En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat stekenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Mr-Sander het volgende:
Die André is inderdaad geen geboren acteur
Het blijft een Nederlandse productie hequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En dan die Bertrand die dat ei net onder z'n jasje uit laat steken![]()
En ook dat hoofd beveiliging van Rieu:
Eva: "Ze heeft alle vermomming afgedaan"
Die slecht acterende beveiliger: "Oh nee, nu hebben we helemaal niets meer waar we haar aan kunnen herkennen"
Maar daar kan ik bij dit programma toch allemaal prima doorheen kijken. Want verder zit het leuk in elkaar.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
zelfs de Belgen kunnen wij toch niet overtreffen op het gebied van tv-series maken
Inderdaad.. lang moeten wachten, alhoewel de Spelen ook wel leuk zijn, maar toch blij dat het weer begintquote:
Hey Ynsquote:
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, toen ze die bonbon gaf in het begin was het eigenlijk al duidelijk, al hoopte ik op een twist.![]()
Subplot met Marion en Romeo vond ik leuker
Maar fijn dat het weer terug is.
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nou ja.. je had bij het uitdelen van de bon bons ook zicht op het gebouw waar je volgens mij die schoolhoofd voor het raam naar buiten zag kijken.. dus ik had het idee dat het schoolhoofd er meer mee te maken zou hebben..
Dat wel, maar ik zat meer te denken dat hij op een of andere manier er voor gezorgd had dat de lerares precies die zou pakken en dat dat de enige vergiftigde was..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
In zekere zin had hij dat ook wel natuurlijk
En X-Factor staat ook al niet goed op RTL gemist. Mooi balen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Jeroen_L het volgende:
En juist wanneer je iets terug wilt zien staat het weer niet op internet.Flikken Maastricht te laat op Uitzending Gemist, en Voetbal International (RTL 7) staat normaal gesproken na 10 minuten op RTL Gemist, behalve vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |