abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 april 2010 @ 21:36:23 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80649483
niet ophouden!!!!
mn vrijdagavondontspanning
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_80649549
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:48:10 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650132
NEE NIET DE LAATSTE AFLEVERING !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:52:37 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650350
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Hippos het volgende:
Het zal nét goed aflopen. Wolfs bijna gestikt ofzo. Ben benieuwd hoe ze Daan te pakken krijgen. Wat ik me afvroeg. Ook al is Daan de man achter de 'verkrachting' en 'moord' en gehack. Hij is toch niet de man die het geld achterover heeft gedrukt. De koffer was leeg, maar daar heeft Daan volgensmij weinig mee te maken. Hij had alleen serienummers in de PC's gezet zodat Eva Wolfs meer ging verdenken van het achteroverdrukken van dat geld. Dus misschien blijft dat geld een rode draad in seizoen 5? Ben benieuwd er dan nog meer gaat gebeuren...
Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
pi_80650449
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Daan had gewoon extra geld ergens neergelegd en vervolgens die biljetten ingevoerd? Of wijs ik nu teveel naar Daan.
Ja dat was de uitleg inderdaad!
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:55:57 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80650537
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Ja dat was de uitleg inderdaad!
Maar dan moet Daan in de auto en in zijn huis ingebroken hebben, en het briefje in de jas gestopt hebben
pi_80651037
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 22:15:18 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80651462
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Dat Daan dat geld heeft neergelegd begrijp ik. Hoe is een tweede. Maar wat dan nog niet is opgelost is wie het geld uit de koffer van Luca heeft gestolen/weggehaald...
Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
pi_80651624
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Komt niet bij luca weg. Dat serietje met biljetten is toegevoegd.
Dat bedoel ik ook Wat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
pi_80652342
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook Wat ik probeerde te zeggen was dat in seizoen 5 het verhaal over de koffer/geld/Luca nog een vervolg gaat krijgen. Daan heeft daar niets mee te maken. Hij heeft alleen de situatie misbruikt
Wat ik niet helemaal snapt. Daan zegt tegen Wolfs dat hij uit Amerika is gekomen om wraak te nemen. Ik weet alleen niet hoelang het precies geleden is dat zijn zus zelfmoord heeft gepleegd. Daan heeft zich dan toch redelijk snel naar boven gewerkt tot rechercheur in opleiding...
Maar de personeelsadministratie leek niet op orde te zijn geloof ik, hij kan zichzelf dus ook een geschiedenis gegeven hebben in het computersysteem waardoor hij snel rechercheur kon worden zonder echt aantoonbare ervaring (wat dus in zijn eerste afleveringen door Romeo nogal oneerlijk werd gevonden).

Was wel weer een top aflevering trouwens
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_80652832
Daan kan geen slechterik zijn
pi_80653184
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....
Ja logisch gezien MOET Wolfs het wel redden. Eva vertelde pas nog dat zij mentaal geknapt was door álles wat op haar af kwam. Als ze nu 100% zeker weet dat Wolfs onschuldig is (en dat weet ze), en hij gaat dood, dan is én Wolfs uit de serie en behoort Eva in lijn der verwachting een burnout te krijgen en kan ze niet werken. Nou, dat gaat een leuke serie worden, Eva en de ArboArts

maar dan nog wil ik het weten, of Eva hem red en hoe ze dat doet en of er toch weer een nieuwe romanceopbloieit en of Daan wegkomt en of hij het vliegtuig redt en wat voor spectaculaire scènes dat oplevert en of wolfs terug geplaatst zal worden bij de politie en hoe Hoebe reageert en en en en en......

*zucht*

Ik vraag me overigens wél af waar het geld nu wel is........

Edit: ik heb net even gegoogeld op hoe lang je kunt overleven als je jezelf ophangt Is afhankelijk van hoe hard de klap is van het wegtrappen van het krukje natuurlijk (nou dis is al niet fataal) en daarna nog zo'n beetje voor hoe lang je adem hebt, dat zal een minuut of 3-4 zijn.... Dus dat wordt weer heerlijk kielekiele allemaal!
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:08:43 #288
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_80656823
Man, dat was een spannende aflevering! Wel tof Alleen jammer dat we Daan volgend seizoen niet meer terug zullen zien waarschijnlijk, of misschien maar even Hij is zo lekker droog! En ja.. zo'n cliffhanger.. (hanger! snap je 'm! ).. ik houd er niet van
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:09:27 #289
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80656847
Extreem spannende aflevering! Ik kan nu al niet wachten op volgende week!
pi_80656892
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
Volgend jaar bedoel je?
pi_80656925
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
over elf maanden...
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_80656942
Vind het trouwens wel leuk dat ze seizoen 1 weer gaan herhalen
  zaterdag 24 april 2010 @ 00:15:30 #293
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80657030
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Volgend jaar bedoel je?
Ah, dat had ik dus nog niet door...
Dan zit ik dus de hele zomer in spanning...

Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
pi_80657088
Ik wist het ook niet hoor.. en toen kwam het einde en toen dacht ik neeeeee, het zal toch niet einde seizoen zijn?!?! en dat was dus wel zo
pi_80657536
Binnen 3 - 4 minuten ben je dood. Dat betekent wel dat je in de tijd daarvoor een hersenletsel oploopt wegens gebrek aan zuurstof. In de lijn de verwachtig zou Wolfs dan gehandicapt worden.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afloop. Deze kan ik bedenken:

1. Het kan natuurlijk wezen dat de haak van het plafond breekt of de plank laat los.
2. Loretta lag daar ook nog. Misschien dat zij Wolfs redt als Daan ervandoor is.
3. Of een voorbijganger die daar langskomt redt Wolfs. Maar dan zal Daan hem wel zien. Maar het is een mogelijkheid.
4. Of Daan bedenkt zich.

Ik heb sterk het vermoeden dat Eva, Wolfs niet gaat redden. Ze is daar gewoon te ver weg voor. Wolfs zou dan al gewoon dood moeten zijn.

En misschien gaat Wolfs wel echt dood. Als dat zo is dan vind ik de serie een stuk minder leuk omdat 1 van de hoofdpersonen eruit is. Zelf denk ik ook dat Wolfs het net gaat redden.
pi_80657599
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Orionman8 het volgende:
Binnen 3 - 4 minuten ben je dood.
In het echte leven ja
pi_80657637
Wat een kutcliffhanger
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  zaterdag 24 april 2010 @ 02:00:58 #298
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_80659255
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Tijd om een nieuwe serie te zoeken voor in de tussentijd...
Ik moet nog aan Seizoen 2 van Deadline beginnen. En nog Lost en andere meuk kijken

Echt knap dat jullie allemaal al Daan de schuld hadden gegeven

Super aflevering was dit, het einde was zo mooi met dat dikke geroffel.

Ik had Daan in het begin toen die er bij kwam echt niet gemerkt als bad-guy. Wolfs zal het wel overleven. Einde van seizoen 1 was die ook al bijna dood in die grotten.

Wat een super serie
pi_80660912
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:15 schreef Sirolf het volgende:

[..]

en herfst.... en winter....

I had a signature once. It was awful.
pi_80661791
Wolfs gaat meedraaien deze zomer dat is zeker en gewiss. Ben benieuwd hoe het met daan afloopt en hoe hij reageert als Eva komt -daarvoor zal ze net optijd zijn-
GGGG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')