abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62944398
Kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 3...
pi_62977210
Aflevering was trouwens wel supertof, maar ik had helemaal niet verwacht dat het seizoen alweer afgelopen zou zijn...

DVDbox komt trouwens volgens de wiki volgende week uit.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_72900932
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
  donderdag 24 september 2009 @ 00:23:58 #29
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_73058162
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Rory78 het volgende:
Wanneer start seizoen 3 nou? Ze zijn in ieder geval al geruime tijd aan het opnemen...
30 oktober

Het seizoen telt overigens maar 7 afleveringen.
In Maart 2010 komt seizoen 4, met eveneens 7 afleveringen.
In feite hebben ze dus 1 seizoen in tweeën geknipt, of dat nou zo handig is... zit je er net lekker in, is het alweer afgelopen

[ Bericht 23% gewijzigd door Pwn_zoon op 24-09-2009 00:30:18 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_73670592
wat info over seizoen 3
belangrijkste : 20 afl.
Eva trouwt maar met wie in nog niet bekent
bron:http://tros.nl/index.php?id=2142
quote:
Vrijdag 30 oktober om 20.30 uur op Nederland 1 start een nieuwe, extra lange reeks van 20 afleveringen van Flikken Maastricht.

Maar liefst 20 afleveringen kan de kijker dit tv-seizoen genieten van de belevenissen van rechercheurs Eva en Wolfs, bijgestaan door Marion, Romeo en hoofdinspecteur Hoeben. De vrijdagavond staat weer garant voor speurwerk van eigen bodem!

Elke week wordt er een zaak opgelost, maar ook in deze reeks spelen er langer lopende verhalen en volgen we de persoonlijke strubbelingen van ons team. Gaat Eva eindelijk kiezen tussen de twee belangrijkste mannen in haar leven? En accepteren die haar keuze wel?

Is Frank wel helemaal verlost van de criminelen die het op zijn zaak voorzien hadden? Marion wordt wijkagent en moet meteen diverse keren in moeilijke situaties optreden.

Als ze dan ook nog eens met doodsbedreigingen te maken krijgt valt het politiewerk haar zwaar. En ook Romeo krijgt te maken met relationele problemen.
pi_74055421
Ah, dit moet ik vrijdag niet vergeten
You dream it, I live it.
pi_74061034
Heb alweer zin in een nieuw seizoen!
pi_74219688
Vanavond begint het eindelijk weer
Afgelopen weken seizoen 1 en 2 weer een keer gekeken.. zodat ik weer helemaal bij ben
pi_74229407
leuk leuk... vanaaf were lekekr op de bank hangen en kijken heerlijk:)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:01:20 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74246574
En,wat vonden we ervan? Ik vond het jammer dat er met die moord niet meer verdachten waren,en dat je de vriendinnen van de dode vrouw helemaal niet aan het woord hoorde.Alleen even die indentificatie en daarna niks meer

Het ging vooral over de escapades van Floris&Eva,en dat was jammer.Eva was in de beginserie zo afstandelijk dat ik dacht 'Eindelijk eens een man-vrouw politieduo wat het níet met elkaar gaat doen!'

Maar dat valt nu dus tegen..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74247432
Ja inderdaad, de moordzaak was in deze aflevering alles behalve bijzonder. Geen twists (nouja, misschien hooguit dat de buurvrouw haar man was), één verdachte die het nog gedaan bleek te hebben ook. Beetje flauw.

Maar goed, ze hadden veel te vertellen deze aflevering. Dus dan mag dat op zich ook wel eens een keer.

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_74248605
Ik vond veel dingen in de aflevering zo obvious gedaan.. dat ik op een bepaald moment echt dacht van ja he, nou weten we wel dat Eva niet echt happy is met d'r trouwen en dat er vervelende stiltes vallen en Wolfs ook niet happy is enzovoort enzovoort.. een beetje teveel uitgespeeld, zeg maar.

Maar wel leuk dat het weer begonnen is!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_74249270
Ik vond het weer spannend, maar er hadden inderdaad wel meer verdachten bij betrokken kunnen worden.
En ben erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen tussen Wolfs en Eva
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74467946
Was weer leuk, die vooruitblik van volgende week was spannend! Oeh die moet ik echt zien.
Die Frank is trouwens echt wel een slappe slome lul zeg, ik zou het wel weten als ik Eva was...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74467974
Heb 'm opgenomen. Straks ff kijken.
pi_74468208
You dream it, I live it.
pi_74468964
Kijk inmiddels ook al weer iedere week uit naar de vrijdag.. en dan niet alleen vanwege het weekend..
pi_74469157
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
pi_74471315
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Remzz het volgende:
Leuk hoor maar vandaag zaten er wel wat dingen in die niet zomaar mogen lijkt mij. Zo makkelijk telefoongesprekken afluisteren? Zomaar iemand langer dan 1 dag vasthouden, zomaar een huiszoekingsbevel.
Ach het is geen realiteit he

Ik vond deze aflevering beter als die van vorige week (die ik nogal slapjes vond doordat ze op het begin al de dader verklapte) ik ben ook blij dat het weer terug is

en met 20 afleveringen komen we de winter wel door
pi_74515129
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef DaFrenk het volgende:

Ik was me echter weer aan het verkneukelen over de niet kloppende opeenvolging van shots qua gereden routes enzo Maar dat krijg je nu eenmaal als je de omgeving goed kent. Ook vond ik die camerabeelden van het terras maar vreemd. Eva was die gewoon aan het inzoomen en draaien alsof het live beelden waren.

Anyway, ik ben weer blij dat het begonnen is. En dat twee seizoenen achter elkaar door!
Ja inderdaad! Zeggen ze dat ze op een terras op het vrijthof zitten, zitten ze gewoon aan de Maas. En zo zijn er nog wel meer dingetjes, maar leuk om al die bekende plekjes te zien!
Koning.
pi_74538265
tauvaupau
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_74897128
kick
You dream it, I live it.
pi_74897249
Jaa goede kick... Wie heeft die flippo vermoord
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:43:33 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74897683
Goede aflevering vanavond! En stiekem best wel onverwacht,dat schieten
Helaas dat de hele eerwraak kwestie best voorspelbaar was
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')