abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62743648

Vervolg van deel 1.

[ Bericht 27% gewijzigd door SaintOfKillers op 08-03-2010 13:44:00 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:19:48 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62743662
Was leuk gister
pi_62743684
Ja viel niet tegen, bevalt me steeds beter deze serie
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_62743768
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62743821
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Naamah het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik 'm vol had gepost!!
No problemo..

Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt een hele eenvoudige OP te maken

Die ik nog een klein beetje ga uitbreiden denk ik
pi_62743914
Volgens mij wordt volgende week wel een leuke aflevering
Dat met Frank mag van mij wel afgelopen zijn, ook gewoon omdat ik een hekel krijg aan dat vrouwtje dat steeds langs komt Die nu opgepakt is..
pi_62744139
Paar keer gekeken en weet zeker dat ik het blijf volgen, het spreekt mij wel aan!
pi_62744199
Heb even de OP aangepast met de karakters en hun namen in één plaatje
pi_62762952
Oeh ik verheug me nu al op volgende week, die vooruitblik beloofde veel goeds
Eva en Wolfs eindelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62796586
Ben benieuwd wat er volgende week weer allemaal loos is....
  maandag 3 november 2008 @ 22:02:09 #11
139407 jorienvdherik
pi_62919997
En we beginnen, na de ster
Nog betere trailer
pi_62922025
Ohjee, was dit de laatste?
pi_62922037
Geweldige aflevering, EIN-DE-LIJK Floris en Eva
Nu zeker weer een eeuw wachten op een 3e seizoen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62922047
Lijkt het wel op ja... Jammerz!
pi_62922067
was dit de laatste?
pi_62922090
Nou, dan zal er wel een derde seizoen komen! Van mij mag t in ieder geval
  maandag 3 november 2008 @ 23:01:39 #17
139407 jorienvdherik
pi_62922236
Seizoen is schijnbaar ingekort.

http://nl.wikipedia.org/w(...)n_Flikken_Maastricht

Was leuke aflevering, op naar 3 hopelijk.
pi_62922247
Mooi einde
pi_62922729
Zo! Dat was een best spectaculaire aflevering Mooi open einde (eigenlijk net zoals met seizoen 1), hoop ook dat er een nieuw seizoen aan komt. Maar daar is volgens mij nog niks over bekend?

Ben benieuwd hoe we onze maandagavond volgende week weer moeten gaan vullen
pi_62923195
Heb het de laatste 8 afleveringen pas gevolgd ofzo, maar baal nu al enorm dat dit seizoen klaar is. Erg leuke serie om te volgen en zeker de laatste aflevering was lekker gecompliceerd.
pi_62931348
Zou er al een dvdbox uitzijn? Ik ben fan hoor, en die Romeo is ook echt geweldig grappig hahaha
Ben wel heel erg benieuwd hoe het zich allemaal verder gaat ontwikkelen, ik geloof nooit dat Eva trouwt met haar vriend.
Ik vind die Floris Wolfs toch wel hoor
pi_62939701
dom dat het afgelopen is ben eindelijk een fan en dan is het afgelopen
pi_62939863
Heb de laatste (?) nog niet gezien. Alweer afgelopen dus. Beetje jammer...
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:54:04 #24
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_62940532
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_62940721
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
ik had ook de indruk dat het einde van het seizoen flink is afgeraggeld.
bijv: het sub-plot met Fleur en die onbetrouwbare Luca hield opeens op, terwijl het steeds kort opduiken van die Luca er juist op zo duiden dat hij nog een keer door Wolffs betrapt zou worden.
Ook in de finale, dat opeens de aardige advocaat de 'grote boef' blijkt, lijkt me eerder een noodgreep.
Immers, hij waarschuwd Frank eerst dat er gaten in het contract zitten, maar Frank negeert zijn raad.
Ook zijn 'gangerliefje' Bea suggereert in een aflevering dat ze toegang hebben tot politiedossiers e.d., dit zou niet kunnen als ze slechts met hun tweetjes hebben gewerkt, ze gaf ook hints dat het om een grotere organisatie ging.
Dus al met al is er flink geknipt in de scenario's om toch maar een einde te creëren.
misschien was het budget al op voor de laatste 3 afleveringen?
Dat klinkt aardig plausibel ja.
pi_62944398
Kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 3...
pi_62977210
Aflevering was trouwens wel supertof, maar ik had helemaal niet verwacht dat het seizoen alweer afgelopen zou zijn...

DVDbox komt trouwens volgens de wiki volgende week uit.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_72900932
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
  donderdag 24 september 2009 @ 00:23:58 #29
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_73058162
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
30 oktober

Het seizoen telt overigens maar 7 afleveringen.
In Maart 2010 komt seizoen 4, met eveneens 7 afleveringen.
In feite hebben ze dus 1 seizoen in tweeën geknipt, of dat nou zo handig is... zit je er net lekker in, is het alweer afgelopen

[ Bericht 23% gewijzigd door Pwn_zoon op 24-09-2009 00:30:18 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_73670592
wat info over seizoen 3
belangrijkste : 20 afl.
Eva trouwt maar met wie in nog niet bekent
bron:http://tros.nl/index.php?id=2142
quote:
Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.

Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!

Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?

Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.

Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
pi_74055421
Ah, dit moet ik vrijdag niet vergeten
You dream it, I live it.
pi_74061034
Heb alweer zin in een nieuw seizoen!
pi_74219688
Vanavond begint het eindelijk weer
Afgelopen weken seizoen 1 en 2 weer een keer gekeken.. zodat ik weer helemaal bij ben
pi_74229407
leuk leuk... vanaaf were lekekr op de bank hangen en kijken heerlijk:)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:01:20 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74246574
En,wat vonden we ervan? Ik vond het jammer dat er met die moord niet meer verdachten waren,en dat je de vriendinnen van de dode vrouw helemaal niet aan het woord hoorde.Alleen even die indentificatie en daarna niks meer

Het ging vooral over de escapades van Floris&Eva,en dat was jammer.Eva was in de beginserie zo afstandelijk dat ik dacht 'Eindelijk eens een man-vrouw politieduo wat het níet met elkaar gaat doen!'

Maar dat valt nu dus tegen..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74247432
Ja inderdaad, de moordzaak was in deze aflevering alles behalve bijzonder. Geen twists (nouja, misschien hooguit dat de buurvrouw haar man was), één verdachte die het nog gedaan bleek te hebben ook. Beetje flauw.

Maar goed, ze hadden veel te vertellen deze aflevering. Dus dan mag dat op zich ook wel eens een keer.

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
pi_74248605
Ik vond veel dingen in de aflevering zo obvious gedaan.. dat ik op een bepaald moment echt dacht van ja he, nou weten we wel dat Eva niet echt happy is met d'r trouwen en dat er vervelende stiltes vallen en Wolfs ook niet happy is enzovoort enzovoort.. een beetje teveel uitgespeeld, zeg maar.

Maar wel leuk dat het weer begonnen is!
pi_74249270
Ik vond het weer spannend, maar er hadden inderdaad wel meer verdachten bij betrokken kunnen worden.
En ben erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen tussen Wolfs en Eva
pi_74467946
Was weer leuk, die vooruitblik van volgende week was spannend! Oeh die moet ik echt zien.
Die Frank is trouwens echt wel een slappe slome lul zeg, ik zou het wel weten als ik Eva was...
pi_74467974
Heb 'm opgenomen. Straks ff kijken.
pi_74468208
You dream it, I live it.
pi_74468964
Kijk inmiddels ook al weer iedere week uit naar de vrijdag.. en dan niet alleen vanwege het weekend..
pi_74469157
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
pi_74471315
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ach het is geen realiteit he

Ik vond deze aflevering beter als die van vorige week (die ik nogal slapjes vond doordat ze op het begin al de dader verklapte) ik ben ook blij dat het weer terug is

en met 20 afleveringen komen we de winter wel door
pi_74515129
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!
Koning.
pi_74538265
tauvaupau
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_74897128
kick
You dream it, I live it.
pi_74897249
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:43:33 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74897683
Goede aflevering vanavond! En stiekem best wel onverwacht,dat schieten
Helaas dat de hele eerwraak kwestie best voorspelbaar was
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 21:48:10 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74897853

Was t Wolffs?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74897889
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Ja duh, dat zal wel met die oplichterspraktijken van vorig seizoen te maken hebben!
Ik heb het trouwens goed voorspelt, neergeschoten op zn eigen bruiloft.

Nu duurt het vast niet lang meer totdat Eva en Wolfs
Heerlijk! Ben nu al benieuwd naar volgende week
pi_74897908
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:

Was t Wolffs?
Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 21:52:26 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74898019
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wolfs was al van mij he, ik troost hem wel
je mag m hebben
ik doe t dan wel met Filip Driesen

enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74898150
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

je mag m hebben
ik doe t dan wel met Filip Driesen

enfin vind t gewoon tof om t te zien op voor mij heel bekend terein
Jaaah Floris Wolfs is mine, deal!
Mijn zusje woont in Maastricht, die vindt het ook enorm grappig om alle herkenbare locaties te zien
pi_74898750
Shit man ik had ingezet dat Eva nee zou zeggen!
pi_74906054
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig

Hopelijk is hij óf nu dood, óf hij wordt een nieuwe gangleider die het tegen de falende politie van Maastricht gaat opnemen. Of er is weer niks aan de hand natuurlijk.
pi_74906175
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Prachtig einde, dat had die zoetsappige Frank net even nodig

Precies!, die reactie van hem alleen al toen Wolfs hem zei met Eva in bed te hebben gelegen.
"Dat is geweest'' Wie reageert er nou zo?!
En helemaal blij met een plaat voor zn kop die bruiloft regelen..
pi_74908873
Hier nog een Flikken Maastricht kijker! En een Wolfs liefhebber!
pi_74917540
Kvond Frank altijd GEWELDIG neergezet (m.i. de beste acteur in het pak!), dus ik hoop op zijn overleving..
pi_75069315
Wel leuk dat ze een Venloos liedje draaide bij die kampers
pi_75077318
frank is dus dood, jammer.
pi_75078954
Had meer spanning in deze aflevering verwacht. Er werden wel al kleine aanwijzingen over die restaurants en dat geld gegeven. Ik denk dat de verhaallijn daarop doorgaat.
pi_75091927
Eindelijk na 3 weken niet gekeken te hebben (wel opnomen) vandaag alle 3 gekeken. Wat is het toch een toffe serie. Jammer dat Frank dood is hij sprak zo mooi met dat Limburgs accent. En de klik die nu wel doorzet tussen Eva en Wolfs.
pi_75296619
kick
You dream it, I live it.
pi_75296653
Damn, vergeten m'n HD-recorder aan te zetten. Nouja, later maar online kijken dan.
pi_75296880
Staattie al op uitzendinggemist?
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_75297730
Ik vind t best spannend !
pi_75300948
Ik vond het een ruige aflevering

Neo-Nazi's zijn altijd goed voor spanning.

Maarre wel echt nep af en toe vond ik (Eva is niet zo'n goede Undercover )

Het feit alleen al dat ze haar echte naam zegt tegen die neo-nazi's
pi_75308115
Uiteraard moest Wolfs haar weer redden. Wel een erg domme aktie van Eva hoor
Die verhaallijn van Marion met die aso die ze zn huis moest uitzetten vond ik grappig
Vond het wel spannende aflevering!
pi_75321446
Eva is wel een huillie btw

Oooohh wolfs

heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_75321464
btw; die opmerking van hoeben op het eind was geniaal
pi_75326847
Beste aflevering van seizoen 3 gister gezien
pi_75887923
Een paar verveelde dagen. Alle afleveringen van dit seizoen gekeken. Het begon heel sterk, maar de laatste afleveringen vind ik alles steeds ongeloofwaardiger. De moord tijdens het huwelijk, Eva bij die neo-nazis, het huwelijk van de dochter. Beetje te toevallig allemaal.

En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_75956753
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Terreros85 het volgende:
En die Romeo 'ja meneer' is echt tenekrommend. Dat ze zo'n zacht ei voor de rol van politieman gekozen hebben .
Dan te bedenken dat echte agenten soms ook zo'n zacht ei zijn.
pi_75971375
Misschien verwacht ik alleen stoere mensen bij de politie
pi_76101170
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastricht ik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 december 2009 @ 18:21:14 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76110936
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Poppejans het volgende:
Jemig wat irritant, al 2 weken geen Flikken Maastricht ik heb afkickverschijnselen geloof ik.
Die laatste aflevering die te zien was vond ik trouwens beetje erg saai, ik wil meer spanningen zien tussen Wolfs en Eva!
hier nog zoeentje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_76570271
Vanavond weer
pi_76578078
kick
You dream it, I live it.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:38:59 #81
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76591528
Wel een goede aflevering gisteravond,op die ene knullige opmerking van Wolffs na dan: 'Er ligt hier een dood lijk!'
pi_76606833
tee vee pee

Geweldige serie dit!
pi_76868745
Goede aflevering!

Maar diegene die Marion ontvoerde..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76868856
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef DaFrenk het volgende:
Goede aflevering!

Maar diegene die Marion ontvoerde..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik herkende hem inderdaad ook.
Gaaf stukje actie in die tunnel! Strak ook met die 4 stations
pi_76884318
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
pi_76889221
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Die bende heeft het wel heel goed voorbereid. Waarom heb ik het gevoel dat er een insider is? Ze weten waar Wolfs is, ze weten dat er een heli is e.d....
En helikopter zie je natuurlijk, en die bende zal haar ook wel volgen / in de gaten houden.
You dream it, I live it.
pi_76889518
Het viel me op dat Wolfs zo dichtbij was, ik bedoel dat moet zo'n bende toch wel door hebben, en ja dat hadden ze even later ook door

Het viel me ook op dat die zogenaamde duitstalige bankdirecteur, zo slecht Duits sprak, volgens mij was het een nederlandse acteur die net een kleine bijscholing Duits heeft gehad wahaha

De aflevering was wel erg spannend, zowel die storyline met Eva en die gekke bende als de storyline met Marjon en die gekke minnaar (Al denk ik nog steeds dat die dreigementen ook van die aso familie komen).

Ik verwacht de de aflevering van volgende week, ook weer erg spannend wordt
pi_76893792
hij was goed
pi_76894136
Eindelijk weer een goeie aflevering.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 januari 2010 @ 18:26:14 #90
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_76896890
Goede serie, en nog lang niet klaar, waren 20 nieuwe afleveringen toch??

Eva
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_76907469
Ja, op de Flikken fanhyves staat ergens dat het 20 afleveringen zijn geloof ik

Vind de verhaallijnen wel leuk! Die arme Marion... en om Romeo moet ik nog steeds hard lachen, die voelt zichzelf zo serieus stoer

Ben benieuwd hoe Wolfs gaat reageren als hij erachter komt van Fleur en Luca

Wolfs hij zal vast voor de 10000e keer Eva wel weer gaan redden, en tussen Eca en Wolfs zal het vast ergens aan het eind van het seizoen wel pas wat gaan worden, de spanning laten ze iig wel goed oplopen, steeds zegt hij iets vaags waarop zij vreemd kijkt, legt zijn hand op die van haar enz..
pi_77157152
Leuke aflevering weer.

Eva
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77157288
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg
I had a signature once. It was awful.
pi_77157334
Ik vind de serie trouwens steeds beter worden.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77157386
Ge-wel-dige serie is het toch geworden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 januari 2010 @ 21:32:25 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77157412
fijne aflevering
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77157644
Heb het eens met m'n ouders gekeken vanavond. Spannende serie met veel actie, voor Nederlandse begrippen... Ik vind echter wel dat die achtervolgingen wat te traag gaan en dat Eva en Wolfs de bad guys tig maal omver hadden kunnen knallen. Ziet die Eva zo'n gast in een steegje lopen, blijft ze nog even aan de telefoon keuvelen voor ze erachteraan gaat .
Amen.
pi_77157730
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
pi_77157760
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat gaat Wolfs nou doen met dat geld???
Naar dat André Rieu concert.
Amen.
pi_77158070
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef Jivis het volgende:

[..]

Naar dat André Rieu concert.
Huh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: