Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Hippos het volgende:
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
Ja dat was de uitleg inderdaad!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
Maar dan moet Daan in de auto en in zijn huis ingebroken hebben, en het briefje in de jas gestopt hebbenquote:
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
Maar de personeelsadministratie leek niet op orde te zijn geloof ik, hij kan zichzelf dus ook een geschiedenis gegeven hebben in het computersysteem waardoor hij snel rechercheur kon worden zonder echt aantoonbare ervaring (wat dus in zijn eerste afleveringen door Romeo nogal oneerlijk werd gevonden).quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookWat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
![]()
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
Ja logisch gezien MOET Wolfs het wel redden. Eva vertelde pas nog dat zij mentaal geknapt was door álles wat op haar af kwam. Als ze nu 100% zeker weet dat Wolfs onschuldig is (en dat weet ze), en hij gaat dood, dan is én Wolfs uit de serie en behoort Eva in lijn der verwachting een burnout te krijgen en kan ze niet werken. Nou, dat gaat een leuke serie worden, Eva en de ArboArtsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....
Volgend jaar bedoel je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
over elf maanden...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
Ah, dat had ik dus nog niet door...quote:
Ik moet nog aan Seizoen 2 van Deadline beginnen. En nog Lost en andere meuk kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...
Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
en herfst.... en winter....quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |