog gaan declareren? Volgens mij mocht hij meer dan ¤ 1000 afrekenen, of zag ik het verkeerd?
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:01 schreef Meddo het volgende:

[..]

De Kim Bauer van Flikken
Elischa is tenminste leuk om te zien.
pi_77443507
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Wolfs dat etentje nog gaan declareren? Volgens mij mocht hij meer dan ¤ 1000 afrekenen, of zag ik het verkeerd?
Zo'n 1500 euro

Goede aflevering weer!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:31:30 #120
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_77450323
Wat ik wel vreemd vond is dat die vrouw die Eva achter het podium van achteren neersloeg verder totaal niet meer in beeld is geweest, en ook niet is opgepakt... of was dat soms die vermomde persoon waar ze eerst naar op zoek waren? Bijkbaar is die dus ontkomen?
pi_77450546
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zo'n 1500 euro

Goede aflevering weer!
¤ 1156,20
You dream it, I live it.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:56:40 #122
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_77451088
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik wel vreemd vond is dat die vrouw die Eva achter het podium van achteren neersloeg verder totaal niet meer in beeld is geweest, en ook niet is opgepakt... of was dat soms die vermomde persoon waar ze eerst naar op zoek waren? Bijkbaar is die dus ontkomen?
Jup beetje plothole
pi_77451812
We hebben de dvd binnen
pi_77483475
Toffe aflevering weer, deze keer met Andre Rieu, jammer dat er een aantal losse eindjes niet zijn afgesloten zoals met die vermomde vrouw.
pi_77485384
"Bertrand? Ga jij dat ei stelen?"
  zondag 31 januari 2010 @ 20:28:03 #126
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_77487975
Die André is inderdaad geen geboren acteur
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_77499647
hij viel me tegen deze week
pi_77503522
Ik vond het wel een leuke aflevering, alleen dat met die vrouw is wel vreemd ja, eerst de belangrijkste verdachte dan in eens totaal onbelangrijk

Ik vond die dikke Belg best goed acteren.
  FOK!fotograaf maandag 1 februari 2010 @ 18:32:21 #129
200114 Mascleta
pi_77521485
Wie loopt er nou met dat ei in zijn handen naar buiten? doe hem op zijn minst in je binnenzak. Iets van hereniging met kind en beveiligerbaas had ook wel gemogen..... En hoe zit dat met dat geld nu.
-----
-----
pi_77684641
Nou, nu een maand wachten
pi_77684802
Waarom moet sport altijd mijn hele leven vergallen? Ik heb het altijd al zo verschrikkelijk gehaat, en ik vind het al helemaal onvergeeflijk dat ze een maandlang mijn lievelings-tv-serie gaan schrappen voor zo'n onnozel k*t-evement. Bah.
pi_77685130
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet sport altijd mijn hele leven vergallen? Ik heb het altijd al zo verschrikkelijk gehaat, en ik vind het al helemaal onvergeeflijk dat ze een maandlang mijn lievelings-tv-serie gaan schrappen voor zo'n onnozel k*t-evement. Bah.
Mee eens!
pi_77685636
Volgend seizoen wel Thomas Acda

Het is toch een heel nieuwe seizoen dan?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:34:13 #134
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_77689301
Jammer dat die verdomde winterspelen erdoorheen komen, vooral omdat het volgende week moet wijken voor een lullige voorbeschouwing.

Ik zag trouwens wel een merkwaardig beeld in het promo-stukje aan het eind van de aflevering van vanavond. Wolfs en Van Dongen met... De Cock met ceeooceekaa! Al zal die wel een andere rol spelen.
pi_77689505
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef booo het volgende:
Volgend seizoen wel Thomas Acda

Het is toch een heel nieuwe seizoen dan?
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.

En klopt, er is een aflevering met enkele oudspelers van Baantjer, ook Prins zit daarin volgens mij. Heb ik een keer gezien bij dat programma van peter van der Vorst ziet sterren oid , hadden ze de hele reünie van Baantjer op de set van Flikken gefilmd.... wel grappig!
pi_77690460
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.

En klopt, er is een aflevering met enkele oudspelers van Baantjer, ook Prins zit daarin volgens mij. Heb ik een keer gezien bij dat programma van peter van der Vorst ziet sterren oid , hadden ze de hele reünie van Baantjer op de set van Flikken gefilmd.... wel grappig!
Dit was aflevering twee van het nieuwe (4e) seizoen

Een seizoen met allemaal bekende Nederlanders
You dream it, I live it.
pi_77694969
De Cock
Thomas Acda

klote spelen. Zend het dan op digi tv uit ofzo
pi_77699262
Ze gaan er met die spelen echt vanuit dat heel het land voor de buis zit.... Net als met voetbal... alles moet dan elke keer wijken!
pi_77699761
Ja om misselijk van te worden, die winterspelen

Ik vond dit wel een sterke aflevering, met als humoristische die skimmende tweeling
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:20:04 #140
251095 Purdey
Better off alone..
pi_77702157
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
pi_77703637
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Ja een beetje vreemd in zo'n korte periode ja

Maar misschien doet ze het stiekem al heel erg lang
pi_77703701
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Zolang ze met die mafkees was zal het zomaar kunnen dat ze al jaren gebruikt maar doordat ze goed at e.d. er redelijk bleef uit zien. Plus dat ze al paar uur clean was als ze naar Wolfs ging enzo i guess.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 februari 2010 @ 15:21:28 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77703738
een maand!
mn leven
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77703800
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Ynske het volgende:
een maand!
mn leven
werkt voor FOK! en heeft een leven...........dat kan niet
pi_77742476
Thomas Acda! Een geweldige toevoeging aan de cast.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:38:21 #146
139407 jorienvdherik
pi_77745350
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef Rory78 het volgende:
Thomas Acda! Een geweldige toevoeging aan de cast.
Super grappig altijd.

Dit weekend 4 afleveringen gekeken. Het Rieu concert was echt bijzonder mooi opgenomen zeg.

Aflevering van vrijdag was ook wel leuk
pi_77748766
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:02 schreef Ruder het volgende:
Ja om misselijk van te worden, die winterspelen

Ik vond dit wel een sterke aflevering, met als humoristische die skimmende tweeling
Die elkaar, volgens eigen zeggen, jaren niet hebben gezien. Maar toevallig hebben ze wel dezelfde kleren, sjaal en hoed aan/ op. En het was simpel geweest om vingerafdrukken te checken van de pinpas.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:58:22 #148
139407 jorienvdherik
pi_77796339
SPOILER
pi_77798025
Ik vraag me alleen af of hij erbij komt of dat hij iemand vervangt... Had zelf namelijk het idee dat in het voorstukje op de rest van het seizoen Marion niet voor kwam, maar kan ook toeval of niet opletten van mij zijn...
pi_77798638
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Ik vraag me alleen af of hij erbij komt of dat hij iemand vervangt... Had zelf namelijk het idee dat in het voorstukje op de rest van het seizoen Marion niet voor kwam, maar kan ook toeval of niet opletten van mij zijn...
Ze zat er wel in
You dream it, I live it.
pi_77798932
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ze zat er wel in
Dan is het dus niet opletten van mij geweest
pi_78039805
Ahhh een maand, kut vancouver
pi_78089514
Ik heb afkickverschijnselen BAH!
Dacht ik heel slim te zijn en de dvdbox te kopen, zie ik dat seizoen 3 eindigd met die aflevering waarin Luca wordt neergeschoten.Daarna zijn ze dus meteen doorgegaan met seizoen 4.
Ik dacht gewoon dat dit een lang seizoen was

Die teaser beloofde veel goeds, en Thomas Acda erbij in lijkt me leuk! Al hoop ik dus niet dat hij daarmee iemand gaat vervangen.
Romeo is wel lachwekkend en Marion vind ik goed spelen
pi_78089750
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Mr-Sander het volgende:
Die André is inderdaad geen geboren acteur
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat steken

En ook dat hoofd beveiliging van Rieu:
Eva: "Ze heeft alle vermomming afgedaan"
Die slecht acterende beveiliger: "Oh nee, nu hebben we helemaal niets meer waar we haar aan kunnen herkennen"

Maar daar kan ik bij dit programma toch allemaal prima doorheen kijken. Want verder zit het leuk in elkaar.
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:55:24 #155
159909 -Peach
Prunus persica
pi_78090005
tvp
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_78094050
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef Impry het volgende:

[..]

En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat steken

En ook dat hoofd beveiliging van Rieu:
Eva: "Ze heeft alle vermomming afgedaan"
Die slecht acterende beveiliger: "Oh nee, nu hebben we helemaal niets meer waar we haar aan kunnen herkennen"

Maar daar kan ik bij dit programma toch allemaal prima doorheen kijken. Want verder zit het leuk in elkaar.
Het blijft een Nederlandse productie he Daar zitten van dit soort knullerige fouten in, dat is standaard

De Duitsers, Fransen, Italianenen, Amerikanen, Engelsen en zelfs de Belgen kunnen wij toch niet overtreffen op het gebied van tv-series maken
pi_78094644
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Ruder het volgende:

[..]

zelfs de Belgen kunnen wij toch niet overtreffen op het gebied van tv-series maken
Aspe vond ik altijd erg goed! Jammer dat dat niet meer op NL te zien is
pi_78769414
Vanavond weer
pi_78769891
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Poppejans het volgende:
Vanavond weer
Inderdaad.. lang moeten wachten, alhoewel de Spelen ook wel leuk zijn, maar toch blij dat het weer begint
pi_78792817
Grmbl, toen ze die bonbon gaf in het begin was het eigenlijk al duidelijk, al hoopte ik op een twist.

Subplot met Marion en Romeo vond ik leuker

Maar fijn dat het weer terug is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 maart 2010 @ 21:28:18 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78792858
heb t echt gemist op de vrijdag avond
Today is life -

Dale Carnegie
pi_78792970
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef Ynske het volgende:
heb t echt gemist op de vrijdag avond
Hey Yns

Hoe ist?
pi_78793215
Hij was weer leuk
pi_78793266
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, toen ze die bonbon gaf in het begin was het eigenlijk al duidelijk, al hoopte ik op een twist.

Subplot met Marion en Romeo vond ik leuker

Maar fijn dat het weer terug is.
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..
pi_78793648
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijk
pi_78797077
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijk
Dat wel, maar ik zat meer te denken dat hij op een of andere manier er voor gezorgd had dat de lerares precies die zou pakken en dat dat de enige vergiftigde was..
pi_78797280
Eindelijk weer Flikken Maastricht. Het was weer een prima aflevering. Ik begin me overigens wel te ergeren aan Fleur.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:03:03 #168
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_78808288
Iemand enig idee waarom de aflevering van gisteren nog niet op uitzendinggemist staat? Voorheen stond het er op zaterdagmorgen altijd op. Kom het er nog wel op dat iemand weet?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_78810653
Raar Normaal download ik hem altijd, maar daar is ie nu ook niet te vinden
You dream it, I live it.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 maart 2010 @ 12:42:50 #170
200114 Mascleta
pi_78810826
Kut uitzending gemist !!
-----
-----
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 maart 2010 @ 12:48:49 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78810973
dat ligt niet aan uitzending gemist

tijd tgerug hebben we dat probleem ook gehad met that's the question. na t moment van uitzending gaat t uonline. maar als daar niet de juiste trigger aanhangt dan gebeurd dat dus niet.
dan moet de uitzending (soms intern) opnieuw uitgezonden worden of handmatig toegevoegd. in die tijd werd ttq dus na de herhaling pas online gezet.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_78818308
En juist wanneer je iets terug wilt zien staat het weer niet op internet. Flikken Maastricht te laat op Uitzending Gemist, en Voetbal International (RTL 7) staat normaal gesproken na 10 minuten op RTL Gemist, behalve vandaag.
"Dat is een artikeltje 5"
pi_78823075
Yolanthe is best een lekkere heks

en Melody ook
pi_78859414
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Jeroen_L het volgende:
En juist wanneer je iets terug wilt zien staat het weer niet op internet. Flikken Maastricht te laat op Uitzending Gemist, en Voetbal International (RTL 7) staat normaal gesproken na 10 minuten op RTL Gemist, behalve vandaag.
En X-Factor staat ook al niet goed op RTL gemist. Mooi balen!
pi_78859580
haha inderdaad beide programa;s zit ik op te wachten
pi_78859698
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
haha inderdaad beide programa;s zit ik op te wachten
Ik heb hem inmiddels gezien

Leuke aflevering om te zien
You dream it, I live it.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:26:28 #177
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_78886365
Overigens speelden 3 mensen uit de serie De Hoofdprijs een gastrol: Melody klaver, Lieneke le Roux en Roos Netjes.

btw Yolante speelde geen rol, die was zichzelf: een bitch
pi_78886605
Ik heb hem nog steeds niet gezien

Ah hij staat op Uitzending Gemist
  maandag 8 maart 2010 @ 13:33:36 #179
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_78886649
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
Yolante speelde geen rol, die was zichzelf: een bitch
pi_78888928
Jeuj! We hebben weer plaatjes in de OP!
  maandag 8 maart 2010 @ 21:57:44 #181
139407 jorienvdherik
pi_78910491
Slechtste aflevering ooit van Flikken Maastricht, Alles was meteen al duidelijk,

- de moord
- dat het hoofd ook een heks was.

Echt slecht, Ik hoopte dat Thomas Acda nog kwam, volgende week pas.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:06:09 #182
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_78914090
Vond dit ook niet bepaald een sterke aflevering
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  FOK!fotograaf dinsdag 9 maart 2010 @ 01:32:29 #183
200114 Mascleta
pi_78917781
dat het hoofd een heks was had ik niet gelijk door, maar dat Yolanthe de dader was dacht ik bij het openingsshot met die brownny al.

Volgende week poederbrief voor Wolfs?
-----
-----
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:48:53 #184
139407 jorienvdherik
pi_78919482
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:32 schreef Mascleta het volgende:
dat het hoofd een heks was had ik niet gelijk door, maar dat Yolanthe de dader was dacht ik bij het openingsshot met die brownny al.

Volgende week poederbrief voor Wolfs?
Lijkt wel een bom melding
  FOK!fotograaf dinsdag 9 maart 2010 @ 12:19:14 #185
200114 Mascleta
pi_78925495
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Lijkt wel een bom melding
stoute fleur!
-----
-----
pi_78940742
Vond het ook een bar slechte aflevering, helaas.... Op naar de volgende!
Gegroet.
pi_79157606
Vond afgelopen aflevering niet echt super maar die met Yolanthe was nog slechter. Hopelijk wordt komende aflevering weer een toffe aflevering zoals die met Andre
pi_79158798
ik vond hem wel aardig, maar ik vraag me af waarom in het voorfilmpje zoveel aandacht aan het verhaal van wolffs en fleur en het geld werd besteed als er niets van terug kwam in de aflevering?
pi_79159846
Het verhaal was wel origineel, het bij-verhaaltje met Romeo en nieuw agent Thomas Acda was een beetje simpel.

Hopelijk volgende week beter
pi_79371394
Leuke aflevering!

Die inbraak preventie dat mensen een ''dikke en een rooie'' hadden gezien Dat was wel grappig

Die verschrikkelijke laarzen van Wolfs! Maakt hem toch een tikkie minder aantrekkelijk hoor.
Kan niet wachten op meer spanningen tussen Eva en hem.
"Kan je een 4 kamer appartement niet betalen?, kom ik toch bij je inwonen, hebben we maar 1 slaapkamer nodig"

Volgende week is volgens mij een aflevering waarin Eva verkracht wordt, en niks met Wolfs te maken wil hebben omdat Wolfs bij Fleur zit die in een afkickkkliniek verblijft ipv Eva helpt. Ook weer lekker DOM om je dan als vrouwelijke politieagente als lokkertje voor te doen v een verkrachter
Zoiets is al uit de voorfilmpjes op te maken
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:56:37 #191
139407 jorienvdherik
pi_79612775
Het seizoen is wel goed tot nu toe
Acda is een versterking
pi_79613009
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Het seizoen is wel goed tot nu toe
Acda is een versterking
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook na

enne vorige week was wel een aardige aflevering maar nu niet echt baanbrekend
pi_79625939
Mooi hoor!
Strakke montage ook, leuk bijv. met het aanbellen bij die deur dat er twee lijnen door elkaar liepen.
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ruder het volgende:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook na
Zat er al een beetje aan te komen dat dat om zou slaan.
pi_79626021
Vond het een erg goeie aflevering
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:26:14 #195
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79626144
Goede aflevering vandaag, qua script en qua (zoals gezegd) montage. De ontknoping van de achtervolging van de verkrachter was wel erg knullig, ik had nog liever gezien dat die ouwe zeurpiet hem had tegengehouden.
Wie dit leest is alfabeet.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:44:15 #196
139407 jorienvdherik
pi_79627030
Sterke aflevering ja, En op Nederland 1 HD was die ook weer erg mooi.
Mooi met die dubbele bel ronde in beeld zeg maar
pi_79628164
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
pi_79629807
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
Mee eens. Op zich wel een vermakelijke aflevering, maar niet al te sterk. Ook dat Acda niks verteld aan zijn maat en alleen opzoek gaat in dat huis... beetje amateuristisch ben je dan, of deed hij dat zodat hij het 'alleen' kon oplossen om hogerop te komen? Dan verdien je gewoon ontslag
pi_79629864
Angela Schijf
pi_79633944
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
pi_79638317
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Het was een vermakelijke aflevering maar inderdaad een beetje overdreven nep allemaal.

vooral met dat alleen naar huis fietsen.
pi_79638667
Ze had ff een momentje voor zichzelf nodig en wilde dus wel alleen naar huis fietsen.
Dat is een beetje zoals ik het zag.
pi_79639826
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:12 schreef Impry het volgende:
Ze had ff een momentje voor zichzelf nodig en wilde dus wel alleen naar huis fietsen.
Dat is een beetje zoals ik het zag.
ja op een plaats waar bekend was dat er een verkrachter actief waa. Net of die oude zeur 100 procent zeker een verkrachter was, ik bedoel hij had geen scooter, was niet onherkenbaar etc.

Wel grappig dat ze volgende week weer vol op aan de bak gaat, aan het voorfilmpje te zien

en volgens mij krijgt Romeo nog stress met die nieuwe agent, die deze week een vies spelletje speelde
pi_79643492
Pff zeikerds, het is een tv serie het hoeft niet 100% realistisch te zijn..
Ik vond het werkelijk de beste Flikken Maastricht aflevering die ik tot nu gezien heb, dat moment bij de deur hebben ze heel goed neergezet, dat Wolfs bij die gast is die de verkeerde de hersens insloeg maar ook de verbetenheid op het laatst bij Wolfs en die Daan die (wel ontzettend langzaam) alle puzzelstukjes bij mekaar bracht..
pi_79648727
Toffe aflevering. Angela was goed, Ook nieuwkomer Thomas Acda deed het goed. Jammer dat elke aflevering zo kort duurt. Ben benieuwd naar het verhaal van Fleur.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:00:50 #206
139407 jorienvdherik
pi_79687256
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
Viel me ook op
pi_79737005
quote:
Ze zal het hem vast in dank afnemen
Het fragment wat je zag was alleen maar dat ze gewoon weer aan het werk was gegaan, geen fragmenten tussen Wolfs en haar

Erg goede aflevering wel weer een beetje overdreven wat voor leed Eva allemaal wel niet te verduren krijgt, en beetje heel dom jezelf als lok-aas aan te melden
pi_79747657
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Impry het volgende:
Mooi hoor!
Strakke montage ook, leuk bijv. met het aanbellen bij die deur dat er twee lijnen door elkaar liepen.
Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.
Daaarin zit namelijk exact dezelfde "montage". Niet echt origineel gevonden dus:

pi_79883738
quote:
Nou ja, wel dus

Volgende week Piet Römer (De Cock), dat klopt niet
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:29:23 #210
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79884176
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:06 schreef Jantienus het volgende:

[..]

Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.
Daaarin zit namelijk exact dezelfde "montage". Niet echt origineel gevonden dus:

Het zat ook ooit in een aflevering van Prison Break en er zijn vast nog wel meer films en tv-series waar het in zit. Maar het blijft imho toch een aardig effect.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_79890514
Volgende week de Cock
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:26:06 #212
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_79890563
Toevallig weer eens langsgekomen met zappen, lijkt wel of de hele grachtengordel hier woont.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_79890601
Jeuhh, Flikken Maastricht is tof. Ben benieuwd die Acda heeft al heel wat laten zien, vorige aflevering was een beetje 'onrealistisch' als je alles natrekt, maar Flikken heeft al weken de vrijdagavond van mij gevuld.

Afgelopen Dinsdag was ik nog in Maastricht, toevallig nog op de plaats geweest waar Luca het koffertje had neergezet, mooie stad trouwens.
GGGG
  FOK!fotograaf zondag 4 april 2010 @ 22:51:33 #214
200114 Mascleta
pi_79950025
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:27 schreef einszweiachtung het volgende:
Jeuhh, Flikken Maastricht is tof. Ben benieuwd die Acda heeft al heel wat laten zien, vorige aflevering was een beetje 'onrealistisch' als je alles natrekt, maar Flikken heeft al weken de vrijdagavond van mij gevuld.

Afgelopen Dinsdag was ik nog in Maastricht, toevallig nog op de plaats geweest waar Luca het koffertje had neergezet, mooie stad trouwens.
Ik heb voor school reportage moeten maken van dood straatje, toevallig zit die straat/steeg ook in de serie. Het huis waar marion tijdelijk woont en waar brand wordt gesticht.

Best grappig om dat zo te zien.
-----
-----
pi_79959942
De aflevering van vrijdag vond ik wel aardig

Alleen in het begin, hoe nuchter Wolfs bij dat lijk staat te praten tegen Romeo was weer een beetje nep

Die achtervolging met die scooters en crossmotor was dan weer erg goed gemaakt.
pi_79995108
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Nou ja, wel dus
Inderdaad, was wel te verwachten. Wat word ik trouwens scheitziek van Fleur zeg.
pi_79995481
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Inderdaad, was wel te verwachten. Wat word ik trouwens scheitziek van Fleur zeg.
Ja een echte toevoeging is ze niet, en Wolfs doet er echt heel raar door.

Maarre dat is wel typisch Flikken trouwens, die persoonlijke verhaallijnen er zo door, dat zie je bij die Belgische ook vaker
pi_80021737
Ik vond em wel weer ok Blijft leuk om te volgen

En Fleur is inderdaad rete irritant.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:20:44 #219
139407 jorienvdherik
pi_80052216
Leuke aflevering was het vrijdag.

Herkende jullie Guus Dam (Wijffels) nog?
Ik niet lol
pi_80139234
Leuke aflevering weer nu
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:23:49 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80139645
Wanneer gaat Angela Schijf naar de kapper
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_80139686
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer gaat Angela Schijf naar de kapper
Dat is het enige jammere idd
pi_80140779
Damn.. heb het maar een beetje half kunnen kijken. Teveel gezien om nog een keer te kijken, te weinig om het helemaal mee te krijgen. Vooral dat einde met die nummertjes snapte ik niet.. iemand?
pi_80140904
Eva vond in haar keuken opeens 5000 euro. Waar komen die vandaan? Wolfs had geen idee. Eva checkte de serienummers omdat ze vermoed dat Wolfs het geldbedrag (4 miljoen) dat in de koffer zat (vorig seizoen) achterover heeft gedrukt. Hij liep immers weg met dat koffertje en toen het gevonden werd was het leeg. Geldbedrag is spoorloos. Eva checkte dus de serienummers. En de serienummers kwamen overeen...

...en ik zag in de vooruitblik dat Wolfs Eva hartstochtelijk probeerde te zoenen maar ze even later een doorgedraaide Wolfs moest bedaren. Wordt gezellig volgende week
pi_80141047
Ik begreep die 4 miljoen al niet, maar dat was vorig seizoen dus
pi_80141059
Oja, dank
pi_80161589
Zou Wolfs die 4 miljoen echt achterover hebben gedrukt? Lijkt mij niet, anders was ie allang weg.

Ik heb sterk het vermoeden dat iemand binnen het korps (Daan?) Wolfs zwart probeert te maken. Het kan ook zomaar eens Fleur zijn die haar vader zwart probeert te maken (wraakactie).

Blijft over de vraag hoe zij aan dat geld zijn gekomen...
pi_80162709
Ik vond de aflevering deze week niet zo super. Ben inderdaad wel benieuwd naar waar het geld vandaan komt. Ik geloof niet dat Wolfs het gejat heeft, als dat wel zo is, respect !
pi_80234011
Ik vond het wel grappig hoe Daan (Thomas Acda) een situatie raportage gaf.

"Uhm... Man 40 jaar oud. Met een gat in z'n hoofd"
"Uhm... Vrouw 45 jaar oud. Met een gat in d'r hoofd"

Haha.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_80244564
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vond het wel grappig hoe Daan (Thomas Acda) een situatie raportage gaf.

"Uhm... Man 40 jaar oud. Met een gat in z'n hoofd"
"Uhm... Vrouw 45 jaar oud. Met een gat in d'r hoofd"

Haha.
Fantastisch doet hij het inderdaad Mooie droge rol.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:27:46 #231
139407 jorienvdherik
pi_80377379
Het leek wel of de aflevering van vrijdag niet helemaal klaar was op het einde?
Je zag niet echt een arrestatie van de cock
pi_80378828
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leek wel of de aflevering van vrijdag niet helemaal klaar was op het einde?
Je zag niet echt een arrestatie van de cock
Ik ben dus niet de enige die het een vrij apart einde vond Net of de aftiteling een paar minuten te vroeg ingestart was
pi_80398233
Gaan we weer
pi_80400231
Jeetje dit is spannend
pi_80400533
Ooooh is het al volgende week vrijdag???
pi_80401054
Volgens mij weet Daan meer van computers af dan die nu voordoet
pi_80401093
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Die heeft die mailtjes gestuurd toch? Vandaar de rare meldingen op z'n scherm
pi_80403935
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:47 schreef Hippos het volgende:
Eva vond in haar keuken opeens 5000 euro. Waar komen die vandaan? Wolfs had geen idee. Eva checkte de serienummers omdat ze vermoed dat Wolfs het geldbedrag (4 miljoen) dat in de koffer zat (vorig seizoen) achterover heeft gedrukt. Hij liep immers weg met dat koffertje en toen het gevonden werd was het leeg. Geldbedrag is spoorloos. Eva checkte dus de serienummers. En de serienummers kwamen overeen...
Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?
pi_80404689
ja en nu zullen die nummers neem ik aan bij het OM geregistreerd staan na wat er gebeurd is....
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:28:44 #240
139407 jorienvdherik
pi_80406238
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Eärendil het volgende:

[..]

Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?
Volgens mij hadden ze echt geld als vervanging gedaan. en dat ging mis

Wel een mooie aflevering vanavond.

Volgende week Season Final
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:36:54 #241
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_80406721
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:23:22 #242
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_80414156
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:

[..]

Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
Zoiets vermoed ik eigenlijk ook, helemaal na gisteren
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_80414627
Ik sluit me bij deze theorie aan! Ik vind Daan de Vos echt geweldig! Thomas Acda op zijn best
pi_80421548
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook ja, het was overduidelijk dat Daan wou dat Wolfs met die Loretta alleen bleef, je zag hem ook nog even zo kijken bij de auto toen hij Eva daar oppikte,
.Zou die stomme Loretta ook in het complot zitten?

(en volgens mij was dat kind met die vlechtjes waarvan die dronken vader 112 belde, de nieuwe Wiet uit GTST )

arme Wolfs
pi_80432582
Ik bedacht me net iets heel voordehandliggends wat niemand eerder nog genoemd heeft....

Weten jullie nog dat er een hele tijd terug in een aflevering een vage scène zat, waarbij Wolffs mail kreeg, zichtbaar ontdaan was en Eva vroeg, wat is dat? En dat er toen een rouwadvertentie werd getoond van zijn vrouw en dochter oid? Met de tekst 'heb je nou je zin, klootzak!'.
Daar is nooit meer naar teruggerefereerd in de serie, en daar zit natuurlijk de clou! Van wie kwam die mail? Wie wil Wolffs kapot hebben? Zou Daan wat te maken hebben gehad met die mails? Het moet er iets mee van doen hebben, anders hadden ze die scene er toen niet ingestopt zonder enig nut....

Wat denken jullie???
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:42:46 #246
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_80433676
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik bedacht me net iets heel voordehandliggends wat niemand eerder nog genoemd heeft....

Weten jullie nog dat er een hele tijd terug in een aflevering een vage scène zat, waarbij Wolffs mail kreeg, zichtbaar ontdaan was en Eva vroeg, wat is dat? En dat er toen een rouwadvertentie werd getoond van zijn vrouw en dochter oid? Met de tekst 'heb je nou je zin, klootzak!'.
Daar is nooit meer naar teruggerefereerd in de serie, en daar zit natuurlijk de clou! Van wie kwam die mail? Wie wil Wolffs kapot hebben? Zou Daan wat te maken hebben gehad met die mails? Het moet er iets mee van doen hebben, anders hadden ze die scene er toen niet ingestopt zonder enig nut....

Wat denken jullie???
Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochter Maar die mail is wel vaag inderdaad..
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:56:56 #247
139407 jorienvdherik
pi_80434038
Ik herriner me wel de mail ja.
Maar de inhoud niet nee.
pi_80437584
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef mwaterl het volgende:Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochter Maar die mail is wel vaag inderdaad..
Het ging om de vrouw en dochter van de vorige partner van Wolfs, in Amsterdam. Die partner had zelfmoord gepleegd toen hij erachter kwam dat zijn vrouw vreemd ging met Wolfs
pi_80437889
Ahja, dat was het.... Het was zo'n vaag stukje dat ik hem toen ook niet helemaal goed meekreeg. Maar denken jullie niet dat dat toch wel ergens terug moet komen?
pi_80438664
Ja, dat lijkt me wel logisch. Ik vermoed alleen dat dit verhaallijn(tje) deels wordt overgeheveld naar het volgende seizoen. Las ergens dat dat seizoen eind 2010 op de buis is.
Maar Daan is nu bij mij ook verdacht. Benieuwd naar volgende week...
pi_80441814
ow, nu ik het zo lees zou Daan idd wel eens verdachte kunnen zijn.

Ik vond het echt een vette aflevering.
pi_80442040
Ik heb wel het idee dat er bij Daan nog een heleboel achter zit, dat het niet zomaar toevallig een nieuwe collega is. Maar of het iets met dat geld te maken heeft.. we zullen zien!
pi_80442337
...en komt Daan niet uit Amsterdam, de plaats waar Wolfs ook vandaan komt.
pi_80443234
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef Hippos het volgende:
...en komt Daan niet uit Amsterdam, de plaats waar Wolfs ook vandaan komt.
  zondag 18 april 2010 @ 14:10:00 #255
133369 Jivis
Critikut
pi_80444496
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
Amen.
pi_80449639
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
Haha
pi_80455465
tvp
pi_80525355
even reageren op de aflopen 2 afleveringen. Ze waren goed en Tomas Acda mag van mij iin de vaste cast van de Flikken. Ben benieuwd hoe het zit met het geld dat Eva gevonden had. En ook het verhaal met Fleur of zij ook iets te maken heeft met het geld. Hopelijk komen we ook nog meer te weten over het prive leven van Daan Vos.
pi_80525674
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
De gene met de grootste zachte G(wel heel erg overdreven gespeeld ) was Frank, en die is dood
pi_80529300
Mensen die geloven dat de zachte g echte bestaat .
Het is, net als bij Marokkanen, een klein groepje die de zachte g gebruikt en het daarmee verpest voor de rest van de Limburgers
You dream it, I live it.
pi_80646336
Zitten we klaar?
pi_80646344
Uiteraard
pi_80648003
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef Meddo het volgende:
Mensen die geloven dat de zachte g echte bestaat .
Het is, net als bij Marokkanen, een klein groepje die de zachte g gebruikt en het daarmee verpest voor de rest van de Limburgers
Haha, ben je wel eens in Limburg geweest?
pi_80648642
Ik dacht al dat Acda fout was vanwege zijn rol in Lek, maar het is nog echt zo ook...
pi_80649021
Zo hey die Daan! Spannend! Maar goed het zal ongetwijfeld allemaal wel weer goedkomen!
pi_80649023
Idd. Daan dus, maar dat wisten we al. Nu moeten we lang gaan wachten om te zien hoe dit gaat aflopen...
pi_80649037
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Hippos het volgende:
Idd. Daan dus, maar dat wisten we al. Nu moeten we lang gaan wachten om te zien hoe dit gaat aflopen...
ja lang wachten
pi_80649112
Bijna een jaar wachten op het volgende seizoen.
pi_80649251
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Ik heb helemaal migraine van de spanning sorry, ik kan nogal opgaan in dat soort dingen.... ik wil het weten Dit duurt veel te lang!!!!!!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:32:06 #270
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80649268
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef Jeroen_L het volgende:
Bijna een jaar wachten op het volgende seizoen.
In de VTM staat volgende week een aflevering gepland
pi_80649314
Ik las ergens dat het in november weer op de buis zou zijn...maar of dat waar is betwijfel ik omdat ze de serie (seizoen 5) nog aan het maken zijn.
pi_80649322
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Seizoen 5 moet nog worden opgenomen en staat gepland voor voorjaar 2011.
pi_80649348
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Herhaling (van seizoen 1 dacht ik)
Dit was echt de laatste aflevering van dit seizoen.
pi_80649363
Vraag mij af hoe Wolfs dit overleefd, Eva was nog een paar minuten verwijderd en hij hangt al aan een touwtje. Blijf het stom vinden dat Flikken Maastricht altijd eindig met een mega cliffhanger, vorig jaar ook al met die bruiloft.
pi_80649394
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Ik heb helemaal migraine van de spanning sorry, ik kan nogal opgaan in dat soort dingen.... ik wil het weten Dit duurt veel te lang!!!!!!!!
Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 april 2010 @ 21:36:23 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80649483
niet ophouden!!!!
mn vrijdagavondontspanning
Today is life -

Dale Carnegie
pi_80649549
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:48:10 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650132
NEE NIET DE LAATSTE AFLEVERING !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:52:37 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650350
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Hippos het volgende:
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
pi_80650449
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
Ja dat was de uitleg inderdaad!
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:55:57 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650537
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Ja dat was de uitleg inderdaad!
Maar dan moet Daan in de auto en in zijn huis ingebroken hebben, en het briefje in de jas gestopt hebben
pi_80651037
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 22:15:18 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80651462
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
pi_80651624
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
Dat bedoel ik ook Wat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
pi_80652342
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook Wat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
Maar de personeelsadministratie leek niet op orde te zijn geloof ik, hij kan zichzelf dus ook een geschiedenis gegeven hebben in het computersysteem waardoor hij snel rechercheur kon worden zonder echt aantoonbare ervaring (wat dus in zijn eerste afleveringen door Romeo nogal oneerlijk werd gevonden).

Was wel weer een top aflevering trouwens
pi_80652832
Daan kan geen slechterik zijn
pi_80653184
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....
Ja logisch gezien MOET Wolfs het wel redden. Eva vertelde pas nog dat zij mentaal geknapt was door álles wat op haar af kwam. Als ze nu 100% zeker weet dat Wolfs onschuldig is (en dat weet ze), en hij gaat dood, dan is én Wolfs uit de serie en behoort Eva in lijn der verwachting een burnout te krijgen en kan ze niet werken. Nou, dat gaat een leuke serie worden, Eva en de ArboArts

maar dan nog wil ik het weten, of Eva hem red en hoe ze dat doet en of er toch weer een nieuwe romanceopbloieit en of Daan wegkomt en of hij het vliegtuig redt en wat voor spectaculaire scènes dat oplevert en of wolfs terug geplaatst zal worden bij de politie en hoe Hoebe reageert en en en en en......

*zucht*

Ik vraag me overigens wél af waar het geld nu wel is........

Edit: ik heb net even gegoogeld op hoe lang je kunt overleven als je jezelf ophangt Is afhankelijk van hoe hard de klap is van het wegtrappen van het krukje natuurlijk (nou dis is al niet fataal) en daarna nog zo'n beetje voor hoe lang je adem hebt, dat zal een minuut of 3-4 zijn.... Dus dat wordt weer heerlijk kielekiele allemaal!
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:08:43 #288
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_80656823
Man, dat was een spannende aflevering! Wel tof Alleen jammer dat we Daan volgend seizoen niet meer terug zullen zien waarschijnlijk, of misschien maar even Hij is zo lekker droog! En ja.. zo'n cliffhanger.. (hanger! snap je 'm! ).. ik houd er niet van
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:09:27 #289
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80656847
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
pi_80656892
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Volgend jaar bedoel je?
pi_80656925
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
over elf maanden...
pi_80656942
Vind het trouwens wel leuk dat ze seizoen 1 weer gaan herhalen
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:15:30 #293
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80657030
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Volgend jaar bedoel je?
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...

Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
pi_80657088
Ik wist het ook niet hoor.. en toen kwam het einde en toen dacht ik neeeeee, het zal toch niet einde seizoen zijn?!?! en dat was dus wel zo
pi_80657536
Binnen 3 - 4 minuten ben je dood. Dat betekent wel dat je in de tijd daarvoor een hersenletsel oploopt wegens gebrek aan zuurstof. In de lijn de verwachtig zou Wolfs dan gehandicapt worden.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afloop. Deze kan ik bedenken:

1. Het kan natuurlijk wezen dat de haak van het plafond breekt of de plank laat los.
2. Loretta lag daar ook nog. Misschien dat zij Wolfs redt als Daan ervandoor is.
3. Of een voorbijganger die daar langskomt redt Wolfs. Maar dan zal Daan hem wel zien. Maar het is een mogelijkheid.
4. Of Daan bedenkt zich.

Ik heb sterk het vermoeden dat Eva, Wolfs niet gaat redden. Ze is daar gewoon te ver weg voor. Wolfs zou dan al gewoon dood moeten zijn.

En misschien gaat Wolfs wel echt dood. Als dat zo is dan vind ik de serie een stuk minder leuk omdat 1 van de hoofdpersonen eruit is. Zelf denk ik ook dat Wolfs het net gaat redden.
pi_80657599
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Orionman8 het volgende:
Binnen 3 - 4 minuten ben je dood.
In het echte leven ja
pi_80657637
Wat een kutcliffhanger
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  zaterdag 24 april 2010 @ 02:00:58 #298
139407 jorienvdherik
pi_80659255
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
Ik moet nog aan Seizoen 2 van Deadline beginnen. En nog Lost en andere meuk kijken

Echt knap dat jullie allemaal al Daan de schuld hadden gegeven

Super aflevering was dit, het einde was zo mooi met dat dikke geroffel.

Ik had Daan in het begin toen die er bij kwam echt niet gemerkt als bad-guy. Wolfs zal het wel overleven. Einde van seizoen 1 was die ook al bijna dood in die grotten.

Wat een super serie
pi_80660912
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:

[..]

en herfst.... en winter....

pi_80661791
Wolfs gaat meedraaien deze zomer dat is zeker en gewiss. Ben benieuwd hoe het met daan afloopt en hoe hij reageert als Eva komt -daarvoor zal ze net optijd zijn-
GGGG
pi_80671040
Weeeeh wat een poeppp cliffhanger, ik wil meeeeeerrr!
Nou moet Wolfs daar nog maandenlang hangen voordat de serie eindelijk weer verder gaat
De ontwikkelingen gingen wel supersnel ineens, eerst geloofde niemand Wolfs alleen Romeo, en het shot erna geloofde iedereen hem en waren Eva en Marion ineens Daan aan het natrekken

Dood is hij natuurlijk niet, nu kan Eva hem eindelijk eens redden ipv omgekeerd.

Echt een gave rol was dit van Thomas Acda, totaal niet wat je van hem gewend bent! Zeer sterk deed hij dit.
Denk niet dat hij veel zal meespelen in het nieuwe seizoen, misschien nog 1 afl en dan helemaal niet meer, neem aan dat dit een tijdelijke rol was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')