quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Beetje raar einde, Wolfs staat achter muur en is redelijk gewond, opeens loopt die rustig richting de lift zonder enige dekking, Ik dacht dat ie zelfmoord ging plegen nadat die gehoord had dat Eva neergeschoten was.
Ja zoiets dacht ik ook, en vervolgens in gedachten verzonken niet horen dat Eva hem roept. probeert weg te wezen omdat hij voor de zoveelste keer in strijd met regels heeft gehandeld. In de trailer voor volgende aflevering zat hij in ieder geval weer gewoon aan zijn bureautjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....
Ja, toen ze de lift vondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef Mascleta het volgende:
Dat is Eva toch die je zit met gestrekte arm en pistool? zover ik me nog kan herinneren was het schot van Wolfs niet in beeld.
Elischa is tenminste leuk om te zien.quote:
Zo'n 1500 euroquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Wolfs dat etentje nog gaan declareren? Volgens mij mocht hij meer dan ¤ 1000 afrekenen, of zag ik het verkeerd?
¤ 1156,20quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo'n 1500 euro
Goede aflevering weer!
Jup beetje plotholequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik wel vreemd vond is dat die vrouw die Eva achter het podium van achteren neersloeg verder totaal niet meer in beeld is geweest, en ook niet is opgepakt... of was dat soms die vermomde persoon waar ze eerst naar op zoek waren? Bijkbaar is die dus ontkomen?
Mee eens!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet sport altijd mijn hele leven vergallen? Ik heb het altijd al zo verschrikkelijk gehaat, en ik vind het al helemaal onvergeeflijk dat ze een maandlang mijn lievelings-tv-serie gaan schrappen voor zo'n onnozel k*t-evement. Bah.
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef booo het volgende:
Volgend seizoen wel Thomas Acda
Het is toch een heel nieuwe seizoen dan?
Dit was aflevering twee van het nieuwe (4e) seizoenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.
En klopt, er is een aflevering met enkele oudspelers van Baantjer, ook Prins zit daarin volgens mij. Heb ik een keer gezien bij dat programma van peter van der Vorst ziet sterren oid, hadden ze de hele reünie van Baantjer op de set van Flikken gefilmd.... wel grappig!
Ja een beetje vreemd in zo'n korte periode jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Zolang ze met die mafkees was zal het zomaar kunnen dat ze al jaren gebruikt maar doordat ze goed at e.d. er redelijk bleef uit zien. Plus dat ze al paar uur clean was als ze naar Wolfs ging enzo i guess.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Super grappig altijd.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef Rory78 het volgende:
Thomas Acda! Een geweldige toevoeging aan de cast.
Die elkaar, volgens eigen zeggen, jaren niet hebben gezien. Maar toevallig hebben ze wel dezelfde kleren, sjaal en hoed aan/ op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:02 schreef Ruder het volgende:
Ja om misselijk van te worden, die winterspelen
Ik vond dit wel een sterke aflevering, met als humoristische die skimmende tweeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zat er wel inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Ik vraag me alleen af of hij erbij komt of dat hij iemand vervangt... Had zelf namelijk het idee dat in het voorstukje op de rest van het seizoen Marion niet voor kwam, maar kan ook toeval of niet opletten van mij zijn...
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat stekenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Mr-Sander het volgende:
Die André is inderdaad geen geboren acteur
Het blijft een Nederlandse productie hequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat steken![]()
En ook dat hoofd beveiliging van Rieu:
Eva: "Ze heeft alle vermomming afgedaan"
Die slecht acterende beveiliger: "Oh nee, nu hebben we helemaal niets meer waar we haar aan kunnen herkennen"
Maar daar kan ik bij dit programma toch allemaal prima doorheen kijken. Want verder zit het leuk in elkaar.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
zelfs de Belgen kunnen wij toch niet overtreffen op het gebied van tv-series maken
Inderdaad.. lang moeten wachten, alhoewel de Spelen ook wel leuk zijn, maar toch blij dat het weer begintquote:
Hey Ynsquote:
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, toen ze die bonbon gaf in het begin was het eigenlijk al duidelijk, al hoopte ik op een twist.![]()
Subplot met Marion en Romeo vond ik leuker
Maar fijn dat het weer terug is.
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..
Dat wel, maar ik zat meer te denken dat hij op een of andere manier er voor gezorgd had dat de lerares precies die zou pakken en dat dat de enige vergiftigde was..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijk
En X-Factor staat ook al niet goed op RTL gemist. Mooi balen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Jeroen_L het volgende:
En juist wanneer je iets terug wilt zien staat het weer niet op internet.Flikken Maastricht te laat op Uitzending Gemist, en Voetbal International (RTL 7) staat normaal gesproken na 10 minuten op RTL Gemist, behalve vandaag.
Ik heb hem inmiddels gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
haha inderdaad beide programa;s zit ik op te wachten
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
Yolante speelde geen rol, die was zichzelf: een bitch
Lijkt wel een bom meldingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:32 schreef Mascleta het volgende:
dat het hoofd een heks was had ik niet gelijk door, maar dat Yolanthe de dader was dacht ik bij het openingsshot met die brownny al.
Volgende week poederbrief voor Wolfs?
stoute fleur!quote:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook naquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Het seizoen is wel goed tot nu toe![]()
Acda is een versterking
Zat er al een beetje aan te komen dat dat om zou slaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ruder het volgende:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook na
Mee eens. Op zich wel een vermakelijke aflevering, maar niet al te sterk. Ook dat Acda niks verteld aan zijn maat en alleen opzoek gaat in dat huis... beetje amateuristisch ben je dan, of deed hij dat zodat hij het 'alleen' kon oplossen om hogerop te komen? Dan verdien je gewoon ontslagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |