quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Naamah het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
Dat klinkt aardig plausibel ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
30 oktoberquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
quote:Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.
Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!
Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?
Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.
Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
Ach het is geen realiteit hequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:
Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzoMaar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.
Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!![]()
Ja duh, dat zal wel met die oplichterspraktijken van vorig seizoen te maken hebben!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Wolfs was al van mij he, ik troost hem welquote:
je mag m hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel![]()
![]()
![]()
Jaaah Floris Wolfs is mine, deal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag m hebben![]()
ik doe t dan wel met Filip Driesen
enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Precies!, die reactie van hem alleen al toen Wolfs hem zei met Eva in bed te hebben gelegen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig![]()
Dan te bedenken dat echte agenten soms ook zo'n zacht ei zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben.
hier nog zoeentjequote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastrichtik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef DaFrenk het volgende:
Goede aflevering!![]()
Maar diegene die Marion ontvoerde..Ja, ik herkende hem inderdaad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf stukje actie in die tunnel! Strak ook met die 4 stations![]()
En helikopter zie je natuurlijk, en die bende zal haar ook wel volgen / in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
Naar dat André Rieu concert.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |