Mee eens!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet sport altijd mijn hele leven vergallen? Ik heb het altijd al zo verschrikkelijk gehaat, en ik vind het al helemaal onvergeeflijk dat ze een maandlang mijn lievelings-tv-serie gaan schrappen voor zo'n onnozel k*t-evement. Bah.
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef booo het volgende:
Volgend seizoen wel Thomas Acda
Het is toch een heel nieuwe seizoen dan?
Dit was aflevering twee van het nieuwe (4e) seizoenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, seizoen loopt gewoon door. Dit was aflevering 11 volgens mij.
En klopt, er is een aflevering met enkele oudspelers van Baantjer, ook Prins zit daarin volgens mij. Heb ik een keer gezien bij dat programma van peter van der Vorst ziet sterren oid, hadden ze de hele reünie van Baantjer op de set van Flikken gefilmd.... wel grappig!
Ja een beetje vreemd in zo'n korte periode jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Zolang ze met die mafkees was zal het zomaar kunnen dat ze al jaren gebruikt maar doordat ze goed at e.d. er redelijk bleef uit zien. Plus dat ze al paar uur clean was als ze naar Wolfs ging enzo i guess.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor.Fleur was altijd een fris en fruitig meisje,en nu ineens verslaafd aan heroïne.Nu ben ik niet zo thuis in de wereld der drugs,maar raak je daar zo snel van aan lager wal? Zij zag er nu behoorlijk uit alsof ze al jaren verslaafd was,type heroïnehoer.Is het niet zo met drugs dat je daar eerst best nog wel behoorlijk mee functioneert en dat dat daarna afzakt?
Super grappig altijd.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef Rory78 het volgende:
Thomas Acda! Een geweldige toevoeging aan de cast.
Die elkaar, volgens eigen zeggen, jaren niet hebben gezien. Maar toevallig hebben ze wel dezelfde kleren, sjaal en hoed aan/ op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:02 schreef Ruder het volgende:
Ja om misselijk van te worden, die winterspelen
Ik vond dit wel een sterke aflevering, met als humoristische die skimmende tweeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zat er wel inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Ik vraag me alleen af of hij erbij komt of dat hij iemand vervangt... Had zelf namelijk het idee dat in het voorstukje op de rest van het seizoen Marion niet voor kwam, maar kan ook toeval of niet opletten van mij zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |