30 oktoberquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
quote:Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.
Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!
Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?
Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.
Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
Ach het is geen realiteit hequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:
Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzoMaar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.
Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |