quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Oef, wat spannend.... De DVD is al te bestellen, die komt dinsdag uit, heb ik dus al gedaan want ik kan echt niet wachten op het vervolg
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Mascleta het volgende:
Beetje raar einde, Wolfs staat achter muur en is redelijk gewond, opeens loopt die rustig richting de lift zonder enige dekking, Ik dacht dat ie zelfmoord ging plegen nadat die gehoord had dat Eva neergeschoten was.
Ja zoiets dacht ik ook, en vervolgens in gedachten verzonken niet horen dat Eva hem roept. probeert weg te wezen omdat hij voor de zoveelste keer in strijd met regels heeft gehandeld. In de trailer voor volgende aflevering zat hij in ieder geval weer gewoon aan zijn bureautjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, vond het einde met die gewonde arm ook erg raar. Maar ik dacht bij dat stuk eindelijk dat hij dacht, als Eva neergeschoten is, dan heeft die Luka 2 vrouwen kapot gemaakt en besluit hij hem volledig overhoop te knallen om al zijn frustratie en woede af te reageren... En als je zag hoe bloederig Luka in de lift lag, zal hij ook niet echt politie-netjes geschoten hebben....
Ja, toen ze de lift vondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef Mascleta het volgende:
Dat is Eva toch die je zit met gestrekte arm en pistool? zover ik me nog kan herinneren was het schot van Wolfs niet in beeld.
Elischa is tenminste leuk om te zien.quote:
Zo'n 1500 euroquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou Wolfs dat etentje nog gaan declareren? Volgens mij mocht hij meer dan ¤ 1000 afrekenen, of zag ik het verkeerd?
¤ 1156,20quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo'n 1500 euro
Goede aflevering weer!
Jup beetje plotholequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik wel vreemd vond is dat die vrouw die Eva achter het podium van achteren neersloeg verder totaal niet meer in beeld is geweest, en ook niet is opgepakt... of was dat soms die vermomde persoon waar ze eerst naar op zoek waren? Bijkbaar is die dus ontkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |