Ik heb hem inmiddels gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
haha inderdaad beide programa;s zit ik op te wachten
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
Yolante speelde geen rol, die was zichzelf: een bitch
Lijkt wel een bom meldingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:32 schreef Mascleta het volgende:
dat het hoofd een heks was had ik niet gelijk door, maar dat Yolanthe de dader was dacht ik bij het openingsshot met die brownny al.
Volgende week poederbrief voor Wolfs?
stoute fleur!quote:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook naquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Het seizoen is wel goed tot nu toe![]()
Acda is een versterking
Zat er al een beetje aan te komen dat dat om zou slaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ruder het volgende:
mwah zijn rol is wel heel erg sullerig en zo acteert hij er ook na
Mee eens. Op zich wel een vermakelijke aflevering, maar niet al te sterk. Ook dat Acda niks verteld aan zijn maat en alleen opzoek gaat in dat huis... beetje amateuristisch ben je dan, of deed hij dat zodat hij het 'alleen' kon oplossen om hogerop te komen? Dan verdien je gewoon ontslagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |